|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
13988 ELEKTRONİK HİZMET KALİTESİ 13989 ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
NURETTÄ°N PARILTI
GÖRKEM ERDOĞAN, ELEKTRONİK HİZMET KALİTESİNİN ELEKRONİK AĞIZDAN AĞZA İLETİŞİM TÜRLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, BARTIN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: 8, Sayı: 15, 43-64, (2017). |
|
2 |
12518 ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME 10420 ANALİTİK HİYERARŞİ YAKLAŞIMI 11892 BULANIK ANALİTİK SEÇİM SÜRECİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
AHMET SERHAT ULUDAÄž
HATİCE DOĞAN, ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASINA ODAKLI BİR HİZMET KALİTESİ UYGULAMASI, ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 17-48, (2016). |
|
3 |
23061 SERVQUAL ANALÄ°ZÄ° 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 15919 GÃœVENLÄ°K
|
MEHTAP AKÇİL OK
FATMA MERVE GİRGİN, ANKARA'DA İKİ ÖZEL YURT İŞLETMESİNDE SERVQUAL YÖNTEMİ İLE HİZMET KALİTESİİNİN ÖLÇÜLMESİ, ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, Cilt: 13, Sayı: 25, 295-323, (2015). |
|
4 |
18990 LOJÄ°STÄ°K 11553 BÄ°LGÄ° SÄ°STEMLERÄ° 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
MUSTAFA KARADENÄ°Z
HÜSEYİN BAŞARAN, LOJİSTİK İŞLETMELERDE KULLANILAN BİLGİ SİSTEMLERİNİN MÜŞTERİLERİN HİZMET ALGISI ÜZERİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI, ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 24, 239-273, (2014). |
|
5 |
25392 ULUSAL KÃœLTÃœR 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
İBRAHİM TAYLAN DÖRTYOL - İNCİ VARİNLİ - OLGUN KİTAPCI, ALGILANAN HİZMET KALİTESİ, ALGILANAN MÜŞTERİ DEĞERİ VE DAVRANIŞSAL EĞİLİMLER ÜZERİNDE ULUSAL KÜLTÜR ETKİSİ: ANTALYA' DA BİR UYGULAMA, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 73-112, (2014). |
|
6 |
16340 HİZMET KALİTESİ 15161 FUZZY TOPSİS YÖNTEMİ 12518 ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME
|
YİĞİTKAZANÇOĞLU
İPEK KAZANÇOĞLU, TÜRKİYE'DEKİ HAVAYOLLARININ HİZMET KALİTESİ PERFORMANSLARININ KIYASLANMASI, ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 59-92, (2013). |
|
7 |
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 17650 KALÄ°TE 25722 ÃœNÄ°VERSÄ°TE
|
DÄ°LÅžAD GÃœZEL
GÜZİN KOTAN, KÜTÜPHANELERDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ MERKEZ KÜTÜPHANESİ'NDE BİR UYGULAMA, KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 2, 11-24, (2013). |
|
8 |
16340 HİZMET KALİTESİ 17228 İŞGÜCÜ
|
FATMA DEMİRKAYA - HÜSEYİN İNCE, HASTANELERDE SÖZLEŞMELİ HEMŞİRELERİN İŞGÜCÜ DEVRİ VE HİZMET KALİTESİ, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 3, 117-136, (2013). |
|
9 |
11383 BELEDÄ°YE HÄ°ZMETLERÄ° 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
ERKAN T. DEMİREL - AHMET YATKIN - MUHAMMED DÜŞÜKCAN - NESLİHAN DEMİR - ARZU ÇAKINBERK - MEHMET GÜVEN, SEÇMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE BELEDİYE HİZMET KALİTESİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI, ÇAĞDAŞ YEREL YÖNETİMLER DERGİSİ, Cilt: 22, Sayı: 3, 31-52, (2013). |
|
10 |
16317 HÄ°ZMET 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
KENAN AYDIN
SEDA YILDIRIM, HİZMET SEKTÖRÜNDE SERVPERE ÖLÇEĞİ İLE HİZMET KALİTESİNİN BELİRLENMESİ (SAĞLIK HİZMETLERİ SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA, MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , Cilt: 1, Sayı: 2, 33-52, (2012). |
|
11 |
18990 LOJÄ°STÄ°K 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 16952 Ä°LÄ°ÅžKÄ° KALÄ°TESÄ° 18992 LOJÄ°STÄ°K HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
FATMA DEMİRCİ OREL - GÜLSÜN NAKIBOĞLU - LATİF OYGÜR, LOJİSTİK HİZMETLERDE ALGILANAN HİZMET KALİTESİ BOYUTLARININ MÜŞTERİ TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ, FİNANS POLİTİK & EKONOMİK YORUMLAR, Cilt: 49, Sayı: 563, 41-57, (2012). |
|
12 |
27244 YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 23061 SERVQUAL ANALİZİ 13361 DİNESERV
|
BURHAN KILIÇ - ALPER KURNAZ, YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN DİNESERV MODELİ İLE ÖLÇÜMÜ, FİNANS POLİTİK & EKONOMİK YORUMLAR, Cilt: 49, Sayı: 564, 77-94, (2012). |
|
13 |
16521 Ä°DARE HUKUKU 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 18781 KUSUR
|
AHMET BOZDAĞ, İDARE HUKUKUNDA İDARENİN HİZMET KUSURU VE DANIŞTAY UYGULAMASI, TÜRK İDARE DERGİSİ, Cilt: 82, Sayı: 468, 33-48, (2010). |
|
14 |
24463 TAÅžIMACILIK 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
KADİR ARDIÇ - HÜMEYRA SADAKLIOĞLU, ŞEHİRLERARASI YOLCU TAŞIMACILIĞINDA HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜ: TOKAT ÖRNEĞİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 167-190, (2009). |
|
15 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 19519 MARKA BAĞLILIĞI
|
RESUL USTA - SALİH MEMİŞ, HİZMET KALİTESİ VE MARKA BAĞLILIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE MÜŞTERİ TATMİNİN ARACILIK ETKİSİ , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 4, 87-108, (2009). |
|
16 |
21176 ÖRGÜTSEL DESTEK 16340 HİZMET KALİTESİ 13693 DUYGUSAL BAĞLILIK
|
MEHMET FERHAT ÖZBEK - GÖZDE KOSA, DUYGUSAL BAĞLILIK,ÖRGÜTSEL DESTEK,ÜSTÜN YÖNETİM DESTEĞİ VE PERSONEL GÜÇLENDİRMENİN HİZMET KALİTESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KIRGIZİSTAN'DA BANKA İŞ GÖRENLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA , ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 34, 189-212, (2009). |
|
17 |
16502 İÇSEL PAZARLAMA 16340 HİZMET KALİTESİ
|
RESUL USTA, İÇSEL PAZARLAMA VE HİZMET KALİTESİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE İŞ TATMİNİN ARACILIK ETKİSİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 34, 241-264, (2009). |
|
18 |
26929 YAPISAL EŞİTLİK MODELİ 16340 HİZMET KALİTESİ 23061 SERVEQUAL ANALİZİ 24764 TERMAL OTEL İŞLETMELERİ
|
ALİ ELEREN, MÜŞTERİ BEKLENTİLERİNE DAYALI BİR HİZMET KALİTESİÖLÇÜM MODELİ:TERMAL OTEL İŞLETMECİLİĞİNDE BİR UYGULAMA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 18, 395-420, (2009). |
|
19 |
16340 HİZMET KALİTESİ 16121 HASTANE 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
MUSTAFA GÜLMEZ - OLGUN KİTAPÇI , HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA , HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: 26, Sayı: 1, 165-186, (2008). |
|
20 |
11051 BAĞIMSIZ DENETİM 16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
ZEYNEP TÜRK , DENETİM FİRMALARININ SUNDUKLARI BAĞIMSIZ DENETİM HİZMETİNİN KALİTESİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ , T.C SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Sayı: 15, 35-52, (2008). |
|
21 |
12245 ÇALIŞMA KOŞULLARI 17290 İŞ TATMİNİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
MUSTAFA TAŞLIYAN, TURİZM VE SEYAHAT SEKTÖRÜNDE ÇALIŞANLARIN İŞ TATMİNİ İLE MÜŞTERİLERİN MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLŞKİ: KAHRAMANMARAŞ'TA BİR ALAN ÇALIŞMASI, SELÇUK ÜNİVERİSTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 12, 185-195, (2007). |
|
22 |
19980 MUHASEBE 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
MİKAİL EROL, MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA, SELÇUK ÜNİVERİSTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 12, 244-252, (2007). |
|
23 |
21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K 18805 KUZEY KIBRIS TÃœRK CUMHURÄ°YETÄ° 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
HALİL NADİRİ - MUSTAFA TÜMER, PERAKENDECİLİK ALANINDA HİZMET KALİTESİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK BİR SAHA ÇALIŞMASI: LEMAR PERAKENDE ZİNCİR MAĞAZALARI KUZEY KIBRIS ÖRNEĞİ, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 297-321, (2007). |
S 658.8 ULU 2007 |
24 |
12870 DENETÄ°M 12880 DENETÄ°M SÄ°STEMÄ° 17650 KALÄ°TE 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
BANU DURUKAN - AYSUN KAPUCUGİL İKİZ , DENETİM KALİTESİ,KALİTE VE HİZMET KALİTESİNE İLİŞKİN MODELLER : KAVRAMSAL ÇERÇEVE , MALİ ÇÖZÜM , Sayı: 82, 35-62, (2007). |
|
25 |
16350 HÄ°ZMET PAZARLAMASI 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 16148 HAVA YOLU
|
ABDULLAH OKUMUŞ - HİLAL ASİL, HİZMET KALİTESİ ALGILAMASININ HAVA YOLU YOLCULARININ GENEL MEMNUNİYET DÜZEYLERİNE OLAN ETKİSİNİN İNCELENMESİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 36, Sayı: 2, 7-28, (2007). |
|