Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 23
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 14630 FAKTÖR ANALİZİ
19520 MARKA
19524 MARKA KİŞİLİĞİ

LERZAN AKSOY - AYŞEGÜL ÖZSOMER, TÜRKİYE'DE MARKA KİŞİLİĞİ OLUŞTURAN BOYUTLAR, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 1-15, (2007). S 658.8 ULU 2007
2 19520 MARKA
17855 KANO MODELİ
10305 ALIŞVERİŞ MODELİ

BURCU İLTER - ÖZGE ÖZGEN - BİLGE AKYOL, LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ GEREKSİNİMLERİNİN KANO MODELİ İLE SINIFLANDIRILMASI: İZMİR İLİ UYGULAMASI, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 15-37, (2007). S 658.8 ULU 2007
3 21635 PAZARLAMA AKADEMİSYENLERİ



B. ZAFER ERDOĞAN - CEVAHİR UZKURT, TÜRKİYE PAZARLAMA AKADEMİSİ: BİZ KİMİZ, NE YAPIYORUZ? , 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 37-55, (2007). S 658.8 ULU 2007
4 12058 BÜTÜNLEŞİK TAŞIMACILIK
12310 ÇATIŞMA
12530 DAĞITIM KANALLARI
22410 REKABET
D. ALİ DEVECİ - A. GÜLDEM ÇELİK, BÜTÜNLEŞİK (ÇOKLU) TAŞIMACILIK HİZMETLERİ SEKTÖRÜNÜN DAĞITIM KANALINDA REKABET VE ÇATIŞMA, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 55-81, (2007). S 658.8 ULU 2007
5 22410 REKABET
25100 TOPTANCILIK
21720 PERAKENDECİLİK
15655 GIDA
NUR ERSUN - KAHRAMAN ARSLAN, GELENEKSEL GIDA PERAKENDECİLERİ İLE GELENEKSEL TORTANCILAR ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN GELECEĞİ , 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 81-99, (2007). S 658.8 ULU 2007
6 22410 REKABET
16970 İMALAT SANAYİİ
18805 KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ

MUSTAFA TÜMER - HALİL NADİRİ, PAZAR ODAKLILIK VE RAKABET: KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ İMALAT SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 99-113, (2007). S 658.8 ULU 2007
7 21720 PERAKENDECİLİK
25321 TÜRKİYE
22675 SALDIRGAN MÜŞTERİ

MURAT HAKAN ALTINTAŞ, PERAKENDECİLİK ALANINDA FONKSİYONEL OLMAYAN MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI: BURSA VE İSTANBUL İLLERİNDE BİR İNCELEME , 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 113-129, (2007). S 658.8 ULU 2007
8 24805 TEŞFİK ODAKLILIK
14685 FAU
13765 DÜZENLEYİCİ ODAK TEORİSİ

ELİF SAYIN, DÜZENLEYİCİ ODAK TEORİSİ PERSPEKTİFİNDEN YEŞİL TÜKETİCİLER: FAU'DAKİ ULUSLARARASI ÖĞRENCİLER ÜZERİNDE BİR UYGULAMA, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 143-159, (2007). S 658.8 ULU 2007
9 19055 MAĞAZA BAĞLILIĞI
23841 SÜPERMARKET
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI

AYSEL ERÇİŞ - M. KEMAL YILMAZ - SEVTAP ÜNAL - POLAT CAN, PERAKENDE MAĞAZA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER , 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 159-183, (2007). S 658.8 ULU 2007
10 19058 MAĞAZACILIK
10308 ALGILANAN İMAJ


SERAP ATACAN - ŞEBNEM BURNAZ, ALGILANAN MAĞAZA İMAJI: MARKS AND SPENCER VE BOYNER MAĞAZALARININ KARŞILAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR İNCELEME, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 183-201, (2007). S 658.8 ULU 2007
11 21720 PERAKENDECİLİK
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
25281 TÜKETİCİ TERCİHİ

CİHAT POLAT - BANU KÜLTER, PERAKENDE MAĞAZA SEÇİMİNDE HANGİ FAKTÖRLER ETKİLİ?: NİĞDE İLİ'NDEKİ TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 201-221, (2007). S 658.8 ULU 2007
12 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
20233 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
20234 MÜŞTERİ SADAKATİ

EMİNE ÇOBANOĞLU - MÜGE YALÇIN - İREM ERDOĞMUŞ, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ ODAKLI PERFORMANS ÖLÇÜMÜ: İSTANBUL'DA ORGANİZE GIDA PERAKENDE İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ KARTLARI KONUSUNDA BİR UYGULAMA, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 221-235, (2007). S 658.8 ULU 2007
13 20235 MÜŞTERİ BAĞLILIĞI
14555 E-MAĞAZA


SÜLEYMAN BARUTÇU, E-PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE E-MAĞAZA BAĞLILIĞI (E-MAĞAZA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 235-251, (2007). S 658.8 ULU 2007
14 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
25875 ÜRÜN PERFORMANSI


BORA AÇAN - T. SABRİ ERDİL, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TANIMLANMASINDA ÜRÜN KALİTE ÖZELLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE İSTANBUL HALK EKMEK UYGULAMASI, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 251-269, (2007). S 658.8 ULU 2007
15 25878 ÜRÜN TAT PANELLERİ
22745 SATIŞ GELİŞTİRME
19525 MARKA ALGILAMASI

KURBAN ÜNLÜÖNEN - ALİ YAYLI - SEDAT YÜKSEL, PERAKENDECİLİKTE ÜRÜN TADIM PANELLERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA ALGILARINA ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARŞTIRMA: ET ÜRÜNLERİ GRUBU ÖRNEĞİ, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 285-297, (2007). S 658.8 ULU 2007
16 21720 PERAKENDECİLİK
18805 KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ
16340 HİZMET KALİTESİ

HALİL NADİRİ - MUSTAFA TÜMER, PERAKENDECİLİK ALANINDA HİZMET KALİTESİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK BİR SAHA ÇALIŞMASI: LEMAR PERAKENDE ZİNCİR MAĞAZALARI KUZEY KIBRIS ÖRNEĞİ, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 297-321, (2007). S 658.8 ULU 2007
17 16952 İLİŞKİ PAZARLAMASI
20234 MÜŞTERİ SADAKATİ


HÜSEYİN KANIBİR, FİNANSAL HİZMETLERİN PERAKENDECİLİĞİ: KOBİ BANKACILIĞINDA İLİŞKİSEL PAZARLAMA, DEĞİŞTİRME DAVRANIŞINI NASIL ETKİLER?, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 321-343, (2007). S 658.8 ULU 2007
18 12485 ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME
25625 UYUM ANALİZİ


BÜLENT BAŞARAN - HAKAN ÇELİK, ALGILAMA HARİTALARININ OLUŞTURULMASINDA "ALSCAL" VE "BASİT UYUM ANALİZİ" YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 343-359, (2007). S 658.8 ULU 2007
19 10195 AHP
16157 HAZCI VE RASYONEL ÖZELLİKLER


GÜLNİL AYDIN - SİMA NART - ÖZLEM HASGÜL, TÜKETİCİLERİN HAZCI VE RASYONEL SATIN ALMA KARARLARINA YÖNELİK AHP YAKLAŞIMI, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 359-379, (2007). S 658.8 ULU 2007
20 19715 META-ANALİZ



TÜLİN URAL, DENEYE DAYALI PAZARLAMA ÇALIŞMALARININ BULGULARINI SENTEZLEME TEKNİĞİ: META-ANALİZ, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 379-399, (2007). S 658.8 ULU 2007
21 20210 MÜŞTERİ
16952 İLİŞKİ PAZARLAMASI
20821 OTEL İŞLETMELERİ
23080 SEYAHAT ACENTALARI
ABDULLAH TANRISEVDİ, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE SEYAHAT ACENTALARI VE OTEL İŞLETMELERİ: İZMİR VE KUŞADASI ÖRNEĞİ, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 423-441, (2007). S 658.8 ULU 2007
22 21173 PERAKENDE TİCARET BİBLİYOGRAFYASI



MEHMET MANYAS - KENAN AYDIN - GONCA TELLİ YAMAMOTO, PERAKENDE TİCARET LİTERATÜRÜ ÜZERİNE KONUSAL BİBLİYOGRAFYA ÇALIŞMASI, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 471-493, (2007). S 658.8 ULU 2007
23 21720 PERAKENDECİLİK
22420 REKABET HUKUKU


HÜLYA GÖKTEPE, PERAKENDECİLİK VE REKABET HUKUKU, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 493-525, (2007). S 658.8 ULU 2007