Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 87
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
51 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
19290 MALİYET
17650 KALİTE
ENGİN TAŞKIN, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE KALİTE, KABİLİYET KONTROLÜ VE MALİYET KONTROLÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 265-272, (1996).  
52 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
26720 VERİMLİLİK

ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 273-294, (1996).  
53 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ
12360 ÇEVRE
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 295-308, (1996).  
54 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996).  
55 25150 TURİZM
10030 ACENTELER
16340 HİZMET KALİTESİ

LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 322-330, (1996).  
56 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ

ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996).  
57 25150 TURİZM
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM
17650 KALİTE

NECDET HACIOĞLU, TURİZM YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KALİTE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 341-343, (1996).  
58 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
13840 EĞİTİM
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 344-348, (1996).  
59 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ


HASAN TEKELİ - NURTEN CAMBASOĞLU, TURİZM KÜLTÜRÜ, ÇAĞDAŞLIK VE HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 11-13, (1996).  
60 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ


FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 14-38, (1996).  
61 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 39-44, (1996).  
62 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17670 KALİTE YÖNETİMİ
ABDULVAHAP BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 45-64, (1996).  
63 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996).  
64 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNÖREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMESİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 87-98, (1996).  
65 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ


ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 99-103, (1996).  
66 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
17350 İŞLETME

KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 104-114, (1996).  
67 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
17350 İŞLETME

HALİL DEMİRER, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 115-122, (1996).  
68 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 123-141, (1996).  
69 17350 İŞLETME
25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 142-148, (1996).  
70 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
21750 PERSONEL EĞİTİMİ
17040 İNSANGÜCÜ SEÇİMİ (PERSONEL SEÇİMİ)
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 149-158, (1996).  
71 25150 TURİZM
17020 İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

SABAHAT YURDAKUL, TURİZM İŞLETMELERİNDE İŞGÜCÜ PLANLAMASININ ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 159-170, (1996).  
72 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
17650 KALİTE

MUSTAFA KOYUNCU, TURİZM İŞLETMELERİNDE TEMEL KALİTE FAKTÖRLETİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 171-175, (1996).  
73 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
17220 İŞ DEĞERLENDİRME
16340 HİZMET KALİTESİ
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİN ETKİSİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 176-184, (1996).  
74 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ

CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 185-191, (1996).  
75 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
17650 KALİTE

SUAVİ AHİPPAŞAOĞLU, SEYAHAT İŞLETMELERİNDE KALİTENİN BELİRLEYİCİSİ OLARAK TURİST REHBERLERİNİN ROLLERİ VE ÖNEMLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 192-195, (1996).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | Sonraki Sayfa