|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
26720 VERİMLİLİK 22740 SATIŞ
|
SITKI GÖZLÜ - BERNA TEKTAŞ, SATIŞ SİSTEMİNİN VERİMLİLİK KRİTERLERİ: BİR İNCELEME, 2. KOBİ'LER VE VERİMLİLİK KONGRESİ "AB KOBİ'LERİ İLE İŞBİRLİĞİ", 406-418, (2005). |
S 338.642 Kob 2005 |
2 |
18510 KOBİ'LER 18830 KÜRESELLEŞME 22440 REKABET STRATEJİLERİ 10470 ANKET
|
HASAN KÜRŞAT GÜLEŞ - SITKI GÖZLÜ, TÜRKİYE'DE KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE KÜRESELLEŞMENİN ETKİLERİ, REKABET ÖNCELİKLERİ VE UYGULANAN POLİTİKALAR: BİR ALAN ARAŞTIRMASI, 2. KOBİ'LER VE VERİMLİLİK KONGRESİ "AB KOBİ'LERİ İLE İŞBİRLİĞİ", 519-530, (2005). |
S 338.642 Kob 2005 |
3 |
16970 İMALAT SANAYİİ
|
ERİM ERGÜN - SITKI GÖZLÜ, TÜRKİYE'DE İMALAT SANAYİNDE KALİBRASYON SORUNLARI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 887-890, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
4 |
17781 KAMU HİZMETİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
SITKI GÖZLÜ, KAMU HİZMETİ VEREN KURULUŞLARDA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, KAMU YÖNETİMİ DİSİPLİNİ SEMPOZYUMU BİLDİRİLERİ 2. CİLT KAMU YÖNETİMİ VE İŞLETME YÖNETİMİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, Cilt: 2, 43-50, (1995). |
S 350 kam 1995 c.2 |