Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 Ä°lgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile baÅŸvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 6
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
25875 ÃœRÃœN PERFORMANSI


BORA AÇAN - T. SABRİ ERDİL, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TANIMLANMASINDA ÜRÜN KALİTE ÖZELLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE İSTANBUL HALK EKMEK UYGULAMASI, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 251-269, (2007). S 658.8 ULU 2007
2 18830 KÃœRESELLEÅžME
21630 PAZARLAMA


T. SABRÄ° ERDÄ°L - A. ERCAN GEGEZ, FROM STANDARDIZED GLOBAL MARKETING TO GLOBAL ONE TO ONE MARKETING : A DEMAND ORIENTED TRANSITION, ÖNERÄ° (MARMARA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°), Cilt: 6, Sayı: 23, 47-53, (2005).  
3 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
19520 MARKA
10470 ANKET

SABRÄ° ERDÄ°L - MEHMET TIÄžLI - HAKAN KÄ°TAPÇI, TÃœKETÄ°CÄ°LERÄ°N SATIN ALMA DAVRANIÅžINDA MARKA BAÄžLILIÄžININ ETKÄ°SÄ° VE KÜÇÜK EV ALETLERÄ°NÄ°N SATIN ALINMASINDA DÄ°KEY VE YATAY MARKA BAÄžLILIÄžININ ETKÄ°SÄ°NÄ°N TEST EDÄ°LMESÄ°NE Ä°LÄ°ÅžKÄ°N BÄ°R SAHA ÇALIÅžMASI, MARMARA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ HAKEMLÄ° DERGÄ°SÄ° - ÖNERÄ°, Cilt: 6, Sayı: 22, 117-127, (2004).  
4 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
19520 MARKA
25830 ÃœRÃœN (MAMUL)

YEŞİM UZUN - SABRİ ERDİL, MARKA YAYMA STRATEJİLERİNDE ÜRÜN BENZERLİĞİNİN TÜKETİCİ DEĞERLENDİRMESİNDEKİ ETKİSİ VE SEÇİLEN MARKALARDA BİR UYGULAMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 171-196, (2003). S 658-8 SEK 2003
5 21630 PAZARLAMA
17200 Ä°Åž AHLAKI


T. SABRÄ° ERDÄ°L, PAZARLAMA FAALÄ°YETLERÄ°NÄ°N TOPLUMSAL AÇIDAN Ä°RDELENMESÄ°NDE SOSYAL VE AHLAKÄ° ÖĞRETÄ°, MARMARA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 16, Sayı: 1, 153-161, (2000).  
6 16600 Ä°HRACAT



SABRİ ERDİL, TÜRK İŞLETMELERİNİN DIŞ PAZAR PERFORMANSLARINDA İZLENEN DARALMA SORUNU VE DIŞA AÇILMADA YENİ YAKLAŞIMLAR (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 78-79, (2000). S 658.8 Beş 2000