Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 5
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 25150 TURİZM
10470 ANKET
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
22731 SATIN ALMA
SEZER KORKMAZ - PARS ŞAHBAZ, TÜRKİYE'YE KÜLTÜREL TURİZM AMAÇLI SEYAHAT EDEN YABANCI TURİSTLERİN KÜLTÜREL DEĞERLERİ ALGILAMA DÜZEYLERİ VE SATIN ALMA ALIŞKANLIKLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 13-41, (2001).  
2 25321 TÜRKİYE
25150 TURİZM
22440 REKABET STRATEJİLERİ

PARS ŞAHBAZ, TÜRKİYE'NİN TANITIM STRATEJİLERİNİN REKABETÇİ ANALİZİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 197-219, (1998). S 658 tur 1998
3 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
12310 ÇATIŞMA
ALİ YAYLA - R. PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ-PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 331-340, (1996).  
4 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ

ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996).  
5 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ

ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996).