|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
25150 TURİZM 10470 ANKET 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 22731 SATIN ALMA
|
SEZER KORKMAZ - PARS ŞAHBAZ, TÜRKİYE'YE KÜLTÜREL TURİZM AMAÇLI SEYAHAT EDEN YABANCI TURİSTLERİN KÜLTÜREL DEĞERLERİ ALGILAMA DÜZEYLERİ VE SATIN ALMA ALIŞKANLIKLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 13-41, (2001). |
|
2 |
25321 TÜRKİYE 25150 TURİZM 22440 REKABET STRATEJİLERİ
|
PARS ŞAHBAZ, TÜRKİYE'NİN TANITIM STRATEJİLERİNİN REKABETÇİ ANALİZİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 197-219, (1998). |
S 658 tur 1998 |
3 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 12310 ÇATIŞMA
|
ALİ YAYLA - R. PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ-PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 331-340, (1996). |
|
4 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996). |
|
5 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996). |
|