Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 7
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)
10470 ANKET


DOĞAN YAŞAR AYHAN - OSMAN M. KARATEPE, KURUMSAL İMAJI BELİRLEYEN DEĞİŞKENLER : AMPİRİK BİR DEĞERLENDİRME, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 175-200, (2000). S 658.8 Beş 2000
2 17290 İŞ TATMİNİ
17330 İŞGÜCÜ(EMEK)


TURGAY AVCI-OSMAN M. KARATEPE, HİZMET SEKTÖRÜNDE İŞLETMENİN SINIR BİRİMLERİNDE ÇALIŞAN İŞGÖRENLERİN İŞ TATMİNİ BELİRLEYEN DEĞİŞKENLERE YÖNELİK AMPİRİK BİR DEĞERLENDİRME, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ 8. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ, 543-570, (2000). S 658 SEK 2000
3 12530 DAĞITIM KANALLARI
17530 İTHALAT
16600 İHRACAT

M. MİTHAT ÜNER - OSMAN M. KARATEPE, AN EMPİRİCAL ASSESSMENT ON THE ISSUE OF CONFLICT BETWEEN ITALIAN IMPORTING FIRMS AND TURKISH EXPORTING FIRMS IN CHANNELS OF DISTRIBUTION, GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 139-154, (1999).  
4 16340 HİZMET KALİTESİ
10549 ARAŞTIRMA


OSMAN M. KARATEPE, HİZMET KALİTESİ ÖLÇEĞİ İLE YAPILAN AMPİRİK ÇALIŞMALARIN GÜVENİLİRLİK VE GEÇERLİLİK BOYUTLARINA YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 54, Sayı: 4, 47-66, (1999).  
5 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16355 HİZMET SEKTÖRÜ


OSMAN M. KARATEPE, HİZMET SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN UYGULANABİLİRLİĞİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 107-122, (1999). S 350 PEK 1999
6 16600 İHRACAT
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ


M. MİTHAT ÜNER - OSMAN M. KARATEPE, İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1-2, 71-87, (1998).  
7 16340 HİZMET KALİTESİ
16350 HİZMET PAZARLAMASI


OSMAN M. KARATEPE, BİR HİZMET KALİTESİ MODELİ YARDIMIYLA HİZMET KALİTESİ OLUŞUMUNA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 2, 85-111, (1997).