|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
27530 YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI 27071 YAYILMA MODELLERİ
|
OSMAN ÇEVİK - S. SERDAR KARACA - MUSTAFA ÖZKAN, EN KÜÇÜK YAYILMA MODELİ İLE İÇ ANADOLU BÖLGESİNDE BİR KARGO FİRMASININ DAĞITIM GÜZERGAHININ BELİRLENMESİ, KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Cilt: 13, Sayı: 21, 1-9, (2011). |
|
2 |
11890 BULANIK MANTIK 11889 BULANIK HEDEF PROGRAMLAMA
|
OSMAN ÇEVİK - YASEMİN YILDIRIM, BULANIK DOĞRUSAL PROGRAMLAMA İLE SÜT ÜRÜNLERİ İŞLETMESİNDE BİR UYGULAMA, KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 18, 15-26, (2010). |
|
3 |
11340 BEKLEME HATTI MODELLERİ (KUYRUK MODELLERİ)
|
OSMAN ÇEVİK
AYŞE ELİF YAZGAN, HİZMET ÜRETEN BİR SİSTEMİN BEKLE HATTI (KUYRUK) MODELİ İLE ETKİNLİĞİNİN ÖLÇÜLMESİ, NİĞDE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 117-126, (2008). |
|
4 |
11360 BELEDİYE BAŞKANI 26740 VİZYON 10549 ARAŞTIRMA 10470 ANKET
|
FATİH YÜKSEL - OSMAN ÇEVİK - KADİR ARDIÇ, BELEDİYE BAŞKANLARININ VİZYON ÖLÇÜMLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA: BELDE BELEDİYELERİ ÖRNEĞİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 2, 263-277, (2005). |
|
5 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 14630 FAKTÖR ANALİZİ 11359 BELEDİYE
|
KADİR ARDIÇ - FATİH YÜKSEL - OSMAN ÇEVİK, BELEDİYELERDE HİZMET KALİTESİNİN (VATANDAŞ TATMİNİNİN) ÖLÇÜLMESİ (TOKAT BELEDİYESİ'NDE BİR UYGULAMA), ÇAĞDAŞ YEREL YÖNETİMLER (TODAİE), Cilt: 13, Sayı: 3, 63-81, (2004). |
|
6 |
22330 REGRESYON ANALİZİ 18510 KOBİ'LER
|
OSMAN ÇEVİK, LOJİSTİK REGRESYON ANALİZİ İLE TOKAT SANAYİ SİTESİ İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 18, Sayı: 3-4, 385-396, (2004). |
|
7 |
18410 KİŞİLİK 19980 MUHASEBE 19700 MESLEKİ EĞİTİM
|
FATİH C. ERTAŞ - OSMAN ÇEVİK, MUHASEBE EĞİTİMİNDE ÖĞRENCİLERİN DIŞA DÖNÜKLÜK VE İÇE DÖNÜKLÜK ÖZELLİKLERİNİN GRUP ÇALIŞMASI TECİHİNE ETKİSİ, MUHASEBE BİLİM DÜNYASI DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 4, 29-36, (2001). |
|