|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
22410 REKABET 21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ 18510 KOBİ'LER 10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB)
|
BİROL TENEKECİOĞLU - NURİ ÇALIK - FİGEN ERSOY, AVRUPA BİRLİĞİ İLE ENTEGRASYON SÜRECİNDE KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERİN (KOBİ) REKABET GÜÇLERİNİN ARTTIRILMASI VE ESKİŞEHİR'DE MAKİNE İMALATI VE GIDA SEKTÖRÜNDE YER ALAN KOBİ'LER ÜZERİNDE BİR UYGULAMA, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 119-146, (2002). |
|
2 |
25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 22731 SATIN ALMA
|
NURİ ÇALIK, SIK SATIN ALINAN ÜRÜNLERDE MAĞAZA İMGESİNİN MARKA VE FİYAT TERCİHLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ - BİR UYGULAMA, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIV, Sayı: 1-2, 105-118, (1998). |
|
3 |
21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
|
NURİ ÇALIK, PAZARLAMA ARAŞTIRMASINDA DENEY YÖNTEMİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIV, Sayı: 1-2, 119-142, (1998). |
|
4 |
21610 PAZAR ARAŞTIRMALARI 22470 REKLAM 10470 ANKET 21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
|
NURİ ÇALIK, TV REKLAMLARI ETKİNLİĞİNİN BELİRLENMESİ VE BİR UYGULAMA, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIII, Sayı: 1-2, 89-108, (1997). |
|
5 |
21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI 19520 MARKA 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI
|
NURİ ÇALIK, MARKA BAĞLILIĞI VE MARKA BAĞLILIĞINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIII, Sayı: 1-2, 109-120, (1997). |
|
6 |
21220 ÖRNEKLEM 21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI 17140 İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER
|
NURİ ÇALIK, PAZARLAMA ARAŞTIRMASINDA ÖRNEK BÜYÜKLÜĞÜNÜN BELİRLENMESİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XII, Sayı: 1-2, 43-63, (1994). |
|
7 |
19520 MARKA 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI
|
NURİ ÇALIK, MARKAYA YÖNELİK TÜKETİCİ DAVRANIŞI, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: X, Sayı: 1-2, 293-306, (1992). |
|
8 |
21630 PAZARLAMA 15009 FİYAT 17650 KALİTE 21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
|
NURİ ÇALIK, PAZARLAMADA FİYAT-KALİTE İLİŞKİSİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: 1, 261-280, (1988). |
|