|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 25379 TV REKLAMI
|
EYÜP AKIN - M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN, TÜKETİCİLERİN TV REKLAMLARINA GENEL BAKIŞ AÇILARI VE TV REKLAMINDAN KAÇINMA EĞİLİMLERİ İTİBARİYLE İNCELENMESİ, AKSARAY ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 85-110, (2009). |
|
2 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 10470 ANKET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN - YUNUS DURSUN, ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİCİLER OLARAK SOSYALLEŞMELERİNDE TELEVİZYONUN ETKİSİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 11, 67-78, (1994). |
|
3 |
10470 ANKET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 14340 ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° 19520 MARKA
|
M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN DİŞ FIRÇALAMA ALIŞKANLIKLARI VE DİŞ MACUNU MARKASI TECİHLERİ KONUSUNA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 9, 87-99, (1991). |
|
4 |
25722 ÃœNÄ°VERSÄ°TE 22699 SANAYÄ°
|
M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN, ÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞBİRLİĞİNDE TARAFLARIN BİRBİRLERİNDEN SOMUT BEKLENTİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 3, 127-130, (1989). |
|
5 |
13130 DIÅž TÄ°CARET 18280 KAYSERÄ° 16600 Ä°HRACAT 21630 PAZARLAMA
|
M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN - YUNUS DURSUN, KAYSERİ'DE HALI VE TEKSTİL İHRAÇ EDEN ÜRETİCİ İŞLETMELERİN DIŞ PAZARLAMA SORUNLARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 8, 145-149, (1988). |
|
6 |
21630 PAZARLAMA
|
M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN, SATIŞÇILARIN TEMİNİNDE BAŞVURULABİLECEK KAYNAKLAR, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 4, 223-237, (1983). |
|
7 |
16350 HİZMET PAZARLAMASI 21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
|
M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN, PAZARLAMA YÖNETİM FONKSİYONLARI AÇISINDAN HİZMET PAZARLAMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 5, 123-138, (1983). |
|