|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
19856 MODA PERAKENDECİLİĞİ 19063 MAĞAZA MARKASI 12206 CİNSİYET
|
KEMAL KURTULUŞ - ZEYNEP ÖZDAMAR ERTEKİN, MODA PERAKENDECİLİĞİNDE MAĞAZA MARKALARINA KARŞI TÜKETİCİ TUTUMU VE TERCİHİ: CİNSİYET VE ALIŞVERİŞ TARZININ ROLÜ, ODTÜ GELİŞME DERGİSİ, Cilt: 42, Sayı: 1, 1-28, (2015). |
|
2 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 12421 ÇİN 17592 JAPONYA 13397 DİSKRİMİNANT ANALİZİ
|
KEMAL KURTULUŞ - ZEHRA BOZBAY , ÜLKE İMAJI: JAPONYA VE ÇİN' İN ÜLKE İMAJLARI AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI , İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: 40, Sayı: 2, 267-277, (2011). |
|
3 |
15655 GIDA 21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K 10470 ANKET
|
UĞUR GÜLLÜLÜ - KEMAL KURTULUŞ - BURCU CANDAN, BÜYÜK ÖLÇEKLİ GIDA PERAKENDECİLERİNİ AYIRT EDEN TEMEL ÖZELLİKLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 15-28, (2006). |
|
4 |
17060 Ä°NTERNET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
BURCU CANDAN - KEMAL KURTULUŞ, İNTERNET KULLANICILARININ GIDA, TEMİZLİK VE KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİNDE SANAL ALIŞ-VERİŞ YAPMA NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK PİLOT BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 1-2, 307-321, (2003). |
|
5 |
21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K 19520 MARKA
|
SEMA KURTULUŞ - KEMAL KURTULUŞ - TÜLAY YENİÇERİ - EYÜP YARAŞ, TÜKETİCİLERİN PERAKENDECİ MARKASI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR PİLOT ARAŞTIRMA, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 349-371, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
6 |
25150 TURÄ°ZM 10549 ARAÅžTIRMA
|
KEMAL KURTULUŞ, DESCRIBING THE DECISION PROCESS OF FRENCH AND GERMAN TOURIST IN TURKEY, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 2, 5-11, (1996). |
|
7 |
22655 SAÄžLIK 10470 ANKET 25190 TUTUM 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
KEMAL KURTULUŞ - TALHA HARCAR, TÜKETİCİNİN SAĞLIK HİZMETİ VEREN HEKİMLER KONUSUNDA TUTUM ARAŞTIRMASI, YÖNETİM - İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME İKTİSADI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 16, 5-8, (1993). |
|
8 |
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 11600 BİLİMSEL ARAŞTIRMA
|
KEMAL KURTULUŞ, YÜKSEK ÖĞRENİMDE BİLİMSEL ARAŞTIRMANIN ÖNEMİ VE ÖĞRETİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLER, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 81-91, (1979). |
|
9 |
22740 SATIŞ 21630 PAZARLAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
KEMAL KURTULUŞ, SATIŞ BÖLGELERİNİN BELİRLENMESİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 213-235, (1978). |
|
10 |
25980 VARYANS ANALÄ°ZÄ° 21630 PAZARLAMA
|
KEMAL KURTULUŞ, ÇOK DEĞİŞKENLİ VARYANS ANALİZİNİN PAZARLAMA SORUNLARININ ÇÖZÜMÜNDE KULLANILMASI VE BİR ÖRNEK, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 89-100, (1977). |
|
11 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 10470 ANKET
|
JAMES HENNAGER - KEMAL KURTULUŞ, A RESEARCH PROPOSAL TO MEASURE THE INFLUENCE OF SEX DIFFERENTIATION ON CONSUMER CHOICE, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 2, 43-52, (1977). |
|
12 |
19370 MAMUL 21630 PAZARLAMA
|
KEMAL KURTULUŞ, DHALLA VE YUSPEH'İN "MAMUL HAYAT EĞRİSİ KAVRAMINI UNUT" ADLI MAKALESİNE BİR ELEŞTİRİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 17-21, (1976). |
|
13 |
19370 MAMUL 21630 PAZARLAMA
|
KEMAL KURTULUŞ, A CRITIQUE OF DHALLA AND YUSPEH'S ARTICLE TITLED "FORGET THE PRODUCT LIFE CYCLE CONCEPT", İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 23-26, (1976). |
|
14 |
21630 PAZARLAMA 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
|
KEMAL KURTULUŞ, PAZARLAMA KARARLARI İÇİN ARAŞTIRMA YAPMA GEREĞİ, YÖNETİM - İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME İKTİSADI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 2, 65-70, (1976). |
|
15 |
22731 SATIN ALMA 11530 BÄ°LGÄ° 21630 PAZARLAMA
|
KEMAL KURTULUŞ, A RESEARCH FOR ASSOCIATION BETWEEN SHOPPING BETAVIOR AND SOURCES OF INFORMATION, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 2, 63-73, (1975). |
|
16 |
22731 SATIN ALMA 11530 BÄ°LGÄ°
|
KEMAL KURTULUŞ, SATINALMA DAVRANIŞI İLE BİLGİ KAYNAKLARI ARASINDAKİ İLGİNİN ARAŞTIRILMASI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 2, 75-86, (1975). |
|
17 |
10880 AYIRMA ANALÄ°ZÄ° (DÄ°SKRÄ°MÄ°NANT ANALÄ°ZÄ°) 21630 PAZARLAMA
|
KEMAL KURTULUŞ, AN APPLICATION OF DISCRIMINANT ANALYSIS IN MARKETING, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 2, 87-98, (1975). |
|
18 |
10880 AYIRMA ANALÄ°ZÄ° (DÄ°SKRÄ°MÄ°NANT ANALÄ°ZÄ°) 21630 PAZARLAMA
|
KEMAL KURTULUŞ, AYIRMA ANALİZİNİN PAZARLAMAYA UYGULANMASI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 2, 99-111, (1975). |
|
19 |
21630 PAZARLAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
KEMAL KURTULUŞ, PAZAR BÖLÜMLENDİRİLMESİNDE KULLANILAN YAKLAŞIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE BİR TEKLİF, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 106-113, (1973). |
|
20 |
21630 PAZARLAMA 21000 ÖĞRENME
|
KEMAL KURTULUŞ, DOĞRUSAL ÖĞRENME MODELİ VE PAZARLAMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 180-189, (1972). |
|