Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 3
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

C. HAKAN KAĞNICIOĞLU, GÜNÜMÜZ İŞLETMELERİNİN YAŞAM ANAHTARI: MÜŞTERİ ODAKLILIK, EGE ÜNİVERSİTESİ İ.İ.B.F. EGE AKADEMİK BAKIŞ, Cilt: 2, Sayı: 1, 79-90, (2002).  
2 17650 KALİTE
17670 KALİTE YÖNETİMİ


HAKAN KAĞNICIOĞLU, KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL PRENSİPLERİ, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 482, 10-15, (2002).  
3 25870 ÜRÜN(MAMUL) DİZAYNI
17650 KALİTE
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ

C. HAKAN KAĞNICIOĞLU, ÜRÜN TASARIMINDA KALİTE FONKSİYON YAYILIMI, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 21, Sayı: 1, 177-188, (2002).