Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 132
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
51 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 99-103, (1996).  
52 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
16340 HİZMET KALİTESİ
HALİL DEMİRER, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 115-122, (1996).  
53 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10310 ALGILAMA
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 104-114, (1996).  
54 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10470 ANKET
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 123-141, (1996).  
55 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
25150 TURİZM
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 142-148, (1996).  
56 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10470 ANKET
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 149-158, (1996).  
57 25150 TURİZM
17020 İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
17350 İŞLETME
SABAHAT YURDAKUL, TURİZM İŞLETMELERİNDE İŞGÜCÜ PLANLAMASININ ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 159-170, (1996).  
58 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
17650 KALİTE
16340 HİZMET KALİTESİ
MUSTAFA KOYUNCU, TURİZM İŞLETMELERİNDE TEMEL KALİTE FAKTÖRLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 171-175, (1996).  
59 10470 ANKET
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
17220 İŞ DEĞERLENDİRME
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİNE ETKİSİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 176-184, (1996).  
60 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ


CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 185-191, (1996).  
61 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
21780 PERSONEL YÖNETİMİ
SUAVİ AHİPAŞAOĞLU, SEYAHAT İŞLETMELERİNDE KALİTENİN BELİRLEYİCİSİ OLARAK TURİST REHBERLERİNİN ROLLERİ VE ÖNEMLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 192-195, (1996).  
62 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
23650 STANDARTLAR

ZEYNEP KUŞLUVAN, TERMAL TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMETLER VE HİZMET STANDARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 196-215, (1996).  
63 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17210 İŞ ANALİZİ
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖENTİMİ İLİŞKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 216-243, (1996).  
64 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 İŞ TATMİNİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996).  
65 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10549 ARAŞTIRMA
DERMAN KÜÇÜKALTAN, TRAKYA'DA TURİZM İŞLETME BELGELİ TESİSLERDE HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 259-264, (1996).  
66 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
17660 KALİTE KONTROLÜ
ENGİN TAŞKIN, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE KALİTE, KABİLİYET KONTROLÜ VE MALİYET KONTROLÜ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 265-272, (1996).  
67 25150 TURİZM
26720 VERİMLİLİK
10470 ANKET
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 273-294, (1996).  
68 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
12360 ÇEVRE
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 295308, (1996).  
69 10470 ANKET
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 309-321, (1996).  
70 25150 TURİZM
10470 ANKET
16340 HİZMET KALİTESİ
10030 ACENTELER
LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 322-330, (1996).  
71 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
12310 ÇATIŞMA
ALİ YAYLA - R. PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ-PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 331-340, (1996).  
72 25150 TURİZM
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM
17650 KALİTE

NECDET HACIOĞLU, TURİZM YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KALİTE, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 341-343, (1996).  
73 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
13840 EĞİTİM
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 344-348, (1996).  
74 25150 TURİZM
18820 KÜLTÜR


NEBİ ÖZDEMİR, TÜRK GECELERİ VE KÜLTÜREL ANİMASYONLARDA KÖY ORTA OYUNLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 11-19, (1995). S 939.34 Kap 1995
75 18820 KÜLTÜR
25150 TURİZM


MEHTAP CÖMERT ÜLKÜCÜ, KAPADOKYA VE DUVAR RESİMLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 20-26, (1995). S 939.34 Kap 1995
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Sonraki Sayfa