Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 132
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
26 25150 TURİZM
23840 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA
12360 ÇEVRE

AYSUN ÖZEN, SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM VE GÖNÜLLÜ KURULUŞLAR: ÜRGÜP ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - KAPADOKYA TOPLANTILARI IV-V, 104-121, (1999). S 939.34 Kap 1999
27 12360 ÇEVRE
27201 YEREL YÖNETİM


HAKAN KUM, ÇEVRE VE YEREL YÖNETİMLER, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - KAPADOKYA TOPLANTILARI IV-V, 122-132, (1999). S 939.34 Kap 1999
28 22410 REKABET
22420 REKABET HUKUKU
22430 REKABET KURULU

KEMAL EROL, 4054 SAYILI REKABETİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN VE REKABET KURULU, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 3-20, (1998). S 658 tur 1998
29 25150 TURİZM
22440 REKABET STRATEJİLERİ
15040 FİYATLANDIRMA

SAİME ORAL-HÜLYA KURGUN, ULUSLARARASI TURİZM PAZARINDA BİR REKABET STRATEJİSİ ARACI OLARAK FİYATLAMA, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 21-39, (1998). S 658 tur 1998
30 25150 TURİZM
15980 HAKSIZ REKABET


İSMAİL KIZILIRMAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNCE SON YILLARDA HAKSIZ REKABETE YOL AÇAN UYGULAMALAR İLE İLGİLİ BİR ARAŞTIRMA, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 41-65, (1998). S 658 tur 1998
31 25150 TURİZM
25840 ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME


AHMET ULU-ŞENOL ÇAVUŞ-ABDULLAH TANRISEVDİ-HATİCE GÜÇLÜ-MELEK ECE ÖNCÜER, 2000'Lİ YILLARDA ULUSLARARASI TURİZM PİYASASINDAKİ DEĞİŞME EĞİLİMLERİ VE BU EĞİLİMLERE UYGUN ALTERNATİF TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME STRATEJİLERİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 67-103, (1998). S 658 tur 1998
32 25150 TURİZM
22440 REKABET STRATEJİLERİ
17060 İNTERNET

BİRGÜL EGELİ-MELTEM ÖZTURAN, REKABET STRATEJİSİ OLARAK İNTERNET, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 120-134, (1998). S 658 tur 1998
33 16350 HİZMET PAZARLAMASI
25830 ÜRÜN (MAMUL)
25150 TURİZM

KADİR ÖZTAŞ-METE SEZGİN, HİZMET PAZARLAMASINDA ÇEKİRDEK ÜRÜN OLUŞTURULMASI VE KONYA YÖRESİNİN İNANÇ TURİZMİ AÇISINDAN ANALİZİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 135-158, (1998). S 658 tur 1998
34 25150 TURİZM
12360 ÇEVRE
25550 ULUSLARARASI REKABET

NURAY TÜRKER, ÇEVREYE KARŞI DUYARLILIĞIN ULUSLAR ARASI REKABETTE BİR STRATEJİ OLARAK KULLANILMASI, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 159-182, (1998). S 658 tur 1998
35 25321 TÜRKİYE
25150 TURİZM
25550 ULUSLARARASI REKABET

CENGİZ DEMİR, TANITIM FALİYETLERİ VE ULUSLARARASI REKABETTE TÜRK TURİZMİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 183-196, (1998). S 658 tur 1998
36 25321 TÜRKİYE
25150 TURİZM
22440 REKABET STRATEJİLERİ

PARS ŞAHBAZ, TÜRKİYE'NİN TANITIM STRATEJİLERİNİN REKABETÇİ ANALİZİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 197-219, (1998). S 658 tur 1998
37 25150 TURİZM
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM
25722 ÜNİVERSİTE
14340 ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
RIFAT YILDIZ - SALİH KUŞLUVAN - S. YÜCEL ŞENYURT, TURİST REHBERLİĞİ ÖĞRETİMİNDE YENİ BİR MODEL: NEVŞEHİR TURİST REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ PROGRAMI VE DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 7-36, (1997). S 338.4791 Tür 1997
38 25150 TURİZM
25722 ÜNİVERSİTE


ADNAN TÜRKSOY - ESİN ÖZKAN YÜRİK, İKİ YILLIK MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA REHBERLİK PROGRAMLARI VE EGE ÜNİVERSİTESİ ÇEŞME MESLEK YÜKSEKOKULU ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 37-49, (1997). S 338.4791 Tür 1997
39 25150 TURİZM
25722 ÜNİVERSİTE


KADİR ÖZTAŞ, MESLEK YÜKSEKOKULLARI REHBERLİK DERS PROGRAMLARININ BÖLGESEL REHBERLİK AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KAZIM KARABEKİR VE TAŞUCU MESLEK YÜKSEKOKULLARI REHBERLİK PROGRAMLARINA ANALİTİK YAKLAŞIM, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 51-62, (1997). S 338.4791 Tür 1997
40 25150 TURİZM
25160 TURİZM PAZARLAMASI


SÜREYYA YILDIRIM - LÜTFİ ATAY, TURİSTİK ÜRÜN PAZARLAMASI SÜRECİNDE TUR REHBERİNİN FONKSİYONU, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 85-94, (1997). S 338.4791 Tür 1997
41 25150 TURİZM



SERHAN GÜNDÜZ - TULGA ALBUSTANLIOĞLU, MÜZE-TURİST-REHBER ÜÇGENİNDE REHBERLERİN ROLÜ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 95-104, (1997). S 338.4791 Tür 1997
42 25150 TURİZM
25321 TÜRKİYE


FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER - İSMAİL KIZILIRMAK, TURİZM REHBERLİĞİNİN GELİŞİMİ VE TÜRKİYE'DEKİ KONUMU, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 121-173, (1997). S 338.4791 Tür 1997
43 25150 TURİZM
25321 TÜRKİYE


SUAVİ AHİPAŞAOĞLU, TÜRKİYE'DE TURİST REHBERİ GEREKSİNİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 175-210, (1997). S 338.4791 Tür 1997
44 25150 TURİZM



A. ÖZDAL DEĞİRMENCİOĞLU, ÜLKESEL PROFESYONEL TURİZM REHBERLİĞİ MESLEĞİNDE YENİ GELİŞMELERİN İZLENEBİLİRLİĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 211-223, (1997). S 338.4791 Tür 1997
45 25150 TURİZM
19871 MODERNİZM
16340 HİZMET KALİTESİ

HASAN TEKELİ - NURTEN CAMBASOĞLU, TURİZM KÜLTÜRÜ, ÇAĞDAŞLIK VE HİZMET KALİTESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 11-13, (1996).  
46 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ


FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 14-38, (1996).  
47 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ UYGULAMALARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 39-44, (1996).  
48 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

ABDULVAHAB BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 45-64, (1996).  
49 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 65-86, (1996).  
50 25150 TURİZM
10470 ANKET
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNEREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 87-98, (1996).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Sonraki Sayfa