|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
26 |
25150 TURİZM 23840 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA 12360 ÇEVRE
|
AYSUN ÖZEN, SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM VE GÖNÜLLÜ KURULUŞLAR: ÜRGÜP ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - KAPADOKYA TOPLANTILARI IV-V, 104-121, (1999). |
S 939.34 Kap 1999 |
27 |
12360 ÇEVRE 27201 YEREL YÖNETİM
|
HAKAN KUM, ÇEVRE VE YEREL YÖNETİMLER, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - KAPADOKYA TOPLANTILARI IV-V, 122-132, (1999). |
S 939.34 Kap 1999 |
28 |
22410 REKABET 22420 REKABET HUKUKU 22430 REKABET KURULU
|
KEMAL EROL, 4054 SAYILI REKABETİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN VE REKABET KURULU, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 3-20, (1998). |
S 658 tur 1998 |
29 |
25150 TURİZM 22440 REKABET STRATEJİLERİ 15040 FİYATLANDIRMA
|
SAİME ORAL-HÜLYA KURGUN, ULUSLARARASI TURİZM PAZARINDA BİR REKABET STRATEJİSİ ARACI OLARAK FİYATLAMA, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 21-39, (1998). |
S 658 tur 1998 |
30 |
25150 TURİZM 15980 HAKSIZ REKABET
|
İSMAİL KIZILIRMAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNCE SON YILLARDA HAKSIZ REKABETE YOL AÇAN UYGULAMALAR İLE İLGİLİ BİR ARAŞTIRMA, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 41-65, (1998). |
S 658 tur 1998 |
31 |
25150 TURİZM 25840 ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME
|
AHMET ULU-ŞENOL ÇAVUŞ-ABDULLAH TANRISEVDİ-HATİCE GÜÇLÜ-MELEK ECE ÖNCÜER, 2000'Lİ YILLARDA ULUSLARARASI TURİZM PİYASASINDAKİ DEĞİŞME EĞİLİMLERİ VE BU EĞİLİMLERE UYGUN ALTERNATİF TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME STRATEJİLERİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 67-103, (1998). |
S 658 tur 1998 |
32 |
25150 TURİZM 22440 REKABET STRATEJİLERİ 17060 İNTERNET
|
BİRGÜL EGELİ-MELTEM ÖZTURAN, REKABET STRATEJİSİ OLARAK İNTERNET, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 120-134, (1998). |
S 658 tur 1998 |
33 |
16350 HİZMET PAZARLAMASI 25830 ÜRÜN (MAMUL) 25150 TURİZM
|
KADİR ÖZTAŞ-METE SEZGİN, HİZMET PAZARLAMASINDA ÇEKİRDEK ÜRÜN OLUŞTURULMASI VE KONYA YÖRESİNİN İNANÇ TURİZMİ AÇISINDAN ANALİZİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 135-158, (1998). |
S 658 tur 1998 |
34 |
25150 TURİZM 12360 ÇEVRE 25550 ULUSLARARASI REKABET
|
NURAY TÜRKER, ÇEVREYE KARŞI DUYARLILIĞIN ULUSLAR ARASI REKABETTE BİR STRATEJİ OLARAK KULLANILMASI, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 159-182, (1998). |
S 658 tur 1998 |
35 |
25321 TÜRKİYE 25150 TURİZM 25550 ULUSLARARASI REKABET
|
CENGİZ DEMİR, TANITIM FALİYETLERİ VE ULUSLARARASI REKABETTE TÜRK TURİZMİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 183-196, (1998). |
S 658 tur 1998 |
36 |
25321 TÜRKİYE 25150 TURİZM 22440 REKABET STRATEJİLERİ
|
PARS ŞAHBAZ, TÜRKİYE'NİN TANITIM STRATEJİLERİNİN REKABETÇİ ANALİZİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 197-219, (1998). |
S 658 tur 1998 |
37 |
25150 TURİZM 27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 25722 ÜNİVERSİTE 14340 ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
|
RIFAT YILDIZ - SALİH KUŞLUVAN - S. YÜCEL ŞENYURT, TURİST REHBERLİĞİ ÖĞRETİMİNDE YENİ BİR MODEL: NEVŞEHİR TURİST REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ PROGRAMI VE DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 7-36, (1997). |
S 338.4791 Tür 1997 |
38 |
25150 TURİZM 25722 ÜNİVERSİTE
|
ADNAN TÜRKSOY - ESİN ÖZKAN YÜRİK, İKİ YILLIK MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA REHBERLİK PROGRAMLARI VE EGE ÜNİVERSİTESİ ÇEŞME MESLEK YÜKSEKOKULU ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 37-49, (1997). |
S 338.4791 Tür 1997 |
39 |
25150 TURİZM 25722 ÜNİVERSİTE
|
KADİR ÖZTAŞ, MESLEK YÜKSEKOKULLARI REHBERLİK DERS PROGRAMLARININ BÖLGESEL REHBERLİK AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KAZIM KARABEKİR VE TAŞUCU MESLEK YÜKSEKOKULLARI REHBERLİK PROGRAMLARINA ANALİTİK YAKLAŞIM, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 51-62, (1997). |
S 338.4791 Tür 1997 |
40 |
25150 TURİZM 25160 TURİZM PAZARLAMASI
|
SÜREYYA YILDIRIM - LÜTFİ ATAY, TURİSTİK ÜRÜN PAZARLAMASI SÜRECİNDE TUR REHBERİNİN FONKSİYONU, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 85-94, (1997). |
S 338.4791 Tür 1997 |
41 |
25150 TURİZM
|
SERHAN GÜNDÜZ - TULGA ALBUSTANLIOĞLU, MÜZE-TURİST-REHBER ÜÇGENİNDE REHBERLERİN ROLÜ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 95-104, (1997). |
S 338.4791 Tür 1997 |
42 |
25150 TURİZM 25321 TÜRKİYE
|
FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER - İSMAİL KIZILIRMAK, TURİZM REHBERLİĞİNİN GELİŞİMİ VE TÜRKİYE'DEKİ KONUMU, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 121-173, (1997). |
S 338.4791 Tür 1997 |
43 |
25150 TURİZM 25321 TÜRKİYE
|
SUAVİ AHİPAŞAOĞLU, TÜRKİYE'DE TURİST REHBERİ GEREKSİNİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 175-210, (1997). |
S 338.4791 Tür 1997 |
44 |
25150 TURİZM
|
A. ÖZDAL DEĞİRMENCİOĞLU, ÜLKESEL PROFESYONEL TURİZM REHBERLİĞİ MESLEĞİNDE YENİ GELİŞMELERİN İZLENEBİLİRLİĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 211-223, (1997). |
S 338.4791 Tür 1997 |
45 |
25150 TURİZM 19871 MODERNİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
HASAN TEKELİ - NURTEN CAMBASOĞLU, TURİZM KÜLTÜRÜ, ÇAĞDAŞLIK VE HİZMET KALİTESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 11-13, (1996). |
|
46 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 14-38, (1996). |
|
47 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ UYGULAMALARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 39-44, (1996). |
|
48 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
ABDULVAHAB BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 45-64, (1996). |
|
49 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 65-86, (1996). |
|
50 |
25150 TURİZM 10470 ANKET 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNEREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 87-98, (1996). |
|