|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
51 |
25321 TÜRKİYE 13912 EKONOMİK BÜYÜME 13840 EĞİTİM 20484 NÜFUS
|
OSMAN MURAT TELATAR - HARUN TERZİ, NUFUS VE EĞİTMİN EKONOMİK BÜYÜMEYE ETKİSİ: TÜRKİYE ÜZERİNE BİR İNCELEME , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 24, Sayı: 2, 197-214, (2010). |
|
52 |
|
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 24, Sayı: 2, (2010). |
|
53 |
16876 Ä°KTÄ°SADÄ° PERFORMANS 14470 ETKÄ°NLÄ°K 25722 ÃœNÄ°VERSÄ°TE 16442 Ä°Ä°BF
|
FEHİM BAKIRCI - ADEM BABACAN , İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTELERİNDE EKONOMİK ETKİNLİK , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 24, Sayı: 2, 215-234, (2010). |
|
54 |
24810 TEŞVİKLER 27055 YATIRIM TEŞVİK BELGESİ 18510 KOBİ'LER 11850 BÖLGESEL KALKINMA
|
MUSTAFA GÜLMEZ - İLKAY NOYAN YALMAN , YATIRIM TEŞVİKLERİNİN BÖLGESEL KALKINMAYA ETKİLERİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 24, Sayı: 2, 235-258, (2010). |
|
55 |
16600 Ä°HRACAT 13912 EKONOMÄ°K BÃœYÃœME 25328 TÃœRKÄ°YE EKONOMÄ°SÄ°
|
M.KEMAL DEĞER , İHRACATTA ÜRÜN ÇEŞİTLİLİĞİ VE EKONOMİK BÜYÜME: TÜRKİYE DENEYİMİ (1980-2006), ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 24, Sayı: 2, 259-288, (2010). |
|
56 |
22052 PROSEDÜREL ADALET 26918 YAPISAL EŞİTLİK MODELİ
|
MEHMET FERHAT ÖZBEK - ALIMKUL UMAROV, PROSEDÜREL ADALET,DAĞITIMSAL ADALET VE DEĞERSEL BAĞLILIK İLİŞKİSİ: BİR YAPISAL EŞİTLİK MODELİ UYGULAMASI , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 24, Sayı: 2, 289-306, (2010). |
|
57 |
11725 BLOG 21180 ÖRGÜTSEL HABERLEŞME 18753 KURUMSAL BLOGGİNG
|
FATİH KARCIOĞLU - ESAT KURT, ÖRGÜTSEL İLETİŞİMİN ETKİNLİĞİ AÇISINDAN KURUMSAL BLOGLAR VE BİRKAÇ KURUMSAL BLOGUN İNCELENMESİ , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 1-18, (2009). |
|
58 |
16320 HİZMET İÇİ EĞİTİM 18725 KURUM İÇİ İLETİŞİM
|
TUĞÇE GÜLEL, HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİN KURUM İÇİ İLETİŞİM ARACI OLARAK KULANIMINA YÖNELİK BİR ÖNERİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 19-34, (2009). |
|
59 |
17202 Ä°Åž 17225 Ä°Åž DOYUMU
|
AYŞEN TEMEL EĞİNLİ, ÇALIŞANLARDA İŞ DOYUMU: KAMU VE ÖZEL SEKTÖR ÇALIŞANLARININ İŞ DOYUMUNA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 35-52, (2009). |
|
60 |
17585 İZLENİM YÖNETİMİ 17584 İZLENİM YÖNETİMİ MODELLERİ
|
SELEN DOĞAN - SELÇUK KILIÇ, ÖRGÜTLERDE ''İZLENİM YÖNETİMİ DAVRANIŞI'' ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR İNCELEME , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 53-84, (2009). |
|
61 |
12731 DEĞER 15710 GİRİŞİMCİLİK
|
ATILHAN NAKTİYOK - KÜRŞAT TİMUROĞLU, ÖĞRENCİLERİN MOTİV ASYONEL DEĞERLERİNİN GİRİŞİMCİLİK NİYETLERİ ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR UYGULAMA , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 85-104, (2009). |
|
62 |
18510 KOBİ'LER 11635 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ 10470 ANKET 22460 REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİLERİ
|
AYKUT HAMİT TURAN, KÜÇÜK VE ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE (KOBİ) BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ (BT), ÖRGÜTSEL REKABETÇİ STRATEJİLERİ VE BAŞARIM İLİŞKİSİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 105-122, (2009). |
|
63 |
22320 REGRESYON 20835 OTOKORELASYON 21476 PARAMETRE TAHMÄ°NÄ°
|
SELAHATTİN YAVUZ, HATALARI ARDIŞIK BAĞIMLI (OTOKORELASYONLU) OLAN REGRESYON MODELLERİNİN TAHMİN EDİLMESİ , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 123-140, (2009). |
|
64 |
26900 YAPAY SÄ°NÄ°R AÄžI 10595 ARIMA
|
OĞUZ KAYNAR - SERKAN TAŞTAN, ZAMAN SERİLERİ TAHMİNİNDE ARIMA-MLP MELEZ MODELİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 141-150, (2009). |
|
65 |
21681 PAZARLAMA KARMASI 18510 KOBÄ°'LER
|
LEVENT GELİBOLU , KARS KAŞAR PEYNİRİ İŞLETMELERİNİN PAZARLAMA SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 151-166, (2009). |
|
66 |
24463 TAÅžIMACILIK 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
KADİR ARDIÇ - HÜMEYRA SADAKLIOĞLU, ŞEHİRLERARASI YOLCU TAŞIMACILIĞINDA HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜ: TOKAT ÖRNEĞİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 167-190, (2009). |
|
67 |
16550 Ä°DARÄ° YARGILAMA 26180 VERGÄ° DAVALARI 17075 Ä°PTAL DAVASI
|
SERKAN ACİNÖROĞLU, VERGİ DAVASININ HUKUKİ NİTELİĞİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 191-208, (2009). |
|
68 |
22541 RİSK 22542 RİSK YÖNETİMİ 11400 BELİRSİZLİK
|
ABDURRAHİM EMHAN, RİSK YÖNETİM SÜRECİ VE RİSK YÖNETMEKTE KULLANILAN TEKNİKLER, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 209-220, (2009). |
|
69 |
12105 CARİ AÇIK 25321 TÜRKİYE
|
OSMAN PEKER - HAKAN HOTUNLUOĞLU, TÜRKİYE'DE CARİ AÇIĞIN NEDENLERİNİN EKONOMETRİK ANALİZ , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 3, 221-233, (2009). |
|
70 |
26720 VERÄ°MLÄ°LÄ°K 14470 ETKÄ°NLÄ°K
|
SÜLEYMAN YÜKÇÜ - GÜLŞAH ATAĞAN, ETKİNLİK,ETKİNLİLİK VE VERİMLİLİK KAVRAMLARININ YARATTIĞI KARIŞIKLIK, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 4, 1-14, (2009). |
|
71 |
17060 Ä°NTERNET 22692 SANAL SOHBET
|
ÜSTÜN ÖZEN , YALNIZLIK OLGUSU VE SANAL SOHBETİN YALNIZLIĞIN PAYLAŞIMINA ETKİSİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 4, 15-26, (2009). |
|
72 |
26900 YAPAY SİNİR AĞI 11570 BİLGİ YÖNETİMİ
|
YAVUZ KILAĞIZ - AHMET BARAN , BİLGİ EDİNME HAKKI YASASI ÇERÇEVESİNDE YAPILAN ELEKTRONİK BAŞVURULARIN YAPAY SİNİR AĞLARI İLE SINIFLANDIRMASI , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 4, 27-42, (2009). |
|
73 |
25790 ÃœRETÄ°M PLANLAMASI 17202 Ä°Åž
|
OSMAN DEMİRDÖĞEN - DİLŞAD GÜZEL, ÜRETİM PLANLAMA VE İŞ YÜKLEME METOTLARI , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 4, 43-68, (2009). |
|
74 |
21003 ÖĞRETİM ELEMANLARI 14630 FAKTÖR ANALİZİ 21730 PERFORMANS DEĞERLEME
|
SAİT PATIR, FAKTÖR ANALİZİ İLE ÖĞRETİM ÜYESİ DEĞERLEME ÇALIŞMASI , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 4, 69-86, (2009). |
|
75 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 19519 MARKA BAĞLILIĞI
|
RESUL USTA - SALİH MEMİŞ, HİZMET KALİTESİ VE MARKA BAĞLILIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE MÜŞTERİ TATMİNİN ARACILIK ETKİSİ , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 4, 87-108, (2009). |
|