|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
26 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 10549 ARAÅžTIRMA
|
MEBRURE HALHALLI - ZEYNEP ÖZBEK TEZEL , GENÇ TÜKETİCİLER TARAFINDAN BAKIM ETİKETİ SEMBOLLERİNİN ANLAŞILABİLİRLİĞİ, STANDART: , Sayı: 492, 81-85, (2002). |
|
27 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25300 TÃœKETÄ°M
|
TÜRKAY DERELİ - ADİL BAYKASOĞLU, GAZİANTEP TÜKETİCİSİNİN SÜPERMARKET ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 485, 79-85, (2002). |
|
28 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25300 TÃœKETÄ°M
|
TÜRKAY DERELİ - ADİL BAYKASOĞLU, GAZİANTEP TÜKETİCİSİNİN SÜPERMARKET ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 485, 79-85, (2002). |
|
29 |
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI 15485 GENÇLİK
|
EMİNE GÖNEN - ÖZLEN ÖZGEN - YASEMİN BABEKOĞLU - HATUN UFUK, GENÇLERİN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ MODEL YAKLAŞIMI İLE İNCELENMESİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 137-166, (2001). |
|
30 |
25300 TÃœKETÄ°M 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 10470 ANKET
|
HÜSEYİN ÖZER, ERZURUM'DA HANE HALKLARININ TÜKETİM KALIPLARININ YAPISI VE GELİR HİPOTEZLERİNİN ANALİZİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1, 35-46, (2001). |
|
31 |
10310 ALGILAMA 25190 TUTUM 10470 ANKET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
İKBAL AKSULU, TÜKETİCİDE SAĞLIĞINI KORUMA BİLİNCİ VE SATIN ALMA NOKTASINDA TÜKETİCİ TUTUMLARI: AMBALAJLI GIDA ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1, 115-128, (2001). |
|
32 |
21720 PERAKENDECİLİK 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 10470 ANKET
|
SEMA KURTULUŞ - TÜLAY YENİÇERİ - EYYUP YARAŞ, PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜN SATIN ALAN BAYAN TÜKETİCİLERE İLİŞKİN ALT PAZAR BÖLÜMLERİNİN OLUŞTURULMASI ÜZERİNE BİR PİLOT ARAŞTIRMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 30, Sayı: 1, 51-67, (2001). |
|
33 |
10219 AÄ°LE 22470 REKLAM 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
HAMİL NAZİK - NEVİN ŞANLIER, AİLELERİN TÜKETİM DAVRANIŞLARINA REKLAMLARIN ETKİSİNİN TESPİTİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 476, 80-87, (2001). |
|
34 |
10470 ANKET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25300 TÃœKETÄ°M
|
BAHAR ARIKAN - NEVİN ŞANLIER, ANKARA'DA FARKLI SOSYAL EKONOMİK DÜZEYDEKİ SEMTLERDE YAŞAYAN KADINLARIN DONDURULMUŞ BESİNLERİ TÜKETİM SIKLIĞI VE MEVSİMLERE GÖRE SATIN ALMA DURUMUNUN SAPTANMASI , STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 479, 90-94, (2001). |
|
35 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 14440 ETÄ°K 10470 ANKET 21630 PAZARLAMA
|
İNCİ VARLI, TÜKETİCİ ETİĞİ VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 297-309, (2000). |
|
36 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 10470 ANKET 21630 PAZARLAMA
|
BURCU CANDAN, ÜNİVERSİTELİ ÖĞRENCİLERİN JEAN SATIN ALIRKEN YERLİ İTHAL TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 325-336, (2000). |
|
37 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
ÖZLEN ÖZGEN - HATUN UFUK, YAŞLILARIN GİYSİ TÜKETİMİNE YÖNELİK DAVRANIŞLARI VE SORUNLARI, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 2, 181-199, (1999). |
|
38 |
22731 SATIN ALMA 18060 KARAR VERME 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
FİGEN AKÇA - TAHİR YEŞİLADA - GÜLEM ATABAY İSHAKOĞLU - ALEV ERGENÇ KATRİNLİ, SATINALMA KARAR SÜRECİNDE EŞLERİN ETKİSİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 2, 1-10, (1999). |
|
39 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 22731 SATIN ALMA 10470 ANKET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
İNCİ VARİNLİ - YEŞİM ELA ÇAKIR, TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE ÇAMAŞIR DETERJANI ÜZERİNE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 14, 92-110, (1999). |
|
40 |
25290 TÃœKETÄ°CÄ°NÄ°N KORUNMASI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
MÜBERRA BABAOĞLU - OYA HAZER, TÜKETİCİNİN KORUNMASI VE EĞİTİMİNE İLİŞKİN TÜKETİCİ GÖRÜŞLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 447, 44-51, (1999). |
|
41 |
15655 GIDA 25300 TÃœKETÄ°M 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
A. ÖZFER ÖZÇELİK - F. PINAR ÇAKIROĞLU, ÇALIŞANLARIN SÜT-YOĞURT-PEYNİR TÜKETİM ALIŞKANLIKLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 448, 34-38, (1999). |
|
42 |
25300 TÃœKETÄ°M 15655 GIDA 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
BERRİN YÜKSEL - FUAT ÖZ - TÜRKER GÖKSEL, AFYON İLİNDEKİ TÜKETİM ALIŞKANLIKLARI : KAMU KURUMLARINDA ÇALIŞANLAR ÜZERİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA , AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 77-97, (1999). |
|
43 |
25290 TÃœKETÄ°CÄ°NÄ°N KORUNMASI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
MÜBERRA BABAOĞLU - OYA HAZER, TÜKETİCİNİN KORUNMASI VE EĞİTİMİNE İLİŞKİN TÜKETİCİ GÖRÜŞLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 447, 44-51, (1999). |
|
44 |
15655 GIDA 25300 TÃœKETÄ°M 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
A. ÖZFER ÖZÇELİK - F. PINAR ÇAKIROĞLU, ÇALIŞANLARIN SÜT-YOĞURT-PEYNİR TÜKETİM ALIŞKANLIKLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 448, 34-38, (1999). |
|
45 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25300 TÃœKETÄ°M 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
VİLDAN AKAN, YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1-2, 261-266, (1998). |
|
46 |
10470 ANKET 18280 KAYSERÄ° 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
YUNUS DURSUN, KAYSERİ'DE YAŞAYAN BİREYLERİN GAZETE SATIN ALMA VE OKUMA ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 13, 113-122, (1998). |
|
47 |
17623 KADIN 10470 ANKET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
SEDA ŞENGÜL, ADANA'DA KADINLARIN SİGARA TÜKETİMİNİ ETKİLEYEN SOSYO-DEMOGRAFİK FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 107-116, (1998). |
|
48 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 10219 AÄ°LE 22731 SATIN ALMA
|
M. HAMİL NAZİK - MİNE ARLI, SÜPERMARKETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN AİLELERİN ÖZELLİKLERİ VE SATINALMA BİÇİMLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 438, 84-93, (1998). |
|
49 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 22731 SATIN ALMA
|
NURİ ÇALIK, SIK SATIN ALINAN ÜRÜNLERDE MAĞAZA İMGESİNİN MARKA VE FİYAT TERCİHLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ - BİR UYGULAMA, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIV, Sayı: 1-2, 105-118, (1998). |
|
50 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 10219 AÄ°LE 22731 SATIN ALMA
|
M. HAMİL NAZİK - MİNE ARLI, SÜPERMARKETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN AİLELERİN ÖZELLİKLERİ VE SATINALMA BİÇİMLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 438, 84-93, (1998). |
|