|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
12932 DESTİNASYON 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 25160 TURİZM PAZARLAMASI
|
MUSTAFA KAVACIK - SAADET ZAFER - MEHMET EMİN İNAL , TURİZMİNDE DESTİNASYON MARKALAMASI: ALANYA ÖRNEĞİ , ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 39, 169-187, (2012). |
|
2 |
25150 TURÄ°ZM 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI
|
CEVDET AVCIKURT - BARIŞ ERDEM, TURİZMDE BÖLGESEL TANITMA ANLAMI VE ÖNEMİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR İNCELEME, STANDARD (EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ), Sayı: 522, 48-59, (2005). |
|
3 |
25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI 19520 MARKA
|
CANAN MADRAN - MEHMET CİHAN YAVUZ, ULUSLARARASI DESTİNASYON MARKALAMASINDA KİMLİK BİLEŞENLERİNİN TESPİTİ: ADANA KENTİNE İLİŞKİN BİR PİLOT ÇALIŞMASI, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 1-16, (2005). |
S 658.8 Ulu 2005 |
4 |
10030 ACENTELER 17060 Ä°NTERNET 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI
|
KURTULUŞ KARAMUSTAFA - ŞEVKİ ULAMA, TÜRKİYE'DEKİ SEYAHAT ACENTALARININ WEB SAYFALARININ İÇERİKLERİNİ DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 85-105, (2005). |
S 658.8 Ulu 2005 |
5 |
25150 TURÄ°ZM 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI 10470 ANKET
|
RAMAZAN MENEKŞE, HER ŞEY DAHİL SİSTEMİNİN VE SİSTEMDEN FAYDALANANLAR AÇISINDAN ETKİLERİNİN OTEL YÖNETİCİLERİNİN GÖZÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ (MARMARİS ÖRNEĞİ), ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ İ.İ.B.F. EKONOMİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Sayı: 1, 94-127, (2005). |
|
6 |
10030 ACENTELER 12530 DAÄžITIM KANALLARI 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI 10549 ARAÅžTIRMA
|
NAZMİ KOZAK, TÜRKİYE'DE SEYAHAT ACENTELERİ YÖNETİCİLERİNİN İŞ ALANLARIYLA İLGİLİ BEKLENTİLERİ: ARAKESİTSEL BİR ÇALIŞMA, MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 13-31, (2004). |
|
7 |
25150 TURİZM 25840 ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME 10549 ARAŞTIRMA 25160 TURİZM PAZARLAMASI
|
MAHMUT DEMİR - ŞİRVEN ŞEN DEMİR, TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMESİ KAPSAMINDA FUTBOL TURİZMİ: ANTALYA BÖLGESİNDE BİR ARAŞTIRMA, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 94-116, (2004). |
|
8 |
25150 TURÄ°ZM 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - HAKAN AYDİLEK - ZEKİ ATIL BULUT, HERŞEY DAHİL (ALL-INCLUSIVE) SİSTEMİNİN ÜLKE TURİZMİNE VE İŞLETME KARLILIĞINA KATKISI KONUSUNDA GÖRÜŞLER (MARMARİS VE İÇMELER ÖRNEĞİ), ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 18, Sayı: 1-2, 225-243, (2004). |
|
9 |
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI 25160 TURİZM PAZARLAMASI
|
LÜTFİ ATAY, DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 2, 144-158, (2003). |
|
10 |
21610 PAZAR ARAÅžTIRMALARI 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI 10030 ACENTELER
|
KEMAL TAHİR SU, SEYAHAT ACENTALIĞI HİZMETLERİ PAZARINA BİR BAKIŞ, REKABET DERGİSİ, Sayı: 16, 42-56, (2003). |
|
11 |
25150 TURÄ°ZM 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI
|
F. GÜL ÇETİNEL (ALTAY), TURİZM PAZARLAMASINDA ALTERNATİF BİR YAKLAŞIM OLARK BÖLGESEL TURİZM PAZARLAMASI, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: XVII, Sayı: 1, 395-436, (2001). |
|
12 |
25150 TURÄ°ZM 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI 17060 Ä°NTERNET 10470 ANKET
|
CEVDET AVCIKURT - AHMET KÖROĞLU, TÜRKİYE'DEKİ TURİZM İŞLETMELERİNİN TANITMA VE PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE İNTERNETİ KULLANMA EĞİLİMLERİ, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 111-136, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
13 |
17060 Ä°NTERNET 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI
|
ÖZER ALPAR, SEYAHAT ACENTALARININ ALTERNATİF BİR PAZARLAMA ARACI OLARAK WEB SAYFASI AÇMALARININ NEDENLERİ VE ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 166, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
14 |
17060 Ä°NTERNET 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI 21630 PAZARLAMA
|
İGE PIRNAR TAVMERGEN, İNTERNET VE TURİZM PAZARLAMASI FAALİYETLERİ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 160, 42-54, (1999). |
|
15 |
25150 TURÄ°ZM 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI
|
SÜREYYA YILDIRIM - LÜTFİ ATAY, TURİSTİK ÜRÜN PAZARLAMASI SÜRECİNDE TUR REHBERİNİN FONKSİYONU, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 85-94, (1997). |
S 338.4791 Tür 1997 |
16 |
25150 TURÄ°ZM 25290 TÃœKETÄ°CÄ°NÄ°N KORUNMASI 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI
|
SAİME ORAL, TURİSTİK TÜKETİM SÜRECİNDE TURİSTİN KONUMU VE KORUNMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - TURİZM DERGİSİ, Sayı: 1, 19-25, (1989). |
|
17 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI 22731 SATIN ALMA
|
YAVUZ ODABAŞI, TURİZM PAZARLAMASINDA TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: 2, 81-90, (1988). |
|
18 |
25150 TURÄ°ZM 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI
|
ÖCAL USTA, TURİZM PAZARLAMASINDA TURİSTİK ÜRÜN POLİTİKASI VE TÜRKİYE, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 1-2, 239-260, (1983). |
|