|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
376 |
25150 TURÄ°ZM 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 17350 Ä°ÅžLETME
|
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 104-114, (1996). |
|
377 |
25150 TURÄ°ZM 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 17350 Ä°ÅžLETME
|
HALİL DEMİRER, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 115-122, (1996). |
|
378 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
|
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 123-141, (1996). |
|
379 |
17350 İŞLETME 25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 142-148, (1996). |
|
380 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 21750 PERSONEL EĞİTİMİ 17040 İNSANGÜCÜ SEÇİMİ (PERSONEL SEÇİMİ)
|
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 149-158, (1996). |
|
381 |
25150 TURİZM 17020 İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
SABAHAT YURDAKUL, TURİZM İŞLETMELERİNDE İŞGÜCÜ PLANLAMASININ ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 159-170, (1996). |
|
382 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 17650 KALÄ°TE
|
MUSTAFA KOYUNCU, TURİZM İŞLETMELERİNDE TEMEL KALİTE FAKTÖRLETİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 171-175, (1996). |
|
383 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 17220 Ä°Åž DEÄžERLENDÄ°RME 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİN ETKİSİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 176-184, (1996). |
|
384 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 17650 KALÄ°TE
|
SUAVİ AHİPPAŞAOĞLU, SEYAHAT İŞLETMELERİNDE KALİTENİN BELİRLEYİCİSİ OLARAK TURİST REHBERLERİNİN ROLLERİ VE ÖNEMLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 192-195, (1996). |
|
385 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
ZEYNEP KUŞLUVAN, TERMAL TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMETLER VE HİZMET STANDARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 196-215, (1996). |
|
386 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17210 İŞ ANALİZİ
|
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 216-243, (1996). |
|
387 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
DERMAN KÜÇÜKALTAN, TRAKYA'DAKİ TURİZM İŞLETME BELGELİ TESİSLERDE HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 259-264, (1996). |
|
388 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 19290 MALÄ°YET 17650 KALÄ°TE
|
ENGİN TAŞKIN, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE KALİTE, KABİLİYET KONTROLÜ VE MALİYET KONTROLÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 265-272, (1996). |
|
389 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 26720 VERÄ°MLÄ°LÄ°K
|
ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 273-294, (1996). |
|
390 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 12360 ÇEVRE
|
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 295-308, (1996). |
|
391 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996). |
|
392 |
25150 TURÄ°ZM 10030 ACENTELER 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 322-330, (1996). |
|
393 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996). |
|
394 |
25150 TURİZM 27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 17650 KALİTE
|
NECDET HACIOĞLU, TURİZM YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KALİTE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 341-343, (1996). |
|
395 |
14340 ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° 17350 Ä°ÅžLETME 13909 EKONOMÄ° (Ä°KTÄ°SAT) 25150 TURÄ°ZM
|
FERİT KULA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ'NDE HAZIRLANMIŞ İŞLETME, İKTİSAT VE TURİZM LİSANS ÜSTÜ TEZLERİ ÜZERİNE BİR BİBLİYOGRAFYA DENEMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 12, 171-179, (1995-1997). |
|
396 |
15890 GÜMRÜK BİRLİĞİ 25150 TURİZM
|
KASIM ESEN , GÜMRÜK BİRLİĞİ ARİFESİNDE ERZURUM'DA KIŞ TURİZMİNİN GELECEĞİ, İDARECİNİN SESİ, Cilt: 9, Sayı: 54, 28-29, (1995). |
|
397 |
25150 TURÄ°ZM 18820 KÃœLTÃœR
|
NEBİ ÖZDEMİR, TÜRK GECELERİ VE KÜLTÜREL ANİMASYONLARDA KÖY ORTA OYUNLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 11-19, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
398 |
18820 KÃœLTÃœR 25150 TURÄ°ZM
|
MEHTAP CÖMERT ÜLKÜCÜ, KAPADOKYA VE DUVAR RESİMLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 20-26, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
399 |
18820 KÃœLTÃœR 25150 TURÄ°ZM
|
TAHSİN PARLAK, OLTU TAŞI TÜRK HALK TAKILARI ATÖLYELERİNİN TANITIMI VE BENZERİ ATÖLYELERİN KAPADOKYA'DAKİ UYGULAMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 27-34, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
400 |
24339 TARÄ°H 25150 TURÄ°ZM 18820 KÃœLTÃœR
|
ORHAN MESUT SEZGİN, KAPADOKYA'DAKİ SELÇUKLU ESERLERİNİN KAPADOKYA'NIN TANITIMI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 45-53, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |