Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 531
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
351 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
17650 KALİTE

MUSTAFA KOYUNCU, TURİZM İŞLETMELERİNDE TEMEL KALİTE FAKTÖRLETİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 171-175, (1996).  
352 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
17220 İŞ DEĞERLENDİRME
16340 HİZMET KALİTESİ
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİN ETKİSİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 176-184, (1996).  
353 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
17650 KALİTE

SUAVİ AHİPPAŞAOĞLU, SEYAHAT İŞLETMELERİNDE KALİTENİN BELİRLEYİCİSİ OLARAK TURİST REHBERLERİNİN ROLLERİ VE ÖNEMLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 192-195, (1996).  
354 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ

ZEYNEP KUŞLUVAN, TERMAL TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMETLER VE HİZMET STANDARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 196-215, (1996).  
355 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17210 İŞ ANALİZİ
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 216-243, (1996).  
356 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ

DERMAN KÜÇÜKALTAN, TRAKYA'DAKİ TURİZM İŞLETME BELGELİ TESİSLERDE HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 259-264, (1996).  
357 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
19290 MALİYET
17650 KALİTE
ENGİN TAŞKIN, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE KALİTE, KABİLİYET KONTROLÜ VE MALİYET KONTROLÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 265-272, (1996).  
358 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
26720 VERİMLİLİK

ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 273-294, (1996).  
359 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ
12360 ÇEVRE
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 295-308, (1996).  
360 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996).  
361 25150 TURİZM
10030 ACENTELER
16340 HİZMET KALİTESİ

LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 322-330, (1996).  
362 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ

ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996).  
363 25150 TURİZM
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM
17650 KALİTE

NECDET HACIOĞLU, TURİZM YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KALİTE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 341-343, (1996).  
364 25150 TURİZM
25722 ÜNİVERSİTE
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM

RIFAT YILDIZ - FEHMİ İNCİDİŞ - RAGIP ÖZALTIN - OSMAN TAŞER - BEHZAT ŞİMŞEK - AHMET BAYRAM, TURİZM SEKTÖRÜ ADINA YAPILAN KONUŞMALAR, NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU KAPADOKYA TOPLANTILARI II: TURİZM ENDÜSTRİSİ - TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU İŞBİRLİĞİ İMKANLARI, 11-25, (1996). S 939.34 Kap 1996
365 25150 TURİZM
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM
25722 ÜNİVERSİTE

RIFAT YILDIZ - SALİH KUŞLUVAN - HİKMET ÖZTEKİN - TÜRKER EROĞLU - KURTULUŞ KARAMUSTAFA - İBRAHİM İLHAN, YÜKSEKOKUL ADINA YAPILAN KONUŞMALAR, NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU KAPADOKYA TOPLANTILARI II: TURİZM ENDÜSTRİSİ - TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU İŞBİRLİĞİ İMKANLARI, 27-48, (1996). S 939.34 Kap 1996
366 25150 TURİZM
16029 HARCAMA


HİLMİ ZENGİN, TÜRKİYE' DE TURİST BAŞINA HARCAMAYI BELİRLEYEN FAKTÖRLERİN EKONOMETRİK ANALİZİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 105-109, (1996).  
367 25150 TURİZM
21630 PAZARLAMA
21681 PAZARLAMA KARMASI

AHMET GÜRBÜZ, TURİZM PAZARLAMASINA ÖZGÜ PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ TURİZM İŞLETMELERİ İÇİN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 409, 97-102, (1996).  
368 25150 TURİZM
17650 KALİTE
19290 MALİYET

SAİME ORAL - OSMAN AVŞAR KURGUN - ÖZKAN TÜTÜNCÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNİN KURULMASI VE KALİTE MALİYETLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 412, 155-162, (1996).  
369 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ


HASAN TEKELİ - NURTEN CAMBASOĞLU, TURİZM KÜLTÜRÜ, ÇAĞDAŞLIK VE HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 11-13, (1996).  
370 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ


FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 14-38, (1996).  
371 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 39-44, (1996).  
372 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17670 KALİTE YÖNETİMİ
ABDULVAHAP BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 45-64, (1996).  
373 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996).  
374 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNÖREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMESİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 87-98, (1996).  
375 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ


ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 99-103, (1996).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | Sonraki Sayfa