|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
351 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 17650 KALİTE
|
MUSTAFA KOYUNCU, TURİZM İŞLETMELERİNDE TEMEL KALİTE FAKTÖRLETİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 171-175, (1996). |
|
352 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 17220 İŞ DEĞERLENDİRME 16340 HİZMET KALİTESİ
|
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİN ETKİSİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 176-184, (1996). |
|
353 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 17650 KALİTE
|
SUAVİ AHİPPAŞAOĞLU, SEYAHAT İŞLETMELERİNDE KALİTENİN BELİRLEYİCİSİ OLARAK TURİST REHBERLERİNİN ROLLERİ VE ÖNEMLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 192-195, (1996). |
|
354 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ZEYNEP KUŞLUVAN, TERMAL TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMETLER VE HİZMET STANDARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 196-215, (1996). |
|
355 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17210 İŞ ANALİZİ
|
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 216-243, (1996). |
|
356 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ
|
DERMAN KÜÇÜKALTAN, TRAKYA'DAKİ TURİZM İŞLETME BELGELİ TESİSLERDE HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 259-264, (1996). |
|
357 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 19290 MALİYET 17650 KALİTE
|
ENGİN TAŞKIN, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE KALİTE, KABİLİYET KONTROLÜ VE MALİYET KONTROLÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 265-272, (1996). |
|
358 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 26720 VERİMLİLİK
|
ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 273-294, (1996). |
|
359 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 12360 ÇEVRE
|
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 295-308, (1996). |
|
360 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996). |
|
361 |
25150 TURİZM 10030 ACENTELER 16340 HİZMET KALİTESİ
|
LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 322-330, (1996). |
|
362 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996). |
|
363 |
25150 TURİZM 27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 17650 KALİTE
|
NECDET HACIOĞLU, TURİZM YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KALİTE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 341-343, (1996). |
|
364 |
25150 TURİZM 25722 ÜNİVERSİTE 27551 YÜKSEK ÖĞRETİM
|
RIFAT YILDIZ - FEHMİ İNCİDİŞ - RAGIP ÖZALTIN - OSMAN TAŞER - BEHZAT ŞİMŞEK - AHMET BAYRAM, TURİZM SEKTÖRÜ ADINA YAPILAN KONUŞMALAR, NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU KAPADOKYA TOPLANTILARI II: TURİZM ENDÜSTRİSİ - TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU İŞBİRLİĞİ İMKANLARI, 11-25, (1996). |
S 939.34 Kap 1996 |
365 |
25150 TURİZM 27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 25722 ÜNİVERSİTE
|
RIFAT YILDIZ - SALİH KUŞLUVAN - HİKMET ÖZTEKİN - TÜRKER EROĞLU - KURTULUŞ KARAMUSTAFA - İBRAHİM İLHAN, YÜKSEKOKUL ADINA YAPILAN KONUŞMALAR, NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU KAPADOKYA TOPLANTILARI II: TURİZM ENDÜSTRİSİ - TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU İŞBİRLİĞİ İMKANLARI, 27-48, (1996). |
S 939.34 Kap 1996 |
366 |
25150 TURİZM 16029 HARCAMA
|
HİLMİ ZENGİN, TÜRKİYE' DE TURİST BAŞINA HARCAMAYI BELİRLEYEN FAKTÖRLERİN EKONOMETRİK ANALİZİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 105-109, (1996). |
|
367 |
25150 TURİZM 21630 PAZARLAMA 21681 PAZARLAMA KARMASI
|
AHMET GÜRBÜZ, TURİZM PAZARLAMASINA ÖZGÜ PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ TURİZM İŞLETMELERİ İÇİN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 409, 97-102, (1996). |
|
368 |
25150 TURİZM 17650 KALİTE 19290 MALİYET
|
SAİME ORAL - OSMAN AVŞAR KURGUN - ÖZKAN TÜTÜNCÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNİN KURULMASI VE KALİTE MALİYETLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 412, 155-162, (1996). |
|
369 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
HASAN TEKELİ - NURTEN CAMBASOĞLU, TURİZM KÜLTÜRÜ, ÇAĞDAŞLIK VE HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 11-13, (1996). |
|
370 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 14-38, (1996). |
|
371 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 39-44, (1996). |
|
372 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17670 KALİTE YÖNETİMİ
|
ABDULVAHAP BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 45-64, (1996). |
|
373 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996). |
|
374 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNÖREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMESİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 87-98, (1996). |
|
375 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 99-103, (1996). |
|