|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
326 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 12360 ÇEVRE
|
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 295308, (1996). |
|
327 |
25150 TURİZM 10470 ANKET 16340 HİZMET KALİTESİ 10030 ACENTELER
|
LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 322-330, (1996). |
|
328 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 12310 ÇATIŞMA
|
ALİ YAYLA - R. PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ-PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 331-340, (1996). |
|
329 |
25150 TURİZM 27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 17650 KALİTE
|
NECDET HACIOĞLU, TURİZM YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KALİTE, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 341-343, (1996). |
|
330 |
25150 TURİZM 10549 ARAŞTIRMA
|
KEMAL KURTULUŞ, DESCRIBING THE DECISION PROCESS OF FRENCH AND GERMAN TOURIST IN TURKEY, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 2, 5-11, (1996). |
|
331 |
25150 TURİZM 12385 ÇEVRE YÖNETİMİ 21900 PLANLAMA
|
NALAN KÖSEBALABAN, TURİZMDE ÇEVRESEL YÖNETİM VE PLANLAMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 2, 153-169, (1996). |
|
332 |
25150 TURİZM 24810 TEŞVİKLER 19980 MUHASEBE
|
ABİTTER ÖZULUCAN, TURİZM SEKTÖRÜNDE YATIRIM, İŞLETME VE PAZARLAMA DÖNEMİNDEKİ BAZI TEŞVİKLER VE MUHASEBELEŞTİRİLMESİ, VERGİ DÜNYASI, Sayı: 179, 126-138, (1996). |
|
333 |
25150 TURİZM 18521 KOLLUK GÜÇLERİ 27230 YETKİ
|
HALİL YILMAZ, TURİZM İŞLETME BELGELİ TESİSLER ÜZERİNDE MÜLKİ AMİRLER VE KOLLUK KUVVETLERİNİN YETKİLERİ, TÜRK İDARE DERGİSİ, Sayı: 413, 153-162, (1996). |
|
334 |
18210 KATMA DEĞER VERGİSİ 25150 TURİZM
|
AHMET ÖĞÜT, TURİZM SEKTÖRÜNDE KDV UYGULAMASI, MALİYE POSTASI, Sayı: 380, 47-50, (1996). |
|
335 |
25150 TURİZM 16029 HARCAMA
|
HİLMİ ZENGİN, TÜRKİYE' DE TURİST BAŞINA HARCAMAYI BELİRLEYEN FAKTÖRLERİN EKONOMETRİK ANALİZİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 105-109, (1996). |
|
336 |
25150 TURİZM 21630 PAZARLAMA 21681 PAZARLAMA KARMASI
|
AHMET GÜRBÜZ, TURİZM PAZARLAMASINA ÖZGÜ PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ TURİZM İŞLETMELERİ İÇİN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 409, 97-102, (1996). |
|
337 |
25150 TURİZM 17650 KALİTE 19290 MALİYET
|
SAİME ORAL - OSMAN AVŞAR KURGUN - ÖZKAN TÜTÜNCÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNİN KURULMASI VE KALİTE MALİYETLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 412, 155-162, (1996). |
|
338 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
HASAN TEKELİ - NURTEN CAMBASOĞLU, TURİZM KÜLTÜRÜ, ÇAĞDAŞLIK VE HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 11-13, (1996). |
|
339 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 14-38, (1996). |
|
340 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 39-44, (1996). |
|
341 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17670 KALİTE YÖNETİMİ
|
ABDULVAHAP BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 45-64, (1996). |
|
342 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996). |
|
343 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNÖREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMESİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 87-98, (1996). |
|
344 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 99-103, (1996). |
|
345 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 17350 İŞLETME
|
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 104-114, (1996). |
|
346 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 17350 İŞLETME
|
HALİL DEMİRER, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 115-122, (1996). |
|
347 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
|
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 123-141, (1996). |
|
348 |
17350 İŞLETME 25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 142-148, (1996). |
|
349 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 21750 PERSONEL EĞİTİMİ 17040 İNSANGÜCÜ SEÇİMİ (PERSONEL SEÇİMİ)
|
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 149-158, (1996). |
|
350 |
25150 TURİZM 17020 İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
SABAHAT YURDAKUL, TURİZM İŞLETMELERİNDE İŞGÜCÜ PLANLAMASININ ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 159-170, (1996). |
|