Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 531
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
301 25150 TURİZM



MUHARREM DEMİRBAŞ, GİZEMLİ ILGAZ DAĞLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 427, 50-52, (1997).  
302 25150 TURİZM
13130 DIŞ TİCARET


HÜSEYİN A. EGELİ, TÜRK TURİZMİNİN DIŞ TİCARET VE SEKTÖRLERARASI BAĞLANTILARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ (PROF. DR CEMAL MIHÇIOĞLU'NA ARMAĞAN) , Cilt: 52, Sayı: 1-4, 235-246, (1997).  
303 25150 TURİZM
17190 İSTİSNALAR
18750 KURUMLAR VERGİSİ

BARIŞ ULUDAĞ, TURİZM İSTİSNASI UYGULAMASINDA BELGE VE SÜRE ŞARTLARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME, VERGİ SORUNLARI DERGİSİ, Sayı: 104, 55-60, (1997).  
304 18750 KURUMLAR VERGİSİ
25150 TURİZM


SADRETTİN DEMİRAY, TURİZM DENEME İŞLETMESİ BELGESİ SAHİBİ KURUMLARIN "TURİZM HASILAT İSTİSNASI" KARŞISINDAKİ DURUMLARI, VERGİ SORUNLARI DERGİSİ, Sayı: 111, 102-106, (1997).  
305 26811 YABANCI SERMAYE
25324 TÜRK EKONOMİSİ
25150 TURİZM

BEDRİYE TUNÇSİPER - HÜSEYİN ÇEKEN, YABANCI SERMAYENİN TÜRKİYE EKONOMİSİ VE TURİZM SEKTÖRÜ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 429, 56-62, (1997).  
306 25150 TURİZM



MUHARREM DEMİRBAŞ, GİZEMLİ ILGAZ DAĞLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 427, 50-52, (1997).  
307 25150 TURİZM
18469 KKTC


M. BAHA KARAN - RON FRENCH, THE STRUCTURE AND FINANCING OF A NEW NTO FOR NORTHERN CYPRUS, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 19-39, (1996).  
308 25150 TURİZM
19871 MODERNİZM
16340 HİZMET KALİTESİ

HASAN TEKELİ - NURTEN CAMBASOĞLU, TURİZM KÜLTÜRÜ, ÇAĞDAŞLIK VE HİZMET KALİTESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 11-13, (1996).  
309 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ


FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 14-38, (1996).  
310 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ UYGULAMALARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 39-44, (1996).  
311 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

ABDULVAHAB BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 45-64, (1996).  
312 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 65-86, (1996).  
313 25150 TURİZM
10470 ANKET
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNEREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 87-98, (1996).  
314 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 99-103, (1996).  
315 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
16340 HİZMET KALİTESİ
HALİL DEMİRER, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 115-122, (1996).  
316 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10310 ALGILAMA
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 104-114, (1996).  
317 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
25150 TURİZM
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 142-148, (1996).  
318 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10470 ANKET
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 149-158, (1996).  
319 25150 TURİZM
17020 İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
17350 İŞLETME
SABAHAT YURDAKUL, TURİZM İŞLETMELERİNDE İŞGÜCÜ PLANLAMASININ ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 159-170, (1996).  
320 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
17650 KALİTE
16340 HİZMET KALİTESİ
MUSTAFA KOYUNCU, TURİZM İŞLETMELERİNDE TEMEL KALİTE FAKTÖRLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 171-175, (1996).  
321 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
21780 PERSONEL YÖNETİMİ
SUAVİ AHİPAŞAOĞLU, SEYAHAT İŞLETMELERİNDE KALİTENİN BELİRLEYİCİSİ OLARAK TURİST REHBERLERİNİN ROLLERİ VE ÖNEMLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 192-195, (1996).  
322 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
23650 STANDARTLAR

ZEYNEP KUŞLUVAN, TERMAL TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMETLER VE HİZMET STANDARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 196-215, (1996).  
323 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10549 ARAŞTIRMA
DERMAN KÜÇÜKALTAN, TRAKYA'DA TURİZM İŞLETME BELGELİ TESİSLERDE HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 259-264, (1996).  
324 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
17660 KALİTE KONTROLÜ
ENGİN TAŞKIN, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE KALİTE, KABİLİYET KONTROLÜ VE MALİYET KONTROLÜ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 265-272, (1996).  
325 25150 TURİZM
26720 VERİMLİLİK
10470 ANKET
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 273-294, (1996).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | Sonraki Sayfa