Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 372
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
326 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
22655 SAĞLIK
16340 HİZMET KALİTESİ

HÜSEYİN BAŞLIGİL - HAYRİ BARAÇLI, SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE ÇALIŞMALARI VE BİR UYGULAMASI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 862-869, (1996). S 658.562 Özg 1996
327 18510 KOBİ'LER
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17650 KALİTE

AHMET EKERİM, KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ SANAYİDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE KALİTE SORUNLARI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 870-875, (1996). S 658.562 Özg 1996
328 22699 SANAYİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17650 KALİTE

PERİHAN LOKMANOĞLU - NİMET GENER, SANAYİDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 876-882, (1996). S 658.562 Özg 1996
329 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16355 HİZMET SEKTÖRÜ
25321 TÜRKİYE

UFUK CEBECİ - AHMET BEŞKESE, TÜRKİYE'DE HİZMET SEKTÖRÜNDE ISO 9000 VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULMALARI İLİŞKİSİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 893-899, (1996). S 658.562 Özg 1996
330 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16940 İLETİŞİM
27523 YÖNETSEL İLETİŞİM

AHMET KOVANCI, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ (TKY) FAALİYETLERİNİ BAŞARIYA ULAŞTIRMADA İŞLETME İÇİ İLETİŞİMİN ÖNEMİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 900-911, (1996). S 658.562 Özg 1996
331 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17650 KALİTE


SEMRA AŞÇIGİL, ROLE OF QUALITY MANAGERS IN TURKISH FIRMS : IMPLICATIONS FOR MANAGEMENT DEVELOPMENT PROGRAMS, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 913-916, (1996). S 658.562 Özg 1996
332 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17830 KAMU SEKTÖRÜ


MURAT ÖNDER, TOPLAM KALİTE YÖNETİNİN KAMU SEKTÖRÜNDE UYGULANMASI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 919-930, (1996). S 658.562 Özg 1996
333 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
14230 ENDÜSTRİYEL İLİŞKİLER


YILMAZ KANBAK, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE ENDÜSTRİYEL İLİŞKİLER, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 941-944, (1996). S 658.562 Özg 1996
334 16940 İLETİŞİM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ


SEDEFHAN OĞUZ - SERDAR PİRTİNİ, TOPLAM KALİTE UYGULAMALARININ BAŞARISINDA TEMEL BİR ÖĞE OLARAK İLETİŞİM, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 946-952, (1996). S 658.562 Özg 1996
335 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
14360 ERGONOMİ


AHMET F. ÖZOK, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE ERGONOMİNİN ROLÜ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 954-957, (1996). S 658.562 Özg 1996
336 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ



GÖKHAN YURTÇU, TOPLAM KALİTEDE ÖZDEĞERLENDİRME, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 958-963, (1996). S 658.562 Özg 1996
337 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
21730 PERFORMANS DEĞERLEME


YASEMİN CLARIE ERENSAL, VARDİYA ÇALIŞMASI VE İNSAN PERFORMANSININ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İÇİNDEKİ YERİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 972-976, (1996). S 658.562 Özg 1996
338 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
22655 SAĞLIK

BİLAL AK, HASTANELERDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ - TOTAL QUALİTY MANAGEMENT IN HOSPITALS AND SAMPLES OF PRACTİCE, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 54-68, (1996).  
339 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
23650 STANDARTLAR
12360 ÇEVRE

FAHRİ ÖZOK, BRİSA - TEDARİKÇİ İŞBİRLİĞİNDE ISO 9000, ÇEVRE SİSTEMLERİ VE TOPLAM KALİTE - BRİSA SUPPLİER PARTNERSHİP ON ISO 900, ENVİRONMENTAL SYSTEM AND TOTAL QUALİTY, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 69-72, (1996).  
340 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17650 KALİTE
17660 KALİTE KONTROLÜ

ATILHAN NAKTİYOK, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 114-117, (1996).  
341 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ



ADNAN ÇELİK, GELECEK YÖNETİM UYGULAMALARI KAPSAMINDA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN YERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 415, 91-95, (1996).  
342 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
26720 VERİMLİLİK
17650 KALİTE

HÜSEYİN ÖZGEN - HALİL SAVAŞ, VERİMLİLİK VE KALİTE ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ANLAYIŞI AÇISINDAN ANALİZİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: ÖZEL SAYI, 13-21, (1996).  
343 17650 KALİTE
23650 STANDARTLAR
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

NORMAN BURGESS, ISO 9000' İ KULLANMA SORUNLARI VE TOPLAM KALİTE İLE İLİŞKİLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 412, 134-142, (1996).  
344 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ


FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 14-38, (1996).  
345 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 39-44, (1996).  
346 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17670 KALİTE YÖNETİMİ
ABDULVAHAP BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 45-64, (1996).  
347 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996).  
348 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNÖREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMESİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 87-98, (1996).  
349 17350 İŞLETME
25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 142-148, (1996).  
350 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ

CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 185-191, (1996).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Sonraki Sayfa