Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 372
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
276 25150 TURİZM
10470 ANKET
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNEREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 87-98, (1996).  
277 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
25150 TURİZM
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 142-148, (1996).  
278 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ


CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 185-191, (1996).  
279 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17210 İŞ ANALİZİ
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖENTİMİ İLİŞKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 216-243, (1996).  
280 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 İŞ TATMİNİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996).  
281 10470 ANKET
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 309-321, (1996).  
282 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
13840 EĞİTİM
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 344-348, (1996).  
283 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
22655 SAĞLIK

BİLAL AK, HASTANELERDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ - TOTAL QUALİTY MANAGEMENT IN HOSPITALS AND SAMPLES OF PRACTİCE, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 54-68, (1996).  
284 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
23650 STANDARTLAR
12360 ÇEVRE

FAHRİ ÖZOK, BRİSA - TEDARİKÇİ İŞBİRLİĞİNDE ISO 9000, ÇEVRE SİSTEMLERİ VE TOPLAM KALİTE - BRİSA SUPPLİER PARTNERSHİP ON ISO 900, ENVİRONMENTAL SYSTEM AND TOTAL QUALİTY, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 69-72, (1996).  
285 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17650 KALİTE
17660 KALİTE KONTROLÜ

ATILHAN NAKTİYOK, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 114-117, (1996).  
286 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ



ADNAN ÇELİK, GELECEK YÖNETİM UYGULAMALARI KAPSAMINDA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN YERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 415, 91-95, (1996).  
287 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
26720 VERİMLİLİK
17650 KALİTE

HÜSEYİN ÖZGEN - HALİL SAVAŞ, VERİMLİLİK VE KALİTE ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ANLAYIŞI AÇISINDAN ANALİZİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: ÖZEL SAYI, 13-21, (1996).  
288 17650 KALİTE
23650 STANDARTLAR
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

NORMAN BURGESS, ISO 9000' İ KULLANMA SORUNLARI VE TOPLAM KALİTE İLE İLİŞKİLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 412, 134-142, (1996).  
289 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ


FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 14-38, (1996).  
290 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 39-44, (1996).  
291 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17670 KALİTE YÖNETİMİ
ABDULVAHAP BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 45-64, (1996).  
292 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996).  
293 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNÖREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMESİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 87-98, (1996).  
294 17350 İŞLETME
25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 142-148, (1996).  
295 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ

CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 185-191, (1996).  
296 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17210 İŞ ANALİZİ
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 216-243, (1996).  
297 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996).  
298 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
13840 EĞİTİM
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 344-348, (1996).  
299 26939 YARATICILIK
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ


TÜLİN SENCER, TOPLAM KALİTE YOLCULUĞUNDA YAŞANAN OLAYLARLA NİÇİN TOPLAM KALİTE SORUSUNA CEVAP ARAYIŞ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 58-64, (1996). S 658.562 Özg 1996
300 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
10590 AR-GE
17650 KALİTE

MEHMET KORAL, BRİSA'DA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN ARGE ÇALIŞMALARINA YANSIMASI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 128-141, (1996). S 658.562 Özg 1996
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Sonraki Sayfa