|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
276 |
25150 TURİZM 10470 ANKET 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNEREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 87-98, (1996). |
|
277 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 25150 TURİZM
|
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 142-148, (1996). |
|
278 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 185-191, (1996). |
|
279 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17210 İŞ ANALİZİ
|
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖENTİMİ İLİŞKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 216-243, (1996). |
|
280 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17290 İŞ TATMİNİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996). |
|
281 |
10470 ANKET 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 309-321, (1996). |
|
282 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17650 KALİTE 13840 EĞİTİM
|
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 344-348, (1996). |
|
283 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 22655 SAĞLIK
|
BİLAL AK, HASTANELERDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ - TOTAL QUALİTY MANAGEMENT IN HOSPITALS AND SAMPLES OF PRACTİCE, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 54-68, (1996). |
|
284 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 23650 STANDARTLAR 12360 ÇEVRE
|
FAHRİ ÖZOK, BRİSA - TEDARİKÇİ İŞBİRLİĞİNDE ISO 9000, ÇEVRE SİSTEMLERİ VE TOPLAM KALİTE - BRİSA SUPPLİER PARTNERSHİP ON ISO 900, ENVİRONMENTAL SYSTEM AND TOTAL QUALİTY, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 69-72, (1996). |
|
285 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17650 KALİTE 17660 KALİTE KONTROLÜ
|
ATILHAN NAKTİYOK, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 114-117, (1996). |
|
286 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
ADNAN ÇELİK, GELECEK YÖNETİM UYGULAMALARI KAPSAMINDA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN YERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 415, 91-95, (1996). |
|
287 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 26720 VERİMLİLİK 17650 KALİTE
|
HÜSEYİN ÖZGEN - HALİL SAVAŞ, VERİMLİLİK VE KALİTE ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ANLAYIŞI AÇISINDAN ANALİZİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: ÖZEL SAYI, 13-21, (1996). |
|
288 |
17650 KALİTE 23650 STANDARTLAR 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
NORMAN BURGESS, ISO 9000' İ KULLANMA SORUNLARI VE TOPLAM KALİTE İLE İLİŞKİLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 412, 134-142, (1996). |
|
289 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 14-38, (1996). |
|
290 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 39-44, (1996). |
|
291 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17670 KALİTE YÖNETİMİ
|
ABDULVAHAP BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 45-64, (1996). |
|
292 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996). |
|
293 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNÖREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMESİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 87-98, (1996). |
|
294 |
17350 İŞLETME 25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 142-148, (1996). |
|
295 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ
|
CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 185-191, (1996). |
|
296 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17210 İŞ ANALİZİ
|
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 216-243, (1996). |
|
297 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996). |
|
298 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17650 KALİTE 13840 EĞİTİM
|
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 344-348, (1996). |
|
299 |
26939 YARATICILIK 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
TÜLİN SENCER, TOPLAM KALİTE YOLCULUĞUNDA YAŞANAN OLAYLARLA NİÇİN TOPLAM KALİTE SORUSUNA CEVAP ARAYIŞ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 58-64, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
300 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 10590 AR-GE 17650 KALİTE
|
MEHMET KORAL, BRİSA'DA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN ARGE ÇALIŞMALARINA YANSIMASI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 128-141, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |