|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
251 |
12870 DENETİM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17380 İŞLETME DENETİMİ
|
SEVAL KARDEŞ SELİMOĞLU, İÇ DENETİMDE ETKİNLİĞİ ARTIRICI BİR ARAÇ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIV, Sayı: 1-2, 163-178, (1998). |
|
252 |
27201 YEREL YÖNETİM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
N. KEMAL ÖZTÜRK - BAYRAM COŞKUN, YEREL YÖNETİMLERDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİN UYGULANMASI VE ORTAYA ÇIKAN SORUNLAR, ÇAĞDAŞ YEREL YÖNETİMLER (TODAİE), Cilt: 7, Sayı: 4, 113-125, (1998). |
|
253 |
11910 BÜROKRASİ 12979 DEVLET 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
TEKİN AKGEYİK, BÜROKRASİDE VE DEVLET YÖNETİMİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMASININ OLANAKLARI, PROF. DR. METİN KUTAL'A ARMAĞAN (TÜRK AĞIR SANAYİİ VE HİZMET SEKTÖRÜ SENDİKASI YAYINI), 543-549, (1998). |
S 330 Met 1998 |
254 |
20030 MUHASEBECİLİK MESLEĞİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
SÜLEYMAN YÜKÇÜ, MUHASEBE MESLEĞİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, EKONOMİNİN DENETİM DÜZENİ VE MUHASEBE (XVI. TÜRKİYE MUHASEBE KONGRESİ), 175-180, (1998). |
S 657 Eko 1999 |
255 |
20030 MUHASEBECİLİK MESLEĞİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
ALİ YERLİ, MUHASEBE MESLEĞİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, EKONOMİNİN DENETİM DÜZENİ VE MUHASEBE (XVI. TÜRKİYE MUHASEBE KONGRESİ), 181-185, (1998). |
S 657 Eko 1999 |
256 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 11410 BENCHMARKING (KIYASLAMA)
|
HÜSEYİN ÖZGEN - FERİT ÖLÇER, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE BENCHMARKİNG UYGULAMASI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 440, 60-76, (1998). |
|
257 |
13840 EĞİTİM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
İRFAN ÇAĞLAR, EĞİTİM YÖNETİMİNDE TOPLAM KALİTE ANLAYIŞININ HİZMET VERİMLİLİĞİNE KATKISI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 440, 92-95, (1998). |
|
258 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 27201 YEREL YÖNETİM 17650 KALİTE
|
İGE TAVMERGEN, YEREL YÖNETİMLERDE TOPLAM KALİTE UYGULAMALARI VE KALİTE GELİŞTİRME YÖNTEMLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 441, 58-67, (1998). |
|
259 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 13840 EĞİTİM
|
MUSTAFA KEMAL AKGÜL, TOPLAM KALİTE YAKLAŞIMI İÇİNDE SÜREKLİ YENİLENEN EĞİTİM SİSTEMLERİ NASIL KURULUR?, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 433, 84-91, (1998). |
|
260 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
NİHAT AYDENİZ, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN GÜNÜMÜZ VE GELECEKTEKİ YERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 436, 76-80, (1998). |
|
261 |
18700 KRİZ YÖNETİMİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 13923 EKONOMİK KRİZ
|
ZİYA MÜEZZİNOĞLU, KRİZ YÖNETİMİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 1978/79 UYGULAMASI, MALİYE YAZILARI DERGİSİ, Sayı: EKİM/ARALIK, 7-21, (1997). |
|
262 |
26945 YARGI 27180 YENİDEN YAPILANMA 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
CELAL OYMAK, YENİ BİR ADLİ YILA GİRERKEN TÜRK YARGI SİSTEMİNDE YENİDEN YAPILANMA, YARGI VE YARGILAMADA TOPLAM KALİTE, İDARECİNİN SESİ, Cilt: 11, Sayı: 66, 63-63, (1997). |
|
263 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17020 İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
GÜLAY BUDAK, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 3, 63-73, (1997). |
|
264 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 25150 TURİZM 10470 ANKET 16355 HİZMET SEKTÖRÜ
|
EDİP ÖRÜCÜ, TURİSTİK OTELLERDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE MARMARİS İLÇESİ ÖRNEK ÇALIŞMASI, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 3, 275-287, (1997). |
|
265 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
BELKIS ÖZKARA, HİZMET İŞLETMELERİ İÇİN BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİM MODELİ, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 3, 289-322, (1997). |
|
266 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17830 KAMU SEKTÖRÜ
|
MURAT ÖNDER, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ: KAMU SEKTÖRÜNDE UYGULANMASI VE KARŞILAŞILAN SORUNLAR, TÜRK İDARE DERGİSİ, Sayı: 416, 117-136, (1997). |
|
267 |
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 13840 EĞİTİM
|
ÖMER YAĞIZ, YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ODTÜ GELİŞME DERGİSİ, Cilt: 24, Sayı: 2, 257-293, (1997). |
|
268 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 13840 EĞİTİM 26799 YABANCI DİL
|
SELÇUK CİNGİ, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ (TKY) AÇISINDAN TÜRK YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖĞRETİM DİLİ SEÇİMİ SORUNU, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ (PROF. DR CEMAL MIHÇIOĞLU'NA ARMAĞAN) , Cilt: 52, Sayı: 1-4, 153-168, (1997). |
|
269 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 21630 PAZARLAMA 17650 KALİTE 17670 KALİTE YÖNETİMİ
|
RIDVAN KARALAR, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN PAZARLAMA SÜRECİ AÇISINDAN İRDELENMESİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIII, Sayı: 1-2, 15-42, (1997). |
|
270 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 19290 MALİYET 19980 MUHASEBE 24540 TEK DÜZEN MUHASEBE SİSTEMİ
|
ADNAN SEVİM, TOLAM KALİTE YÖNETİMİNE BİR ARAÇ OLARAK TOPLAM KALİTE MALİYETLERİNİN TEKDÜZEN HESAP PLANI ÇERÇEVESİNDE MUHASEBELEŞTİRİLMESİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIII, Sayı: 1-2, 209-255, (1997). |
|
271 |
23150 SİGORTA 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
SERHAT YANIK, SİGORTA SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMASI, REASÜRÖR, Sayı: 25, 14-22, (1997). |
|
272 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER, TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 14-38, (1996). |
|
273 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ UYGULAMALARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 39-44, (1996). |
|
274 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
ABDULVAHAB BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 45-64, (1996). |
|
275 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 65-86, (1996). |
|