|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
26 |
15655 GIDA 22731 SATIN ALMA 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - SAVAŞ TAVŞANCI, GIDA ÜRÜNLERİNDE TÜKETİCİNİN SATIN ALMA EĞİLİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE AMBALAJLAMA, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 3, 109-122, (2001). |
|
27 |
25150 TURÄ°ZM 10470 ANKET 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 22731 SATIN ALMA
|
SEZER KORKMAZ - PARS ŞAHBAZ, TÜRKİYE'YE KÜLTÜREL TURİZM AMAÇLI SEYAHAT EDEN YABANCI TURİSTLERİN KÜLTÜREL DEĞERLERİ ALGILAMA DÜZEYLERİ VE SATIN ALMA ALIŞKANLIKLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 13-41, (2001). |
|
28 |
22731 SATIN ALMA 19262 MALÄ° YÃœKÃœMLÃœLÃœK 17003 Ä°NGÄ°LTERE
|
ONUR KIZILOT, TÜRKLER'İN İNGİLTERE'DE EV ALMASI VE MALİ YÜKÜMLÜLÜKLER, YAKLAŞIM, Sayı: 88, 273-274, (2000). |
|
29 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 22731 SATIN ALMA
|
KAZIM MERT - REMZİ ALTUNIŞIK, TÜKETİCİLERİN YENİ TİP ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH NEDENLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ÇALIŞMASI: "SATINALAMA DAVRANIŞLARI DEĞİŞİYOR MU?" (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 490, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
30 |
22731 SATIN ALMA 18060 KARAR VERME 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
FİGEN AKÇA - TAHİR YEŞİLADA - GÜLEM ATABAY İSHAKOĞLU - ALEV ERGENÇ KATRİNLİ, SATINALMA KARAR SÜRECİNDE EŞLERİN ETKİSİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 2, 1-10, (1999). |
|
31 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 22731 SATIN ALMA 10470 ANKET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
İNCİ VARİNLİ - YEŞİM ELA ÇAKIR, TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE ÇAMAŞIR DETERJANI ÜZERİNE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 14, 92-110, (1999). |
|
32 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 10219 AÄ°LE 22731 SATIN ALMA
|
M. HAMİL NAZİK - MİNE ARLI, SÜPERMARKETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN AİLELERİN ÖZELLİKLERİ VE SATINALMA BİÇİMLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 438, 84-93, (1998). |
|
33 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 22731 SATIN ALMA
|
NURİ ÇALIK, SIK SATIN ALINAN ÜRÜNLERDE MAĞAZA İMGESİNİN MARKA VE FİYAT TERCİHLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ - BİR UYGULAMA, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIV, Sayı: 1-2, 105-118, (1998). |
|
34 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 10219 AÄ°LE 22731 SATIN ALMA
|
M. HAMİL NAZİK - MİNE ARLI, SÜPERMARKETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN AİLELERİN ÖZELLİKLERİ VE SATINALMA BİÇİMLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 438, 84-93, (1998). |
|
35 |
22731 SATIN ALMA 10549 ARAÅžTIRMA 10470 ANKET
|
IŞIL PEKDEMİR, HAZIR GİYİM VE KONFEKSİYON SANAYİİNDE SATINALMA FONKSİYONUNUN İŞLEYİŞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 26, Sayı: 1, 81-107, (1997). |
|
36 |
18210 KATMA DEÄžER VERGÄ°SÄ° 22731 SATIN ALMA
|
ZEKİ CENGİZ AYDIN - BÜLENT YILDIZ, MAKİNE VE TEÇHİZAT ALIMLARINDA KATMA DEĞER VERGİSİ DESTEĞİ, YAKLAŞIM, Sayı: 53, 108-110, (1997). |
|
37 |
10219 AÄ°LE 22731 SATIN ALMA 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
ALİ FUAT ERSOY - VELİTTİN KALINKARA, AİLELERİN MOBİLYA SATIN ALMALARINDA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 432, 106-113, (1997). |
|
38 |
24240 TAM ZAMANINDA ÜRETİM 22731 SATIN ALMA 25810 ÜRETİM YÖNETİMİ
|
M. DURSUN KAYA, TEDARİK SEÇİMİ VE DEĞERLENDİRMESİ AÇISINDAN TÜRKİYE'DE TAM ZAMANLI SATIN ALMA İŞLEVİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN FİRMALARIN KARŞILAŞTIRMASI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 3-4, 83-94, (1997). |
|
39 |
10219 AÄ°LE 22731 SATIN ALMA 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
ALİ FUAT ERSOY - VELİTTİN KALINKARA, AİLELERİN MOBİLYA SATIN ALMALARINDA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 432, 106-113, (1997). |
|
40 |
22731 SATIN ALMA
|
IŞIL PEKDEMİR, SATINALMA FONKSİYONUNUN DEĞİŞEN ROLÜ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 2, 35-53, (1996). |
|
41 |
22740 SATIÅž 22731 SATIN ALMA 25300 TÃœKETÄ°M
|
ŞENGÜL HABLEMİTOĞLU, SÜPERMARKETLERDE ALIŞ VERİŞ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 417, 62-65, (1996). |
|
42 |
22740 SATIÅž 22731 SATIN ALMA 25300 TÃœKETÄ°M
|
ŞENGÜL HABLEMİTOĞLU, SÜPERMARKETLERDE ALIŞ VERİŞ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 417, 62-65, (1996). |
|
43 |
15430 GELÄ°R VERGÄ°LERÄ° 22731 SATIN ALMA 25110 TRAMPA
|
MUSTAFA AYDINER, 1-3946 SAYILI YASA İLE GVK MÜKERRER MAD.81'E EKLENEN FIKRA HÜKMÜNÜN UYGULANMASI İLE İLGİLİ AÇIKLAMA 2-SATIN ALMA VEYA TRAMPA SURETİYLE İKTİSAP OLUNAN ARAZİ İLE İLGİLİ GVK MAD.37/6 BENDİ, MALİYE VE SİGORTA YORUMLARI, Sayı: 189, 66-67, (1994). |
|
44 |
24240 TAM ZAMANINDA ÃœRETÄ°M 22731 SATIN ALMA
|
NURSEL ÖZTÜRK, TAM ZAMANINDA ÜRETİMDE SATINALMA SİSTEMİ, YA/EM93 YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ 15. ULUSAL KONGRESİ "KÜRESELLEŞME VE TÜRK ENDÜSTRİSİ" BİLDİRİLER KİTABI -7-9 TEMMUZ 1993- BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ-YÖNEYLEM ARAŞTIRMA DERNEĞİ, 170-171, (1993). |
S 330.122 yön 1993 |
45 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 22731 SATIN ALMA 25300 TÃœKETÄ°M
|
SEMA TAPAN, REFERENCE GROUP EFFECT IN THE CHOISE OF CONSUMER GOODS, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 2, 133-153, (1990). |
|
46 |
15470 GELİŞMİŞ ÜLKELER 11700 BİRLEŞME (ŞİRKET BİRLEŞMELERİ) (KONSOLİDASYON) 22731 SATIN ALMA 23930 ŞİRKET BİRLEŞMELERİ
|
MİNE UĞURLU, GELİŞMİŞ ÜLKELERDE İŞLETMELERİN BİRLEŞME SATIN ALMA VE ORTAK GİRİŞİM FAALİYETLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ BAŞARI ORANI VE TEMEL SORUNLAR, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1-2, 258-272, (1990). |
|
47 |
22699 SANAYÄ° 22731 SATIN ALMA
|
NECDET TİMUR, SANAYİ İŞLETMELERİNDE SATIN ALMA FAALİYETLERİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: 1, 161-170, (1988). |
|
48 |
22699 SANAYÄ° 22731 SATIN ALMA
|
NECDET TİMUR - CELİL KOPARAL, SANAYİ İŞLETMELERİNDE SATIN ALMA BÖLÜMÜNÜN ORGANİZASYONU, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: 1, 179-189, (1988). |
|
49 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI 22731 SATIN ALMA
|
YAVUZ ODABAŞI, TURİZM PAZARLAMASINDA TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: 2, 81-90, (1988). |
|
50 |
10781 AVRUPA 22731 SATIN ALMA
|
MUSTAFA ÖZEL, 1992 YAKLAŞIRKEN AVRUPA'DA "TAKEOVER" PANİĞİ, DIŞ TİCARETTE DURUM, Sayı: 12, 15-16, (1988). |
|