|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
76 |
25324 TÃœRK EKONOMÄ°SÄ° 22470 REKLAM
|
AHMET SELİM TÖZÜN, TÜRKİYE EKONOMİSİNDE REKLAMIN YERİ VE ÖNEMİ, TEFTİŞ KURULU ARAŞTIRMALARI (GARANTİ BANKASI A.Ş.), 221-229, (1990). |
S 332.1 Tef 1990 |
77 |
22470 REKLAM 25200 TUTUNDURMA 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
İKBAL AKSULU, REKLAM MESAJ TEKNİKLERİ VE BİREYLER ÜZERİNE ETKİLERİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1-2, 273-281, (1990). |
|
78 |
22470 REKLAM
|
SEVAL YAKIŞAN, REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1-2, Sayı: 5, 327-336, (1988). |
|
79 |
17120 Ä°STATÄ°STÄ°K BÄ°LÄ°MÄ° 22470 REKLAM
|
İBRAHİM DOĞAN, KISMİ TÜREVLER YARDIMIYLA SANAYİ ALANINDAKİ REKLAMLARIN ETKİSİNİN ÖLÇÜMÜ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1-2, Sayı: 5, 452-458, (1988). |
|
80 |
26110 VERGÄ° 22470 REKLAM
|
MEHMET TUNCER, İLAN VE REKLAM VERGİSİ, MALİYE POSTASI, Sayı: 190, 24-26, (1988). |
|
81 |
22470 REKLAM 18052 KARAR TEORÄ°SÄ° 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
|
EMEL İMİR, REKLAM DENEYLERİNİN DÜZENLENMESİNDE İSTATİSTİKSEL BİR YAKLAŞIM : MODERN KARAR KURAMI, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: 2, 115-123, (1988). |
|
82 |
12979 DEVLET 22470 REKLAM
|
DEVLET SON YILLARDA İYİ BİR REKLAM MÜŞTERİSİ OLDU, DIŞ TİCARETTE DURUM, Sayı: 9, 24-32, (1988). |
|
83 |
22470 REKLAM 21630 PAZARLAMA
|
ESİN KÜHEYLAN, REKLAM KAMPANYASI PLANLAMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 15-32, (1987). |
|
84 |
22470 REKLAM 11220 BASIN-YAYIN
|
HÜLYA TÜTEK, REKLAMCILIKTA "İLGİ MODELİ" YARATIM STRATEJİSİ VE MEDYA SEÇİMİNE ETKİSİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 83-94, (1987). |
|
85 |
22470 REKLAM 11220 BASIN-YAYIN
|
SÜMER KÜHEYLAN, REKLAMCILIKTA "İLGİ MODELİ", YARATIM STRATEJİSİ VE MEDYA SEÇİMİNE ETKİSİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 75-81, (1987). |
|
86 |
22470 REKLAM 26720 VERÄ°MLÄ°LÄ°K
|
NERİMAN YENER, REKLAMIN EKONOMİK VERİMLİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1-2, 133-146, (1987). |
|
87 |
16000 HALKLA Ä°LÄ°ÅžKÄ°LER 22470 REKLAM
|
HALUK GÜRGEN, HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETİ OLARAK SOSYAL REKLAMLAR, HALKLA İLİŞKİLER SEMPOZYUMU-87 ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIN-YAYIN YÜKSEKOKULU TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 177-186, (1987). |
S 351.819 hal 1987 |
88 |
22470 REKLAM 25290 TÃœKETÄ°CÄ°NÄ°N KORUNMASI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
DOĞAN YAŞAR AYHAN, TÜKETİCİLERİN KORUNMASINDA REKLAM DOĞRULUĞUNUN DENETLENMESİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1-2, 51-60, (1986). |
|
89 |
22470 REKLAM 13840 EĞİTİM 25722 ÜNİVERSİTE
|
SELİM TAPAN, YÜKSEK ÖĞRENİM KURUMLARINDA REKLAM EĞİTİMİ , HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1-2, 143-147, (1986). |
|
90 |
17440 İŞLETME YÖNETİMİ 23470 SOSYAL SORUMLULUK 22470 REKLAM
|
YAVUZ ODABAŞI, İŞLETMELERİN SOSYAL SORUMLULUK KAVRAMI İÇİNDE REKLAMCININ YERİ, T. C. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İİBF YAYINLARI NO: 42 (PROF. DR. SUAT MİRZA'NIN ANISINA ARMAĞAN), Cilt: I, 9-27, (1986). |
|
91 |
22470 REKLAM 17350 Ä°ÅžLETME 21630 PAZARLAMA
|
UĞUR DEMİRAY - HASAN DURUCASU, TÜRKİYE'DE REKLAMCILIK VE BİR REKLAM İŞLETMESİ BİYOGRAFİSİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: IV, Sayı: 2, 111-139, (1986). |
|
92 |
21630 PAZARLAMA 22410 REKABET 22470 REKLAM
|
NEJAT BİLGİNER, MODERN PAZARLAMADA REKABET VE MODERN REKLAMCILIK, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 155-166, (1986). |
|
93 |
22470 REKLAM 14470 ETKÄ°NLÄ°K 21630 PAZARLAMA
|
FÜSUN SEZER, REKLAM ETKİNLİĞİ KONUSUNA BİR BAKIŞ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 111-112, (1985). |
|
94 |
22470 REKLAM 18459 KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
|
İSMAİL TÜRKMEN, KİTLE HABERLEŞME ARAÇLARI, REKLAMCILIK VE TÜKETİCİNİN PASİF KONUMU, VERİMLİLİK DERGİSİ, Sayı: 1, 42-52, (1985). |
|
95 |
22470 REKLAM 25290 TÃœKETÄ°CÄ°NÄ°N KORUNMASI 16380 HUKUK
|
CELAL GÖLE, TÜRK HUKUKUNDA REKLAMLARIN ÖN DENETİMİ, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: XL, Sayı: 1-4, 255-268, (1985). |
|
96 |
18510 KOBİ'LER 22470 REKLAM 11920 BÜTÇE
|
OSMAN GÜRBÜZ, KÜÇÜK İŞLETMELER İÇİN NASIL BİR ENDÜSTRİYEL REKLAM BÜTÇESİ GELİŞTİRİLMELİDİR?, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 431-438, (1984). |
|
97 |
22470 REKLAM 10470 ANKET 25190 TUTUM
|
ALİCAN KAVAS, REKLAMLARIN SOSYAL VE EKONOMİK ETKİLERİNE KARŞI KİŞİSEL VE GENEL TUTUM FARKLILIKLARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 6, 183-187, (1984). |
|
98 |
22470 REKLAM 21630 PAZARLAMA
|
BİROL TENEKECİOĞLU, İŞLETMELERDE REKLAM, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: I, Sayı: 1, 83-98, (1983). |
|
99 |
22470 REKLAM 21630 PAZARLAMA 10470 ANKET
|
THOMAS F. GARBETT (ÇEVİREN : MEHMET ALPTEKİN), FİRMA REKLAMI, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: I, Sayı: 2, 133-144, (1983). |
|
100 |
22470 REKLAM
|
TUNCER TOKOL, REKLAMCILIĞIN GELİŞME POTANSİYELİ VE SORUNLARI, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 4, 131-134, (1983). |
|