|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
51 |
17060 Ä°NTERNET 11160 BANKA 21630 PAZARLAMA 10470 ANKET
|
SERAP ÇABUK - HİLAL İNAN, İNTERNET ARACILIĞIYLA BANKACILIK HİZMETLERİNİN PAZARLAMASI, ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 23-34, (2005). |
|
52 |
18830 KÃœRESELLEÅžME 21630 PAZARLAMA
|
T. SABRİ ERDİL - A. ERCAN GEGEZ, FROM STANDARDIZED GLOBAL MARKETING TO GLOBAL ONE TO ONE MARKETING : A DEMAND ORIENTED TRANSITION, ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 47-53, (2005). |
|
53 |
21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
|
HÜSEYİN SABRİ KURTULDU, CEP TELEFONUNUN KONUMLANDIRILMASI (KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİNDE BİR UYGULAMA), ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 93-97, (2005). |
|
54 |
14000 ELEKTRONÄ°K TÄ°CARET 21630 PAZARLAMA 15941 GÃœVENLÄ°K SORUNU
|
LEVENT ERTAUL - AYŞE AKYOL, E-COMMERCE AND SECURITY, ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 129-136, (2005). |
|
55 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 21630 PAZARLAMA 22731 SATIN ALMA
|
ELA ÜNLER, THE FACTORS THAT AFFECT CONSUMER IMPULSIVE BUYING BEHAVIOR IN GROCERY AND CLOTHING SECTORS, ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 161-168, (2005). |
|
56 |
16600 Ä°HRACAT 21630 PAZARLAMA 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA 10470 ANKET
|
AYŞEGÜL ASLAN - ŞAFAK AKSOY, İHRACAT PAZARLAMASINDA HEDEF PAZARA YÖNELİK BİLGİ KULLANIMI VE GEREKSİNİM DÜZEYİNİN İHRACAT PERFORMANSINA ETKİSİ, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 63-83, (2005). |
S 658.8 Ulu 2005 |
57 |
16600 Ä°HRACAT 21630 PAZARLAMA 10470 ANKET
|
NURHAN PAPATYA - GÜRCAN PAPATYA, İHRACAT PAZARLAMA YETENEKLERİNİN İHRACAT PERFORMANSINA ETKİSİ: MERMER SANAYİ SEKTÖRÜ İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 233-277, (2005). |
S 658.8 Ulu 2005 |
58 |
20210 MÜŞTERİ 26710 VERİ TABANI 21630 PAZARLAMA
|
SUZAN ÇOBAN, MÜŞTERİ SADAKATİNİN KAZANILMASINDA VERİ TABANLI PAZARLAMANIN KULLANIMI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 19, 295-307, (2005). |
|
59 |
21630 PAZARLAMA 20010 MUHASEBE SÄ°STEMLERÄ°
|
ERKAN AKAR - CEMAL ELİTAŞ, PAZARLAMA BAKIŞ AÇISIYLA BARTER SİSTEMİ VE MUHASEBE SİSTEMATİĞİ, BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 21-37, (2005). |
|
60 |
21630 PAZARLAMA
|
ÖZCAN KARAHAN, INOVASYON POLİTİKALARI İÇERİSİNDE KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERİN ÖNEMİ,, BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 23-67, (2005). |
|
61 |
16155 HAYVANCILIK 20801 23650 STANDARTLAR 21630 PAZARLAMA
|
TÜRKİYE'DE KASAPLIK HAYVANLARA İLİŞKİN STANDARTLAR VE KASAPLIK HAYVAN ÜRETİM VE PAZARLAMA SORUNLARI, STANDARD EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 517, 76-83, (2005). |
|
62 |
17060 Ä°NTERNET 21630 PAZARLAMA 13443 DOÄžRUDAN SATIÅž
|
YAŞAR SARI - METİN KOZAK, TURİZM İŞLETMELERİNDE DOĞRUDAN PAZARLAMA ÇABALARI KAPSAMINDA BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 1, Sayı: 19, 359-383, (2005). |
|
63 |
21630 PAZARLAMA 11560 BÄ°LGÄ° TEKNOLOJÄ°SÄ° 12530 DAÄžITIM KANALLARI
|
YAŞAR SARI - METİN KOZAK , TURİZM PAZARLAMASINA İNTERNETİN ETKİSİ : DESTİNASYON WEB SİTELERİ İÇİN BİR MODEL ÖNERİSİ , AKDENİZ İİBF DERGİSİ , Cilt: 5, Sayı: 9, 248-271, (2005). |
|
64 |
21630 PAZARLAMA
|
CEYHAN ALDEMİR - GÜL BAYRAKTAROĞLU, DETERMİNİNG EFFECT OF PERSONALİTY TRAİTS ON VOTER BEHAVİOR USİNG FİVE FACTOR PERSONALİTY INVENTORY, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2/1, 130-148, (2004/2005). |
|
65 |
20210 MÜŞTERİ 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI 21630 PAZARLAMA
|
ÖMER ARASIL - ERTUĞRUL KARAÇUHA - GÖKHAN ÖZER - SERKAN AYDIN, TÜRK GSM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ SADAKATİ, MEMNUNİYETİ,GÜVEN VE DEĞİŞTİRME MALİYETİ ARASINDAKİ DİNAMİK İLİŞKİLER:YAPISAL DENKLEM MODELLEME TEKNİĞİ
, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 219, 46-61, (2004). |
|
66 |
21630 PAZARLAMA 14570 FAALÄ°YET TABANLI MALÄ°YETLEME
|
ALPER ÖZER, PAZARLAMA İLE İLGİLİ KARARLARDA FAALİYET TABANLI MALİYETLEMENİN ETKİSİ, MUHASEBE VE DENETİME BAKIŞ, Sayı: 13, 123-138, (2004). |
|
67 |
21630 PAZARLAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
AHMET BARDAKÇI, A BRIEF INTRODUCTION TO THE ULTIMATE FORM OF MARKET SEGMENTATION: MASS-CUSTOMISATION, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 1, 39-50, (2004). |
|
68 |
16340 HİZMET KALİTESİ 21630 PAZARLAMA 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 14630 FAKTÖR ANALİZİ
|
AHMET ŞEKERKAYA, HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK BİR YAKLAŞIM: OTOMOBİL SERVİS İSTASYONLARINDA MÜŞTERİLERİN ALGILADIKLARI HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜ VE BİR ÖLÇEK ÖNERİSİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 2, 7-28, (2004). |
|
69 |
21630 PAZARLAMA 17290 Ä°Åž TATMÄ°NÄ° 17350 Ä°ÅžLETME 10549 ARAÅžTIRMA
|
ERDOĞAN GAVCAR - SAVAŞ TAVŞANCI, PAZARLAMA İŞLETMELERİNDE SATIŞ ELEMANLARININ İŞ MEMNUNİYETİ VE SORUNLARI, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 1, 83-90, (2004). |
|
70 |
25150 TURÄ°ZM 21630 PAZARLAMA 10549 ARAÅžTIRMA 17060 Ä°NTERNET
|
ERDOĞAN KOÇ, RELATIONSHIP MARKETING AND TEH ROLE AND POTENTIAL OF E-MAIL FOR TRAVEL AGENCIES OPERATING IN THE TURKISH DOMESTIC TOURISM MARKET, MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HAKEMLİ DERGİSİ - ÖNERİ, Cilt: 6, Sayı: 22, 129-138, (2004). |
|
71 |
23750 STRATEJÄ°K ORTAKLIKLAR 21630 PAZARLAMA
|
DİLEK ZAMANTILI NAYIR, STRATEJIK ALLIANCES AS EXAMPLES FOR RELATIONSHIP MANAGEMENT IN B2B ENVIRONMENTS, MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HAKEMLİ DERGİSİ - ÖNERİ, Cilt: 6, Sayı: 22, 221-227, (2004). |
|
72 |
22699 SANAYİ 21630 PAZARLAMA 19520 MARKA 25510 ULUSLARARASI İŞBİRLİĞİ
|
YILMAZ KANBAK - MEHMED EVYAP - ŞADİ BURAT - AHMET BAYRAKTAR - UFUK GÜÇLÜ, SANAYİNİN DIŞA AÇILMA STRATEJİLERİ, İSTANBUL SANAYİ ODASI III. SANAYİ KONGRESİ (SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET GÜCÜ "KÜRESEL DEĞİŞİME UYUM"), 219-248, (2004). |
S 338.6048 Ä°st 2004 |
73 |
21630 PAZARLAMA 19980 MUHASEBE
|
YUNUS CERAN - M. EMİN İNAL , MALİYET BİLGİLERİ TEMELİNE DAYALI PAZARLAMA KARARLARI İÇİN PAZARLAMA MUHASEBESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 22, 63-83, (2004). |
|
74 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 21630 PAZARLAMA
|
SUZAN ÇOBAN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ PERSPEKTİFİNDE İÇSEL PAZARLAMA ANLAYIŞI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 22, 85-98, (2004). |
|
75 |
21630 PAZARLAMA 11661 BÄ°REYSEL DAVRANIÅž 11660 BÄ°REYSEL PAZARLAMA
|
AHMET BARDAKCI, KİTLESEL BİREYSELLEŞTİRME UYGULAMA YÖNTEMLERİ , AKDENİZ İ. İ. B. F. DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 8, 1-17, (2004). |
|