|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
351 |
21630 PAZARLAMA 17119 İSTANBUL
|
İLYAS GÜLMEZ, İSTANBUL PAZARLAMA SEMİNERİ, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 4, 1193-1195, (1973). |
|
352 |
15460 GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELER 16600 İHRACAT 21630 PAZARLAMA
|
SEVGİ ŞEKER, GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELERDE DERİ ENDÜSTRİSİ ÜRÜNLERİNİN PAZARLAMA VE İHRACAT OLANAKLARI, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 3, 657-666, (1973). |
|
353 |
21630 PAZARLAMA
|
SEVGİ ŞEKER, ANKARA PAZARLAMA SEMİNERİ, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 3, 805-812, (1973). |
|
354 |
21630 PAZARLAMA
|
İLYAS GÜLMEZ, İZMİR PAZARLAMA SEMİNERİ, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 3, 813-815, (1973). |
|
355 |
23839 SÜMERBANK 14439 ET-BALIK KURUMU 21630 PAZARLAMA
|
BİROL TENEKECİOĞLU, SÜMERBANK VE ET-BALIK KURUMUNDA PAZARLAMA SORUNLARI, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Sayı: 50.YIL ÖZEL SAYISI, 64-96, (1973). |
|
356 |
12530 DAĞITIM KANALLARI 21630 PAZARLAMA
|
TUNCER TOKOL, ÜRETİCİNİN DAĞITIM KANALI SEÇİMİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ VE TOFAŞ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA, AKADEMİ ( BURSA İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ), Cilt: II, Sayı: 1, 314-337, (1973). |
|
357 |
27530 YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI 21630 PAZARLAMA
|
GÜNEY DEVREZ, PERT VE MARKETINGDE KULLANILMA ALANLARI, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XXVIII, Sayı: 3-4, 173-190, (1973). |
|
358 |
21630 PAZARLAMA 21000 ÖĞRENME
|
KEMAL KURTULUŞ, DOĞRUSAL ÖĞRENME MODELİ VE PAZARLAMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 180-189, (1972). |
|
359 |
25321 TÜRKİYE 14180 ENDÜSTRİ 21630 PAZARLAMA
|
TURGUT BAYYURT, TÜRKİYE'DE ORMANCILIK VE ORMAN ENDÜSTRİSİNDE EKONOMİK GÖRÜNÜŞ VE PAZARLAMA, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 3, 526-536, (1972). |
|
360 |
21630 PAZARLAMA 21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
|
FRED A. SCHMOLL (ÇEVİREN: SEVGİ ŞEKER), BİR PAZARLAMA PLANININ HAZIRLANMASI, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 3, 551-562, (1972). |
|
361 |
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 18930 LİDERLİK 21630 PAZARLAMA
|
R. W. LITTLE (ÇEVİREN : ÇEVİK URAZ), PAZARLAMA KANALI : BU İŞLETME ÜSTÜ ÖRGÜTE KİM LİDERLİK ETMELİDİR?, ANKARA İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1, 211-227, (1972). |
|
362 |
12530 DAĞITIM KANALLARI 21630 PAZARLAMA 21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
|
W. M. STEWART (ÇEVİREN: BİROL TENEKECİOĞLU), PAZARLAMADA FİZİKSEL DAĞITIM, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VIII, Sayı: 1, 94-108, (1972). |
|
363 |
27171 YENİ ÜRÜN 21630 PAZARLAMA 12530 DAĞITIM KANALLARI
|
SİNAN ARTAN, YENİ TÜKETİM MALLARININ PAZARA SÜRÜLMESİNE İLİŞKİN KONTROL LİSTESİ, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VIII, Sayı: 2, 118-148, (1972). |
|
364 |
21630 PAZARLAMA 19850 MODA 21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
|
YUSUF ZİYA AKSU, MODANIN PAZARLAMA POLİTİKASINA ETKİLERİ, AKADEMİ ( BURSA İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ), Cilt: I, Sayı: 1, 163-169, (1972). |
|
365 |
21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 21900 PLANLAMA
|
RIDVAN KARALAR, İŞLETMELERDE PAZARLAMA PLANLARININ HAZIRLANMASI VE UYGULANMASI, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 2, 36-60, (1971). |
|
366 |
23760 STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI 23770 STRATEJİK PLANLAMA 12530 DAĞITIM KANALLARI 21630 PAZARLAMA
|
BİROL TENEKECİOĞLU, DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLAMASI, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 2, 61-82, (1971). |
|
367 |
21630 PAZARLAMA 19559 MATEMATİKSEL MODELLER 17140 İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER
|
PHILIP KOTLER (ÇEVİREN: BİROL TENEKECİOĞLU - AHMET S. TALU), PAZARLAMADA KULLANILAN MATEMATİK YÖNTEMLER, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 2, 99-126, (1971). |
|
368 |
12530 DAĞITIM KANALLARI 21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
|
RIDVAN KARALAR, MAMULLERİN DAĞITIMINDA KANALLAR VE POLİTİKALAR, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 1, 70-100, (1971). |
|
369 |
10781 AVRUPA 21630 PAZARLAMA 21600 PAZAR
|
C. LAURY BOTTHOF (ÇEVİREN: RIDVAN KARALAR), BİR TEK PAZAR MI YOKSA ALTI AYRI PAZAR MI?, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: II, 68-74, (1970). |
|
370 |
21610 PAZAR ARAŞTIRMALARI 21630 PAZARLAMA
|
ÇEVİK URAZ, PİYASA ARAŞTIRMASI NEDİR NASIL YAPILIR?, ANKARA İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: I, Sayı: 1, 251-282, (1969). |
|
371 |
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 21630 PAZARLAMA
|
M. MUHİDDİN SÖYLEMEZOĞLU, PAZARLAMA, ENDÜSTRİDE PRODÜKTİVİTE SEMİNERİ 1968 - MİLLİ PRODÜKTİVİTE MERKEZİ YAYINLARI, 65-76, (1969). |
S 658.5 end 1969 |
372 |
21630 PAZARLAMA
|
CENGİZ PINAR, PAZARLAMA, ENDÜSTRİDE PRODÜKTİVİTE SEMİNERİ 1968 - MİLLİ PRODÜKTİVİTE MERKEZİ YAYINLARI, 707-726, (1969). |
S 658.5 end 1969 |
373 |
21630 PAZARLAMA
|
NEZİH NEYZİ, YARATICI PAZARLAMA, ENDÜSTRİDE PRODÜKTİVİTE SEMİNERİ 1968 - MİLLİ PRODÜKTİVİTE MERKEZİ YAYINLARI, 791-800, (1969). |
S 658.5 end 1969 |
374 |
10940 AZ GELİŞMİŞ ÜLKELER(AGÜ) 21630 PAZARLAMA 22701 SANAYİLEŞME
|
A. A. SHERBINI (ÇEVİREN: BİROL TENEKECİOĞLU), AZ GELİŞMİŞ ÜLKELERİN ENDÜSTRİLEŞMESİNDE PAZARLAMA, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: IV, Sayı: 1, 109-119, (1968). |
|
375 |
21630 PAZARLAMA 17800 KAMU İKTİSADİ KURULUŞLARI
|
SELAHADDİN ÖZMEN, MARKETING VE İKTİSADİ DEVLET TEŞEKKÜLLERİ, İKTİSADİ DEVLET TEŞEKKÜLLERİNİN BAŞLICA PROBLEMLERİ 1996 YILI SEMİNERLERİ KONUŞMALARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ YAYINLARI NO:238, 49-66, (1968). |
S 338 ikt 1968 |