Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 379
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
351 21630 PAZARLAMA
17119 İSTANBUL


İLYAS GÜLMEZ, İSTANBUL PAZARLAMA SEMİNERİ, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 4, 1193-1195, (1973).  
352 15460 GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELER
16600 İHRACAT
21630 PAZARLAMA

SEVGİ ŞEKER, GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELERDE DERİ ENDÜSTRİSİ ÜRÜNLERİNİN PAZARLAMA VE İHRACAT OLANAKLARI, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 3, 657-666, (1973).  
353 21630 PAZARLAMA



SEVGİ ŞEKER, ANKARA PAZARLAMA SEMİNERİ, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 3, 805-812, (1973).  
354 21630 PAZARLAMA



İLYAS GÜLMEZ, İZMİR PAZARLAMA SEMİNERİ, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 3, 813-815, (1973).  
355 23839 SÜMERBANK
14439 ET-BALIK KURUMU
21630 PAZARLAMA

BİROL TENEKECİOĞLU, SÜMERBANK VE ET-BALIK KURUMUNDA PAZARLAMA SORUNLARI, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Sayı: 50.YIL ÖZEL SAYISI, 64-96, (1973).  
356 12530 DAĞITIM KANALLARI
21630 PAZARLAMA


TUNCER TOKOL, ÜRETİCİNİN DAĞITIM KANALI SEÇİMİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ VE TOFAŞ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA, AKADEMİ ( BURSA İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ), Cilt: II, Sayı: 1, 314-337, (1973).  
357 27530 YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI
21630 PAZARLAMA


GÜNEY DEVREZ, PERT VE MARKETINGDE KULLANILMA ALANLARI, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XXVIII, Sayı: 3-4, 173-190, (1973).  
358 21630 PAZARLAMA
21000 ÖĞRENME


KEMAL KURTULUŞ, DOĞRUSAL ÖĞRENME MODELİ VE PAZARLAMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 180-189, (1972).  
359 25321 TÜRKİYE
14180 ENDÜSTRİ
21630 PAZARLAMA

TURGUT BAYYURT, TÜRKİYE'DE ORMANCILIK VE ORMAN ENDÜSTRİSİNDE EKONOMİK GÖRÜNÜŞ VE PAZARLAMA, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 3, 526-536, (1972).  
360 21630 PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ


FRED A. SCHMOLL (ÇEVİREN: SEVGİ ŞEKER), BİR PAZARLAMA PLANININ HAZIRLANMASI, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 3, 551-562, (1972).  
361 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
18930 LİDERLİK
21630 PAZARLAMA

R. W. LITTLE (ÇEVİREN : ÇEVİK URAZ), PAZARLAMA KANALI : BU İŞLETME ÜSTÜ ÖRGÜTE KİM LİDERLİK ETMELİDİR?, ANKARA İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1, 211-227, (1972).  
362 12530 DAĞITIM KANALLARI
21630 PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ

W. M. STEWART (ÇEVİREN: BİROL TENEKECİOĞLU), PAZARLAMADA FİZİKSEL DAĞITIM, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VIII, Sayı: 1, 94-108, (1972).  
363 27171 YENİ ÜRÜN
21630 PAZARLAMA
12530 DAĞITIM KANALLARI

SİNAN ARTAN, YENİ TÜKETİM MALLARININ PAZARA SÜRÜLMESİNE İLİŞKİN KONTROL LİSTESİ, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VIII, Sayı: 2, 118-148, (1972).  
364 21630 PAZARLAMA
19850 MODA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ

YUSUF ZİYA AKSU, MODANIN PAZARLAMA POLİTİKASINA ETKİLERİ, AKADEMİ ( BURSA İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ), Cilt: I, Sayı: 1, 163-169, (1972).  
365 21630 PAZARLAMA
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
21900 PLANLAMA

RIDVAN KARALAR, İŞLETMELERDE PAZARLAMA PLANLARININ HAZIRLANMASI VE UYGULANMASI, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 2, 36-60, (1971).  
366 23760 STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI
23770 STRATEJİK PLANLAMA
12530 DAĞITIM KANALLARI
21630 PAZARLAMA
BİROL TENEKECİOĞLU, DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLAMASI, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 2, 61-82, (1971).  
367 21630 PAZARLAMA
19559 MATEMATİKSEL MODELLER
17140 İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER

PHILIP KOTLER (ÇEVİREN: BİROL TENEKECİOĞLU - AHMET S. TALU), PAZARLAMADA KULLANILAN MATEMATİK YÖNTEMLER, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 2, 99-126, (1971).  
368 12530 DAĞITIM KANALLARI
21630 PAZARLAMA
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ

RIDVAN KARALAR, MAMULLERİN DAĞITIMINDA KANALLAR VE POLİTİKALAR, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 1, 70-100, (1971).  
369 10781 AVRUPA
21630 PAZARLAMA
21600 PAZAR

C. LAURY BOTTHOF (ÇEVİREN: RIDVAN KARALAR), BİR TEK PAZAR MI YOKSA ALTI AYRI PAZAR MI?, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: II, 68-74, (1970).  
370 21610 PAZAR ARAŞTIRMALARI
21630 PAZARLAMA


ÇEVİK URAZ, PİYASA ARAŞTIRMASI NEDİR NASIL YAPILIR?, ANKARA İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: I, Sayı: 1, 251-282, (1969).  
371 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
21630 PAZARLAMA


M. MUHİDDİN SÖYLEMEZOĞLU, PAZARLAMA, ENDÜSTRİDE PRODÜKTİVİTE SEMİNERİ 1968 - MİLLİ PRODÜKTİVİTE MERKEZİ YAYINLARI, 65-76, (1969). S 658.5 end 1969
372 21630 PAZARLAMA



CENGİZ PINAR, PAZARLAMA, ENDÜSTRİDE PRODÜKTİVİTE SEMİNERİ 1968 - MİLLİ PRODÜKTİVİTE MERKEZİ YAYINLARI, 707-726, (1969). S 658.5 end 1969
373 21630 PAZARLAMA



NEZİH NEYZİ, YARATICI PAZARLAMA, ENDÜSTRİDE PRODÜKTİVİTE SEMİNERİ 1968 - MİLLİ PRODÜKTİVİTE MERKEZİ YAYINLARI, 791-800, (1969). S 658.5 end 1969
374 10940 AZ GELİŞMİŞ ÜLKELER(AGÜ)
21630 PAZARLAMA
22701 SANAYİLEŞME

A. A. SHERBINI (ÇEVİREN: BİROL TENEKECİOĞLU), AZ GELİŞMİŞ ÜLKELERİN ENDÜSTRİLEŞMESİNDE PAZARLAMA, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: IV, Sayı: 1, 109-119, (1968).  
375 21630 PAZARLAMA
17800 KAMU İKTİSADİ KURULUŞLARI


SELAHADDİN ÖZMEN, MARKETING VE İKTİSADİ DEVLET TEŞEKKÜLLERİ, İKTİSADİ DEVLET TEŞEKKÜLLERİNİN BAŞLICA PROBLEMLERİ 1996 YILI SEMİNERLERİ KONUŞMALARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ YAYINLARI NO:238, 49-66, (1968). S 338 ikt 1968
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Sonraki Sayfa