|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
301 |
21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
|
GÜNAL ÖNCE, PAZARLAMA YÖNETİMİNDE MAMULLERDEN VAZGEÇME POLİTİKALARI İÇİN DÜŞÜNCELER, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 1-2, 341-346, (1983). |
|
302 |
14240 ENFLASYON 21630 PAZARLAMA 22699 SANAYÄ° 25300 TÃœKETÄ°M
|
YAVUZ ODABAŞI, ENFLASYON VE KITLIK ORTAMINDA PAZARLAMA: TÜRKİYE'DE SANAYİ VE TÜKETİM MALLARI ÜRETEN FİRMALARIN KARŞILAŞTIRILMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 3, 121-130, (1982). |
|
303 |
21630 PAZARLAMA 22713 SANAYİ KURULUŞLARI 21040 ÖLÇEK EKONOMİLERİ
|
TAMER MÜFTÜOĞLU, SANAYİ İŞLETMELERİNDE TEDARİK VE PAZARLAMA FONKSİYONLARINA İLİŞKİN ÖLÇEK EKONOMİLERİ , ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: XXXVII, Sayı: 3-4, 159-181, (1982). |
|
304 |
21630 PAZARLAMA 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
|
J. A. WEBER (ÇEVİREN : HİKMET SEÇİM), ULUSLARARASI PAZARLARDA İŞLETMENİN PAZAR PAYINI ARTIRMA OLANAKLARININ KARŞILAŞTIRILMASI, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: XVIII, Sayı: 1, 144-156, (1982). |
|
305 |
21630 PAZARLAMA 17350 Ä°ÅžLETME
|
J. C. FAULKNER (ÇEVİREN : HİKMET SEÇİM), EKONOMİK GÜÇLÜKLERLE KARŞILAŞAN İŞLETMELERDE PAZARLAMA NASIL GÜÇLENDİRİLİR?, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: XVIII, Sayı: 1, 157-169, (1982). |
|
306 |
21600 PAZAR 21630 PAZARLAMA
|
MILTON / ROSE FRIEDMAN (ÇEVİREN : RIDVAN KARALAR), PAZARIN GÜCÜ, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: XVIII, Sayı: 2, 83-110, (1982). |
|
307 |
25750 ÃœRETÄ°M 21630 PAZARLAMA
|
WERNER KERN (ÇEVİREN: ZEKAİ YILMAZ - İLKÖZ ALPTÜZÜN), ÜRETİM VE PAZARLAMA İLİŞKİLERİ ÜRETİM PROGRAMLARININ HAZIRLANMASI, İKTİSAT VE SOSYAL BİLİMLER - BURSA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: II, Sayı: 2, 175-189, (1981). |
|
308 |
21630 PAZARLAMA 19700 MESLEKİ EĞİTİM 18440 KİŞİSEL SATIŞ
|
MUHİTTİN KARABULUT, SATIŞÇI EĞİTİMİNİN TEMEL UNSURLARI, YÖNETİM - İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME İKTİSADI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 13, 37-43, (1981). |
|
309 |
21630 PAZARLAMA
|
JOHAN ARNOT (ÇEV: İNCİ ARTAN), PAZARLAMA KAVRAMININ GENİŞLETİLMESİ, İSTANBUL TİCARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 29-32, (1981). |
|
310 |
27530 YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI 21630 PAZARLAMA
|
BİROL TENEKECİOĞLU - İMDAT KARA, PAZARLAMA KARARLARINDA YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: XVI, Sayı: 1, 38-59, (1980). |
|
311 |
10310 ALGILAMA 21630 PAZARLAMA
|
ERDENER KAYNAK, PERCEPTION IN MARKETING, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 147-153, (1978). |
|
312 |
15460 GELÄ°ÅžMEKTE OLAN ÃœLKELER 21630 PAZARLAMA
|
AYKUT F. ŞİRELİ, GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELERDE KARŞILAŞILAN TEMEL PAZARLAMA MESELELERİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 79-91, (1978). |
|
313 |
12530 DAÄžITIM KANALLARI 21630 PAZARLAMA
|
PAUL THEISEN (ÇEVİREN: ERDOĞAN KUMCU), DAĞITIM POLİTİKASININ OPTİMİZASYONU MODELLERİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 183-212, (1978). |
|
314 |
22740 SATIŞ 21630 PAZARLAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
KEMAL KURTULUŞ, SATIŞ BÖLGELERİNİN BELİRLENMESİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 213-235, (1978). |
|
315 |
15040 FÄ°YATLANDIRMA 25290 TÃœKETÄ°CÄ°NÄ°N KORUNMASI 21630 PAZARLAMA
|
AYKUT F. ŞİRELİ, ÜLKEMİZDE FİYATLANDIRMA VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI , İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 2, 83-91, (1978). |
|
316 |
21630 PAZARLAMA 15460 GELÄ°ÅžMEKTE OLAN ÃœLKELER
|
ERDENER KAYNAK, PAZARLAMA VE GELİŞEN ÜLKELER, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 2, 381-392, (1978). |
|
317 |
16810 Ä°KTÄ°SADÄ° KALKINMA 21630 PAZARLAMA
|
TUNCER KIZILOĞLU, İKTİSADİ KALKINMA İLE PAZARLAMANIN İLİŞKİSİ, İŞLETME DERGİSİ (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ), Cilt: 3, Sayı: 3-4, 307-312, (1978). |
|
318 |
21630 PAZARLAMA
|
S. F. ÜLGENER, "IZM" LER VE SİSTEMLER I. SLOGAN ÇAĞI VE "İZM"LER SAVAŞI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT FAKÜLTESİ MECMUASI, Cilt: 37, Sayı: 1-4, 33-48, (1977-1978). |
|
319 |
21630 PAZARLAMA 24331 TARIM 15655 GIDA
|
M. KUTLUATA, TÜRKİYE' DE FINDIK ÜRETİMİ VE PAZARLAMASI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT FAKÜLTESİ MECMUASI, Cilt: 37, Sayı: 1-4, 125-157, (1977-1978). |
|
320 |
25980 VARYANS ANALÄ°ZÄ° 21630 PAZARLAMA
|
KEMAL KURTULUŞ, ÇOK DEĞİŞKENLİ VARYANS ANALİZİNİN PAZARLAMA SORUNLARININ ÇÖZÜMÜNDE KULLANILMASI VE BİR ÖRNEK, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 89-100, (1977). |
|
321 |
21630 PAZARLAMA
|
ERDENER KAYNAK, PAZARLAMA'DA MODEL KURMA YAKLAŞIMI - ORTAYA ÇIKAN EKSİKLİKLER, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 203-218, (1977). |
|
322 |
21630 PAZARLAMA
|
ERDENER KAYNAK, MODEL BUILDING APPROACH IN MARKETING - THE SHORTCOMINGS, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 219-233, (1977). |
|
323 |
19520 MARKA 21630 PAZARLAMA
|
MUSTAFA DİLBER - UĞUR YAVAŞ, PAZARLAMADA "MARKAYA BAĞLILIK" KAVRAMI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 2, 53-71, (1977). |
|
324 |
12530 DAÄžITIM KANALLARI 21630 PAZARLAMA
|
ERDENER KAYNAK, PAZARLAMA DAĞITIM KANALLARININ KURUMSAL OLARAK AÇIKLANMASI, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 40-60, (1977). |
|
325 |
25750 ÃœRETÄ°M 21630 PAZARLAMA
|
TAYFUN ÖZKAYA - AHMET GÖKER ELBEK, İZMİR'DE EKMEK ÜRETİMİNİN YAPISI, EKMEK ÜRETİM VE PAZARLAMASINDA BAŞLICA SORUNLAR, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 3, 298-304, (1977). |
|