|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
276 |
25321 TÃœRKÄ°YE 21630 PAZARLAMA
|
MEHMET AKSUNGUR, TÜRKİYE'DE ŞERBETÇİOTUNUN ÜRETİMİ VE PAZARLAMASI, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: IV, Sayı: 1, 177-197, (1986). |
|
277 |
22470 REKLAM 17350 Ä°ÅžLETME 21630 PAZARLAMA
|
UĞUR DEMİRAY - HASAN DURUCASU, TÜRKİYE'DE REKLAMCILIK VE BİR REKLAM İŞLETMESİ BİYOGRAFİSİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: IV, Sayı: 2, 111-139, (1986). |
|
278 |
21630 PAZARLAMA 22410 REKABET 22470 REKLAM
|
NEJAT BİLGİNER, MODERN PAZARLAMADA REKABET VE MODERN REKLAMCILIK, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 155-166, (1986). |
|
279 |
23770 STRATEJÄ°K PLANLAMA 21630 PAZARLAMA 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
|
MEHTAP KÖKTÜRK, ŞEHİRCİLİK - PAZARLAMA - PAZARLAMA ARAŞTIRMASI - STRATEJİK PLANLAMA (LL), MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 61-63, (1985). |
|
280 |
21630 PAZARLAMA 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
|
TUNÇ EREM, YURTDIŞI MÜTEAHHİTLİK HİZMETLERİNDE PAZARLAMA FAALİYETİNİN ÖNEMİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 65-71, (1985). |
|
281 |
22470 REKLAM 14470 ETKÄ°NLÄ°K 21630 PAZARLAMA
|
FÜSUN SEZER, REKLAM ETKİNLİĞİ KONUSUNA BİR BAKIŞ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 111-112, (1985). |
|
282 |
21630 PAZARLAMA 16600 Ä°HRACAT
|
TUNÇ EREM, MARKETING ORGANIZATION FOR EXPORTATION AND BASIC CONCEPTS RELATED TO THE ESTABLISHMENT OF JOINT EXPORT GROUPS, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 123-137, (1985). |
|
283 |
10940 AZ GELİŞMİŞ ÜLKELER(AGÜ) 16600 İHRACAT 21630 PAZARLAMA
|
METİN N. GÜROL, AN EXPORT MARKETING MODEL FOR LESS-DEVELOPED COUNTRIES: A CASE STUDY TURKEY IN THE LIGHT OF THE JAPANESE EXPERIENCE, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 7, 5-18, (1985). |
|
284 |
11300 BAYÄ°LÄ°K 21630 PAZARLAMA
|
EMİR ERDEN, BAYİLİKLERİN PAZARLAMA İÇERİSİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 7, 153-159, (1985). |
|
285 |
11300 BAYİLİK 21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
|
EMİR ERDEN, PAZARLAMA İLMİ İLGİ SAHASI İÇERİSİNDE "BAYİLİK VERME", HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 3, 107-118, (1984). |
|
286 |
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI 21630 PAZARLAMA
|
YAVUZ ODABAŞI, PAZAR BÖLÜMLENMESİNDE KULLANILAN SOSYAL SINIF KURAMININ YAPISI VE GELİŞİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 6, 137-146, (1984). |
|
287 |
21630 PAZARLAMA 19310 MALÄ°YET KONTROL SÄ°STEMLERÄ°
|
E. W. KELLEY (ÇEVİREN : HÜSEYİN ERGİN), PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE MALİYET KONTROLUNUN GEREĞİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: II, Sayı: 2, 65-80, (1984). |
|
288 |
25100 TOPTANCILIK 21630 PAZARLAMA 12530 DAÄžITIM KANALLARI
|
ABDULLAH ÖÇER, PAZARLAMA KANALLARINDA TOPTANCILIĞIN GEREKLİLİĞİ VE ÖNEMİ ÜZERİNE FONKSİYONEL BİR YAKLAŞIM, KARADENİZ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ (İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ), Cilt: 1, Sayı: 1, 166-180, (1984). |
|
289 |
11160 BANKA 21630 PAZARLAMA 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI 24941 TÄ°CARÄ° BANKALAR
|
TUNCER TOKOL, TİCARİ BANKACILIKTA PAZARLAMA ANLAYIŞININ ÖNEMİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 141-146, (1984). |
|
290 |
18510 KOBÄ°'LER 21630 PAZARLAMA
|
TUNCER TOKOL, KÜÇÜK İŞLETMELERİN PAZARLAMA SORUNLARI, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 129-138, (1984). |
|
291 |
21630 PAZARLAMA 22070 PSÄ°KOLOJÄ° 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
YAVUZ ODABAŞI, BİLİŞSEL ÇELİŞKİ TEORİSİ VE PAZARLAMADA KULLANILMA ALANI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 4, 201-210, (1983). |
|
292 |
21630 PAZARLAMA
|
ALİCAN KAVAS - AYSEL KAVAS, BESLENME EĞİTİMİNDE SOSYAL PAZARLAMA YAKLAŞIMI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 4, 211-222, (1983). |
|
293 |
21630 PAZARLAMA
|
M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN, SATIŞÇILARIN TEMİNİNDE BAŞVURULABİLECEK KAYNAKLAR, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 4, 223-237, (1983). |
|
294 |
16350 HİZMET PAZARLAMASI 21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
|
M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN, PAZARLAMA YÖNETİM FONKSİYONLARI AÇISINDAN HİZMET PAZARLAMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 5, 123-138, (1983). |
|
295 |
16600 Ä°HRACAT 21630 PAZARLAMA
|
ALİCAN KAVAS, FİRMA İHRACAT DAVRANIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE İHRACAT PAZARLAMASI YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 5, 139-156, (1983). |
|
296 |
21630 PAZARLAMA 15040 FÄ°YATLANDIRMA
|
YAVUZ ODABAŞI, PAZARLAMA KANALLARI YÖNETİMİNDE KONTROL ARACI OLARAK FİYATLANDIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 5, 157-165, (1983). |
|
297 |
22470 REKLAM 21630 PAZARLAMA
|
BİROL TENEKECİOĞLU, İŞLETMELERDE REKLAM, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: I, Sayı: 1, 83-98, (1983). |
|
298 |
22470 REKLAM 21630 PAZARLAMA 10470 ANKET
|
THOMAS F. GARBETT (ÇEVİREN : MEHMET ALPTEKİN), FİRMA REKLAMI, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: I, Sayı: 2, 133-144, (1983). |
|
299 |
22740 SATIÅž 21630 PAZARLAMA
|
RECAİ ÇINAR, TENZİLATLI SATIŞLAR VE UYGULAMASI, İŞLETME DERGİSİ (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ), Cilt: 6, Sayı: 1-2, 155-162, (1983). |
|
300 |
21630 PAZARLAMA 27310 YÖNETİM 19559 MATEMATİKSEL MODELLER
|
PHILIP KOTLER (ÇEVİREN : AYSEL ERCİŞ) , PAZARLAMADA YÖNETİM BİLİMİ, İŞLETME DERGİSİ (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ), Cilt: 6, Sayı: 1-2, 163-193, (1983). |
|