|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
251 |
15460 GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELER 25321 TÜRKİYE 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 21630 PAZARLAMA
|
TUNÇ EREM - HAYDAR AKSOY, ADMINISTERED VERTICAL MARKETING SYSTEM IN A DEVELOPING ECONOMY: AN EMPIRICAL STUDY IN TURKEY, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1-2, Sayı: 5, 259-266, (1988). |
|
252 |
21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 23760 STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI
|
NEJAT BİLGİNER, MODERN PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN YÜRÜTÜLMESİNDE STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASININ ROLÜ VE ÖNEMİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 3, Sayı: 2, 21-46, (1988). |
|
253 |
21630 PAZARLAMA 26720 VERÄ°MLÄ°LÄ°K 10549 ARAÅžTIRMA
|
SAHAVET GÜRDAL, PAZARLAMA VERİMLİLİĞİ VE YAYLI YATAK SANAYİİNDE UYGULAMA, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 3, Sayı: 2, 119-126, (1988). |
|
254 |
25200 TUTUNDURMA 21630 PAZARLAMA
|
İKBAL AKSULU, TUTNDURMA AYRILDISININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK BAZI OPTİMAL YAKLAŞIMLAR, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 3, Sayı: 1, 47-60, (1988). |
|
255 |
25324 TÃœRK EKONOMÄ°SÄ° 21630 PAZARLAMA
|
İLTER AKAT, STRUCTUREL CHANGES IN THE TURKISH ECONOMY AND NEW MARKERING APPROACHES IN TURKEY, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 3, Sayı: 1, 191-204, (1988). |
|
256 |
13130 DIÅž TÄ°CARET 18280 KAYSERÄ° 16600 Ä°HRACAT 21630 PAZARLAMA
|
M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN - YUNUS DURSUN, KAYSERİ'DE HALI VE TEKSTİL İHRAÇ EDEN ÜRETİCİ İŞLETMELERİN DIŞ PAZARLAMA SORUNLARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 8, 145-149, (1988). |
|
257 |
16600 Ä°HRACAT 21630 PAZARLAMA
|
TANJU POLATKAN, İHRACAT -3 (İHRACATÇI VE İHRAÇ MALLARININ PAZARLANMASI), MALİYE POSTASI, Sayı: 179, 49-52, (1988). |
|
258 |
21630 PAZARLAMA 12530 DAÄžITIM KANALLARI
|
HALİL SARIASLAN, AN ANLYSIS OF MARKETING CHANNELS AND COSTS OF DISTRIBUTION FOR TURKISH AGRO-INDUSTRY, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: LXIII, Sayı: 3-4, 79-95, (1988). |
|
259 |
21630 PAZARLAMA 15009 FÄ°YAT 17650 KALÄ°TE 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
|
NURİ ÇALIK, PAZARLAMADA FİYAT-KALİTE İLİŞKİSİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: 1, 261-280, (1988). |
|
260 |
25100 TOPTANCILIK 21630 PAZARLAMA 19290 MALÄ°YET
|
RIFAT ÜSTÜN, ÜRETİM İŞLETMELERİNDE VE TOPTANCILARDA PAZARLAMA MALİYETLERİ VE KARLILIK ANALİZİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: 2, 59-79, (1988). |
|
261 |
25790 ÜRETİM PLANLAMASI 25810 ÜRETİM YÖNETİMİ 21630 PAZARLAMA
|
EMİR ERDEN, MAMUL PLANLAMA VE İŞLETME STRATEJİSİ, İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Sayı: 1, 99-109, (1987). |
|
262 |
21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K 21630 PAZARLAMA
|
AVIJIT CHOSH - C. SAMUEL CRAING ( ÇEVİREN: SEVAL YAKIŞAN), DEĞİŞEN ÇEVREDE PERAKENDECİ YERLEŞİM STRATEJİSİ FORMÜLASYONU, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1-2, 475-491, (1987). |
|
263 |
22470 REKLAM 21630 PAZARLAMA
|
ESİN KÜHEYLAN, REKLAM KAMPANYASI PLANLAMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 15-32, (1987). |
|
264 |
24331 TARIM 15460 GELÄ°ÅžMEKTE OLAN ÃœLKELER 18620 KOOPERATÄ°FLER 21630 PAZARLAMA
|
NUREL ÜNER, DIE GENOSSENCHAFTLICHE VERMARKTUNG LANDWIRTSCHAFTLICHER PRODUCTE IN ENTWICKLUNGSLAENDERN, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 33-52, (1987). |
|
265 |
21630 PAZARLAMA 22770 SATIŞ YÖNETİMİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
ESİN KÜHEYLAN, PAZARLAMA İŞLETMELERİNDE SATIŞ ELEMANLARININ SORUNLARI VE YÖNETİCİLERİN BEKLENTİLERİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 15-30, (1987). |
|
266 |
22740 SATIÅž 23760 STRATEJÄ°K PAZARLAMA PLANLAMASI 21630 PAZARLAMA
|
NEJAT BİLGİNER, SATIŞ BÖLGELERİNE YÖNELİK STRATEJİK MEDYA PLANLAMASI SÜRECİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 117-136, (1987). |
|
267 |
10390 AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ 21630 PAZARLAMA
|
ÇEVİREN : REMZİ SİVASLIOĞLU, TÜRK ÜRÜNLERİ İÇİN BÜYÜK BİR PAZAR FIRSATI ABD SAVUNMA BAKANLIĞI ALIMLARI, DIŞ TİCARET FORUM, Sayı: 8(AĞUSTOS), 21-24, (1987). |
|
268 |
21630 PAZARLAMA 22770 SATIŞ YÖNETİMİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
ESİN KÜHEYLAN, PAZARLAMA İŞLETMELERİNDE SATIŞ ELEMANLARIN SORUNLARI VE YÖNETİCİLERİN BEKLENTİLERİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 15-29, (1987). |
|
269 |
22740 SATIÅž 23760 STRATEJÄ°K PAZARLAMA PLANLAMASI 21630 PAZARLAMA
|
NEJAT BİLGİNER, SATIŞ BÖLGELERİNE YÖNELİK STRATEJİK MEDYA PLANLAMASI SÜRECİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 117-136, (1987). |
|
270 |
21630 PAZARLAMA 11920 BÜTÇE
|
RÜSTEM HACIRÜSTEMOĞLU, PAZARLAMA GİDERLERİ BÜTÇESİ, MUHASEBE DERGİSİ, Sayı: 2, 61-66, (1986). |
|
271 |
18510 KOBÄ°'LER 10549 ARAÅžTIRMA 21630 PAZARLAMA
|
MEHTAP SÜMERSAN KÖKTÜRK, AN APPROACH TO RESEARCH ON THE MARKETING PROBLEMS OF SMALL BUSINESS, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 3, 353-358, (1986). |
|
272 |
19520 MARKA 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 21630 PAZARLAMA
|
ESER BORAK, A STUDY ON THE RELATIONSHIP BETWEEN PERCEIVED RISK AND BRAND LOYALTY, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 3, 455-470, (1986). |
|
273 |
21630 PAZARLAMA
|
PERRAN YAVUZ, DIRECT MARKETING, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 3, 583-594, (1986). |
|
274 |
21660 PAZARLAMA BİLGİ SİSTEMİ 27320 YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ 22740 SATIŞ 21630 PAZARLAMA
|
FAHİRE BAYKAL, PAZARLAMA BİLGİ SİSTEMİNDE YURT İÇİ SİPARİŞ ALMA VE SATIŞ İŞLEMLERİ, T. C. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İİBF YAYINLARI NO: 42 (PROF. DR. SUAT MİRZA'NIN ANISINA ARMAĞAN), Cilt: I, 101-111, (1986). |
|
275 |
21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
|
MEHMET AKSUNGUR, KÜTAHYA'DA ÇİNİ MAMÜLLERİNİN PAZARLANMASI, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: IV, Sayı: 1, 61-85, (1986). |
|