|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
226 |
16600 Ä°HRACAT 18060 KARAR VERME 21630 PAZARLAMA
|
TALHA HARCAR, İHRACATA KARAR VERME KONUSUNDA SİSTEMATİK YAKLAŞIMLAR, YÖNETİM - İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME İKTİSADI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 15, 13-19, (1993). |
|
227 |
21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K 17350 Ä°ÅžLETME 21630 PAZARLAMA
|
ÖZCAN KILIÇ, PERAKENDECİ İŞLETMELERDE YATAY İŞBİRLİĞİ, YÖNETİM - İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME İKTİSADI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 15, 41-48, (1993). |
|
228 |
21630 PAZARLAMA
|
SEMA DÜNDAR, TEORİK ÇERÇEVE İÇİNDE YAŞAMDAN DUYULAN TATMİN KAVRAMI, YÖNETİM - İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME İKTİSADI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 15, 49-54, (1993). |
|
229 |
21630 PAZARLAMA 21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 22841 SEÇİM
|
ÖMER AKAT, PAZARLAMA AÇISINDAN SEÇİM KAMPANYALARI VE YÖNETİMİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1-2, 97-104, (1993). |
|
230 |
21630 PAZARLAMA 12530 DAÄžITIM KANALLARI 23741 STRATEJÄ°
|
ÖMER AKAT, PAZARLAMADA DAĞITIM KANALLARI POLİTİKASI VE İZLENEBİLECEK STRATEJİLER, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1-2, 105-124, (1993). |
|
231 |
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 21630 PAZARLAMA
|
ÖMER AKAT, MARKETING STRATEGIES AND TACTICS POLITICAL CAMPAIGNS, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 10, 121-138, (1992). |
|
232 |
24331 TARIM 13701 DÃœNYA 21630 PAZARLAMA
|
MERAL GÜNDÜZ, DÜNYADA YAŞ MEYVE VE SEBZE PAZARLAMASI, HAZİNE VE DIŞ TİCARET DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 15, 89-108, (1992). |
|
233 |
22740 SATIÅž 25200 TUTUNDURMA 21630 PAZARLAMA
|
ESİN KÜHEYLAN, SATIŞ GELİŞTİRME KAMPANYALARI VE TÜRKİYE'DEKİ UYGULAMALAR, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 163-179, (1991). |
|
234 |
21630 PAZARLAMA 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
HALUK KÖKSAL, PAZARLAMADA SEMBOLİZM VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 207-214, (1991). |
|
235 |
21630 PAZARLAMA 25070 TOPLUMSAL PAZARLAMA
|
MÜBERRA YURDAKUL, SOSYAL PAZARLAMA VE BİR ÖRNEK : AŞI KAMPANYASI, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ KÜTAHYA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ YILLIĞI, 201-223, (1991). |
|
236 |
21630 PAZARLAMA 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
|
NEZİH H. NEYZİ, TÜRKİYE'DE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI TARİHÇESİ, YİRMİBİRİNCİ YÜZYILIN EŞİĞİNDE İŞLETMECİLİK BİLİMİ VE UYGULAMALARI, 375-380, (1991). |
S 658 Yir 1991 |
237 |
21630 PAZARLAMA 26720 VERİMLİLİK 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
|
NEJAT BİLGİNER, PAZARLAMA FAALİYETLERİNDEKİ VERİMLİLİĞİN İŞLETME SİSTEMİNE ETKİLERİ, BU ETKİLERİN MAKSİ PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA DEĞERLENDİRİLMESİ, YİRMİBİRİNCİ YÜZYILIN EŞİĞİNDE İŞLETMECİLİK BİLİMİ VE UYGULAMALARI, 409-, (1991). |
S 658 Yir 1991 |
238 |
25290 TÃœKETÄ°CÄ°NÄ°N KORUNMASI 21630 PAZARLAMA 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
BAYRAM KAYA, TÜKETİCİLERİN KORUNMASI (CONSUMERISM): MODERN PAZARLAMA ANLAYIŞI İLE ÇEVRESEL YAKLAŞIM İÇİNDE BİR İNCELEME, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 265-285, (1990). |
|
239 |
21630 PAZARLAMA 23741 STRATEJÄ° 15040 FÄ°YATLANDIRMA
|
KASIM KARAHAN, PAZARLAMA PROGRAMLARININ BAŞARIYA ULAŞMASINDA FİYATLAMA STRATEJİLERİNİN ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 4, 87-104, (1990). |
|
240 |
21630 PAZARLAMA 15655 GIDA 10370 AMBALAJLAMA
|
GÜNAL ÖNCE, PACKING PROBLEMS AS TO FOOF MARKETING IN TURKEY AND SOME SUGGESTIONS FOR THE SOLUTION, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1-2, 47-57, (1990). |
|
241 |
10781 AVRUPA 21630 PAZARLAMA 10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB)
|
CENGİZ VARLIK, 1992 AVRUPASINDA PAZARLAMA, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 50, 47-49, (1990). |
|
242 |
17980 KAR AMACI GÜTMEYEN ÖRGÜTLER VE YÖNETİMİ 21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
|
NECDET TİMUR, KAR AMACI GÜTMEYEN ÖRGÜTLERDE PAZARLAMA ORGANİZASYONUNUN EVRİMİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VIII, Sayı: 1-2, 105-123, (1990). |
|
243 |
16600 Ä°HRACAT 21630 PAZARLAMA 14280 ENFORMASYON SÄ°STEMLERÄ°
|
M. ATİLLA ÖNER, İHRACATTA PAZARLAMA VE ENFORMASYON, DIŞ TİCARETTE DURUM, Sayı: 20, 51-55, (1990). |
|
244 |
22740 SATIÅž 21630 PAZARLAMA 25200 TUTUNDURMA
|
ESİN KÜHEYLAN, İŞLETMELERDE SATIŞ GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİNİN PLANLANMASI VE SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1-2, 354-373, (1989). |
|
245 |
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 21630 PAZARLAMA 25850 ÜRÜN DÖNEMLERİ HİPOTEZİ
|
İLHAMİ VURAL, MAMUL HAYAT SEYRİ VE MAMUL HAYAT SEYRİ BOYUNCA PAZARLAMA YÖNETİCİLERİNİN GÖREVLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 3, 175-193, (1989). |
|
246 |
21681 PAZARLAMA KARMASI 16600 Ä°HRACAT 21630 PAZARLAMA
|
NECDET TİMUR, LÜLETAŞI MAMÜLLERİNİN İHRACATININ GELİŞTİRİLMESİNDE PAZARLAMA KARMASININ OLUŞTURULMASI VE ESKİŞEHİR'DEKİ İHRACATÇI KURULUŞLARA İLİŞKİN ARAŞTIRMA, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 1, 249-271, (1989). |
|
247 |
21630 PAZARLAMA 22770 SATIŞ YÖNETİMİ
|
YAŞAR HOŞCAN, PAZARLAMA UZMAN SİSTEMİ VE SATIŞ YÖNETİMİ UZMAN SİSTEMİ ÖRNEĞİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 1, 273-280, (1989). |
|
248 |
11220 BASIN-YAYIN 21630 PAZARLAMA 21681 PAZARLAMA KARMASI
|
SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, BASIN İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 1, 369-380, (1989). |
|
249 |
21630 PAZARLAMA 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
YAVUZ ODABAŞI, PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE MESAJ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 2, 77-86, (1989). |
|
250 |
25321 TÃœRKÄ°YE 12530 DAÄžITIM KANALLARI 21630 PAZARLAMA
|
TUNÇ EREM, LEGAL ENVIRONMENT OF DISTRIBUTIONAL CHANNELS IN TURKEY, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1-2, Sayı: 5, 249-258, (1988). |
|