|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
201 |
21630 PAZARLAMA 26511 VERGÄ° HUKUKU
|
ÜMİT KILINÇ, PAZARLAMA TEKNİKLERİNDEN PROMOSYON ÜRÜNLERİ, EŞANTİYON VE NUMUNE MALLAR UYGULAMASININ VERGİ KANUNLARI KARŞISINDAKİ DURUMU, VERGİ DÜNYASI, Sayı: 197, 97-103, (1998). |
|
202 |
18830 KÃœRESELLEÅžME 22410 REKABET 21630 PAZARLAMA 18831 KÃœRESEL REKABET
|
ABDULVAHAP BAYDAŞ - HALUK SATIR, GLOBALLEŞME SÜRECİNDE REKABET VE BİLGİYE DAYALI YENİ PAZARLAMA ANLAYIŞI, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 152, 49-68, (1998). |
|
203 |
21630 PAZARLAMA 13908 EKONOMETRİ 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 22740 SATIŞ
|
ABDULLAH ÖÇER - H. DİLARA KESKİN, PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN FİRMA SATIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ : EKONOMETRİK ANALİZ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIV, Sayı: 1-2, 235-, (1998). |
|
204 |
24240 TAM ZAMANINDA ÃœRETÄ°M 21630 PAZARLAMA
|
CANAN AY - ZÜMRÜT ECEVİT, TAM ZAMANINDA ÜRETİM VE PAZARLAMA, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 3, 31-48, (1997). |
|
205 |
16350 HÄ°ZMET PAZARLAMASI 21630 PAZARLAMA
|
BERRİN YÜKSEL, HİZMET PAZARLAMASINDA İLİŞKİ DEĞİŞİMİ VE DEĞİŞİMİN ETKİNLİĞİNİ ARTIRMADA İLİŞKİ PAZARLAMASININ ROLÜ, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 3, 437-462, (1997). |
|
206 |
21630 PAZARLAMA 26110 VERGÄ° 19980 MUHASEBE 15140 FRANCHISING (FÄ°NANSAL TEKNÄ°KLER)
|
SERDAR PİRTİNİ - HÜSEYİN AKAY, BİR PAZARLAMA YÖNTEMİ OLAN FRANCHISING SİSTEMİNDE VERGİ VE MUHASEBE UYGULAMALARI, VERGİ DÜNYASI, Sayı: 189, 133-147, (1997). |
|
207 |
15430 GELÄ°R VERGÄ°LERÄ° 21630 PAZARLAMA 25680 ÃœCRET
|
NEVZAT ÖZKAN, PAZARLAMA ELEMANLARINA YAPILAN ÖDEMELERİN GELİR VERGİSİ KARŞISINDAKİ DURUMU, YAKLAŞIM, Sayı: 55, 101-102, (1997). |
|
208 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 21630 PAZARLAMA 17650 KALİTE 17670 KALİTE YÖNETİMİ
|
RIDVAN KARALAR, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN PAZARLAMA SÜRECİ AÇISINDAN İRDELENMESİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIII, Sayı: 1-2, 15-42, (1997). |
|
209 |
17980 KAR AMACI GÜTMEYEN ÖRGÜTLER VE YÖNETİMİ 21630 PAZARLAMA
|
HASAN AYYILDIZ, KAR AMACI GÜTMEYEN KURULUŞLARDA PAZARLAMA VE ÖNEMİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 1-2, 105-114, (1996). |
|
210 |
11220 BASIN-YAYIN 22470 REKLAM 21630 PAZARLAMA
|
M. MİTHAT ÜNER, PAZARLAMA YÖNETİCİLERİ İÇİN YASAL DIŞ ÇEVRE BOYUTUNDA ÖNEMLİ BİR YENİLİK: 3984 SAYILI RADYO VE TELEVİZYONLARIN KURULUŞ VE YAYINLARI HAKKINDA KANUN, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 109-122, (1996). |
|
211 |
25150 TURÄ°ZM 21630 PAZARLAMA 21681 PAZARLAMA KARMASI
|
AHMET GÜRBÜZ, TURİZM PAZARLAMASINA ÖZGÜ PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ TURİZM İŞLETMELERİ İÇİN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 409, 97-102, (1996). |
|
212 |
25150 TURÄ°ZM 21630 PAZARLAMA 21681 PAZARLAMA KARMASI
|
AHMET GÜRBÜZ, TURİZM PAZARLAMASINA ÖZGÜ PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ TURİZM İŞLETMELERİ İÇİN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 409, 97-102, (1996). |
|
213 |
21630 PAZARLAMA 22470 REKLAM 21929 POLÄ°TÄ°KA
|
M. EMİN İNAL - ESEN G. KARABACAK, SİYASAL PAZARLAMANIN GELİŞMESİ İLKELERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 12, 153-160, (1995-1997). |
|
214 |
25150 TURÄ°ZM 24120 TALEP 21630 PAZARLAMA
|
AZİZE TUNÇ - SELMA MEYDAN, KAPADOKYA YÖRESİNİN İÇ VE DIŞ TALEP AÇISINDAN ANALİZİ VE PAZARLAMA AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 137-148, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
215 |
25150 TURÄ°ZM 16330 HÄ°ZMET Ä°ÅžLETMELERÄ° 21630 PAZARLAMA
|
DENİZ GİZ, KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA KAPASİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 173-178, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
216 |
10312 ALMANYA 25150 TURÄ°ZM 24120 TALEP 21630 PAZARLAMA
|
DÜNDAR DENİZER, ALMANYA'DA KAPADOKYA'YA OLAN TALEBİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK TANITIM POLİTİKALARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 214-221, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
217 |
25150 TURÄ°ZM 21630 PAZARLAMA 21690 PAZARLAMA STRATEJÄ°LERÄ° 10312 ALMANYA
|
BAYRAM KAYA, YÖRESEL TURİZM TANITMA VE PAZARLAMA POLİTİKALARI VE ALMAN SEYAHAT PAZARININ ARAŞTIRMA SONUÇLARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 225-232, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
218 |
27171 YENİ ÜRÜN 21630 PAZARLAMA 27310 YÖNETİM
|
TAYFUN TURGAY, YENİ ÜRÜN YÖNETİMİNDE STRATEJİK HEDEFLER, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 10, 167-178, (1995). |
|
219 |
25300 TÃœKETÄ°M 21630 PAZARLAMA 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25323 TÃœRK CUMHURÄ°YETLERÄ°
|
MAHİR NAKİP, BASIC INFORMATION ABOUT AZERBAIJANIAN FAMILY CONSUMPTION FROM NARKETING POINT OF VIEW, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 11, 149-164, (1994). |
|
220 |
22740 SATIÅž 21630 PAZARLAMA
|
İSMAİL KAYA, SATIŞTA BAŞARININ SIRLARI, YÖNETİM - İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME İKTİSADI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 19, 21-22, (1994). |
|
221 |
27171 YENÄ° ÃœRÃœN 14950 FÄ°RMA 21630 PAZARLAMA
|
TAYFUN TURGAY, YENİ ÜRÜN DÜŞÜNCESİ VE FİRMALAR AÇISINDAN ETKİNLİĞİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XII, Sayı: 1-2, 65-71, (1994). |
|
222 |
27171 YENİ ÜRÜN 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 21630 PAZARLAMA
|
GÜLFİDAN BARIŞ, YENİ MAMÜL GELİŞTİRME SÜRECİNE YÖNELİK BİR MODEL, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XII, Sayı: 1-2, 73-90, (1994). |
|
223 |
18830 KÃœRESELLEÅžME 21630 PAZARLAMA 22410 REKABET
|
NERİMAN ENER, GLOBALLEŞEN PAZARLARDA YENİ REKABET EKOLOJİSİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 1, 115-122, (1994). |
|
224 |
21630 PAZARLAMA 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
|
NERİMAN ENER, PAZARLAMA HARCAMALARI ASLINDA BİR YATIRIM MIDIR?, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 1, 123-130, (1994). |
|
225 |
21630 PAZARLAMA 19290 MALÄ°YET
|
ÖZCAN KILIÇ, PAZARLAMA MALİYETLERİNİN ÖNEMİ VE AYRIŞTIRILMASI, YÖNETİM - İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME İKTİSADI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 16, 35-40, (1993). |
|