Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 53
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
26 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN
25190 TUTUM
10549 ARAŞTIRMA
HAKAN SARI - HASAN BOZGEYİKLİ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 9, 183-203, (2003).  
27 25322 TÜRK TARİHİ
13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN

MUSTAFA ŞANAL, SÜLEYMAN PAŞAZADE SAMİ BEY'İN OKULDA ÖDÜL VE CEZA VERMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 12, 115-126, (2002).  
28 13840 EĞİTİM
12660 DAVRANIŞ BİLİMLERİ
21001 ÖĞRETMEN

FATMA SADIK, İLKÖĞRETİM I. AŞAMA SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTA GÖZLEMLEDİKLERİ PROBLEM DAVRANIŞLAR, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 10, Sayı: 10, 1-23, (2002).  
29 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN
18060 KARAR VERME

İSMAİL GELEN, SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİ KAZANDIRMA YETERLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 10, Sayı: 10, 100-119, (2002).  
30 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
21000 ÖĞRENME
21001 ÖĞRETMEN
10549 ARAŞTIRMA
IŞIK GÜRŞİMŞEK, ÖĞRETMEN ADAYLARINDA ÖĞRENMEYE İLİŞKİN MOTİVASYONEL İNANÇLAR VE STRATEJİ KULLANIMI, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 8, 135-155, (2002).  
31 13840 EĞİTİM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
21001 ÖĞRETMEN

GÜLAY EKİCİ, ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNE DAYALI EĞİTİM - ÖĞRETİM NEDİR VE BU UYGULAMADA ÖĞRETMENLERE DÜŞEN GÖREVLER NELERDİR?, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 481, 21-25, (2002).  
32 13840 EĞİTİM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
21001 ÖĞRETMEN

AYKUT BEDÜK, EĞİTİMDE TOPLAM KALİTE VE DEMİNG'İN 14 TEMEL NOKTASININ EĞİTİME UYGULANMASI, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 481, 26-31, (2002).  
33 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN


ALTAY EREN, İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM TEKNOLOJİSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ, STANDART: , Sayı: 492, 61-68, (2002).  
34 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN
10549 ARAŞTIRMA

DİLEK ERBAŞ - ŞERİFE YÜCESOY, ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARINDA YER ALAN UYGULAMA DERSLERİNİ YÜRÜTÜRKEN KULLANILAN İKİ FARKLI DÖNÜT VERME YÖNTEMİNİN KARŞILAŞTIRILMASI , ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 109-120, (2002).  
35 27551 YÜKSEK ÖĞRETİM
13840 EĞİTİM
22565 RUSYA
21001 ÖĞRETMEN
ERSOY TAŞDEMİRCİ, 1936 YILINDA SOVYET RUSYA'DA YÜKSEK ÖĞRETİM HAKKINDA HAZIRLANMIŞ BİR RAPOR VE BU RAPORUN TÜRKİYE'DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME TARİHİ BAKIMINDAN ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 11, 1-37, (2001).  
36 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN
10470 ANKET

NİYAZİ CAN, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASININ YÖNETİMİ İLE İLGİLİ YENİ DÜZENLEMENİN GETİRDİKLERİ VE YAŞANAN SORUNLAR, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 11, 239-262, (2001).  
37 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN


MUSTAFA ŞANAL, MUSTAFA SATI BEY'İN ÖĞRETMENLERE ÖNERMİŞ OLDUĞU ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 11, 309-323, (2001).  
38 21001 ÖĞRETMEN
22070 PSİKOLOJİ
10549 ARAŞTIRMA

SONGÜL TÜMKAYA, İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN DEPRESYON BELİRTİLERİNİN ARAŞTIRILMASI, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 7, 77-96, (2001).  
39 23380 SOSYAL GÜVENLİK
23381 SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU
23150 SİGORTA
21001 ÖĞRETMEN
MEHMET CAN, HALK EĞİTİM MERKEZLERİNDE İSTİHDAM EDİLEN ÖĞRETMENLERİN SİGORTALILIĞI, MALİYE POSTASI, Sayı: 495, 78-80, (2001).  
40 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN


TURAN PAKER, TEACHING PRACTICE FROM STUDENT TEACHERS' PERSPECTIVE, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 111-118, (2000).  
41 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN


HASAN BEDİR - RANA YILDIRIM, TEACHERS' ENTHUSIASM IN ELT CLASSES: VIEWS OF BOTH STUDENTS AND TEACHERS, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 119-130, (2000).  
42 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN
10549 ARAŞTIRMA

SONGÜL TÜMKAYA - AYTEN İFLAZOĞLU, Ç.Ü. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN OTOMATİK DÜŞÜNCE VE PROBLEM ÇÖZME DÜZEYLERİNİN BAZI SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 143-158, (2000).  
43 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN
10470 ANKET

İSKENDER HAKKI SARIGÖZ, AN ANALYSIS OF TEACHING PRACTICE BY ELT TEACHER TRAINEES, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 264-279, (2000).  
44 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

HAYAL KÖKSAL, THE ROLE OF TEACHERS AT THE "MOVEMENT OF TQM IN TURKEY", ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 280-287, (2000).  
45 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN
26799 YABANCI DİL

ZÜHAL OKAN, I'VE BEEN A CONSTRUCTIVIST AND DIDN'T KNOW IT, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 330-337, (2000).  
46 13840 EĞİTİM
25190 TUTUM
21000 ÖĞRENME
21001 ÖĞRETMEN
SABAHATTİN DENİZ, İLKÖĞRETİM DÖNEMİNDEKİ ÇOCUKLARIN YENİ DAVRANIŞLAR KAZANMALARINDA TUTUMLARIN ÖĞRENİLMESİ VE ÖĞRETMENİN ROLÜ, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 87-91, (2000).  
47 17290 İŞ TATMİNİ
21001 ÖĞRETMEN
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
10470 ANKET
RUHİ SARPKAYA, LİSELERDE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN İŞ DOYUMU (MANİSA İLİ DERNEĞİ), AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 3, 111-124, (2000).  
48 21001 ÖĞRETMEN
23790 STRES
25190 TUTUM

HOSCAN ENSARİ, YILGINLIK İLE KAYGI VE ÖĞRETMEN TUTUMLARININ İLİŞKİSİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 4, 85-102, (2000).  
49 21001 ÖĞRETMEN
23790 STRES
10470 ANKET
25980 VARYANS ANALİZİ
AYLANUR ATAKLI, "STRES KAYNAKLARI, STRESİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNDEKİ YERİ, OKUL YÖNETİCİ VE VELİLERİN ANLAYIŞLILIK DÜZEYİ" ÜZERİNE ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 32, Sayı: 2, 59-, (1999).  
50 13840 EĞİTİM
21001 ÖĞRETMEN


A. SUDİ BÜLBÜL, ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE NİTELİK SORUNU, STANDARD EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 388, 27-28, (1994).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | Sonraki Sayfa