Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
|
Bulunan Kayıt Sayısı: 53
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
Anahtar Kavram | Künye | Dewey No | |
26 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN 25190 TUTUM 10549 ARAŞTIRMA |
HAKAN SARI - HASAN BOZGEYİKLİ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 9, 183-203, (2003). | |
27 | 25322 TÜRK TARİHİ 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN |
MUSTAFA ŞANAL, SÜLEYMAN PAŞAZADE SAMİ BEY'İN OKULDA ÖDÜL VE CEZA VERMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 12, 115-126, (2002). | |
28 | 13840 EĞİTİM 12660 DAVRANIŞ BİLİMLERİ 21001 ÖĞRETMEN |
FATMA SADIK, İLKÖĞRETİM I. AŞAMA SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTA GÖZLEMLEDİKLERİ PROBLEM DAVRANIŞLAR, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 10, Sayı: 10, 1-23, (2002). | |
29 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN 18060 KARAR VERME |
İSMAİL GELEN, SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİ KAZANDIRMA YETERLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 10, Sayı: 10, 100-119, (2002). | |
30 | 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 21000 ÖĞRENME 21001 ÖĞRETMEN 10549 ARAŞTIRMA |
IŞIK GÜRŞİMŞEK, ÖĞRETMEN ADAYLARINDA ÖĞRENMEYE İLİŞKİN MOTİVASYONEL İNANÇLAR VE STRATEJİ KULLANIMI, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 8, 135-155, (2002). | |
31 | 13840 EĞİTİM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 21001 ÖĞRETMEN |
GÜLAY EKİCİ, ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNE DAYALI EĞİTİM - ÖĞRETİM NEDİR VE BU UYGULAMADA ÖĞRETMENLERE DÜŞEN GÖREVLER NELERDİR?, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 481, 21-25, (2002). | |
32 | 13840 EĞİTİM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 21001 ÖĞRETMEN |
AYKUT BEDÜK, EĞİTİMDE TOPLAM KALİTE VE DEMİNG'İN 14 TEMEL NOKTASININ EĞİTİME UYGULANMASI, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 481, 26-31, (2002). | |
33 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN |
ALTAY EREN, İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM TEKNOLOJİSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ, STANDART: , Sayı: 492, 61-68, (2002). | |
34 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN 10549 ARAŞTIRMA |
DİLEK ERBAŞ - ŞERİFE YÜCESOY, ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARINDA YER ALAN UYGULAMA DERSLERİNİ YÜRÜTÜRKEN KULLANILAN İKİ FARKLI DÖNÜT VERME YÖNTEMİNİN KARŞILAŞTIRILMASI , ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 109-120, (2002). | |
35 | 27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 13840 EĞİTİM 22565 RUSYA 21001 ÖĞRETMEN |
ERSOY TAŞDEMİRCİ, 1936 YILINDA SOVYET RUSYA'DA YÜKSEK ÖĞRETİM HAKKINDA HAZIRLANMIŞ BİR RAPOR VE BU RAPORUN TÜRKİYE'DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME TARİHİ BAKIMINDAN ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 11, 1-37, (2001). | |
36 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN 10470 ANKET |
NİYAZİ CAN, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASININ YÖNETİMİ İLE İLGİLİ YENİ DÜZENLEMENİN GETİRDİKLERİ VE YAŞANAN SORUNLAR, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 11, 239-262, (2001). | |
37 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN |
MUSTAFA ŞANAL, MUSTAFA SATI BEY'İN ÖĞRETMENLERE ÖNERMİŞ OLDUĞU ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 11, 309-323, (2001). | |
38 | 21001 ÖĞRETMEN 22070 PSİKOLOJİ 10549 ARAŞTIRMA |
SONGÜL TÜMKAYA, İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN DEPRESYON BELİRTİLERİNİN ARAŞTIRILMASI, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 7, 77-96, (2001). | |
39 | 23380 SOSYAL GÜVENLİK 23381 SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU 23150 SİGORTA 21001 ÖĞRETMEN |
MEHMET CAN, HALK EĞİTİM MERKEZLERİNDE İSTİHDAM EDİLEN ÖĞRETMENLERİN SİGORTALILIĞI, MALİYE POSTASI, Sayı: 495, 78-80, (2001). | |
40 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN |
TURAN PAKER, TEACHING PRACTICE FROM STUDENT TEACHERS' PERSPECTIVE, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 111-118, (2000). | |
41 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN |
HASAN BEDİR - RANA YILDIRIM, TEACHERS' ENTHUSIASM IN ELT CLASSES: VIEWS OF BOTH STUDENTS AND TEACHERS, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 119-130, (2000). | |
42 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN 10549 ARAŞTIRMA |
SONGÜL TÜMKAYA - AYTEN İFLAZOĞLU, Ç.Ü. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN OTOMATİK DÜŞÜNCE VE PROBLEM ÇÖZME DÜZEYLERİNİN BAZI SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 143-158, (2000). | |
43 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN 10470 ANKET |
İSKENDER HAKKI SARIGÖZ, AN ANALYSIS OF TEACHING PRACTICE BY ELT TEACHER TRAINEES, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 264-279, (2000). | |
44 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
HAYAL KÖKSAL, THE ROLE OF TEACHERS AT THE "MOVEMENT OF TQM IN TURKEY", ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 280-287, (2000). | |
45 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN 26799 YABANCI DİL |
ZÜHAL OKAN, I'VE BEEN A CONSTRUCTIVIST AND DIDN'T KNOW IT, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 330-337, (2000). | |
46 | 13840 EĞİTİM 25190 TUTUM 21000 ÖĞRENME 21001 ÖĞRETMEN |
SABAHATTİN DENİZ, İLKÖĞRETİM DÖNEMİNDEKİ ÇOCUKLARIN YENİ DAVRANIŞLAR KAZANMALARINDA TUTUMLARIN ÖĞRENİLMESİ VE ÖĞRETMENİN ROLÜ, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 87-91, (2000). | |
47 | 17290 İŞ TATMİNİ 21001 ÖĞRETMEN 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 10470 ANKET |
RUHİ SARPKAYA, LİSELERDE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN İŞ DOYUMU (MANİSA İLİ DERNEĞİ), AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 3, 111-124, (2000). | |
48 | 21001 ÖĞRETMEN 23790 STRES 25190 TUTUM |
HOSCAN ENSARİ, YILGINLIK İLE KAYGI VE ÖĞRETMEN TUTUMLARININ İLİŞKİSİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 4, 85-102, (2000). | |
49 | 21001 ÖĞRETMEN 23790 STRES 10470 ANKET 25980 VARYANS ANALİZİ |
AYLANUR ATAKLI, "STRES KAYNAKLARI, STRESİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNDEKİ YERİ, OKUL YÖNETİCİ VE VELİLERİN ANLAYIŞLILIK DÜZEYİ" ÜZERİNE ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 32, Sayı: 2, 59-, (1999). | |
50 | 13840 EĞİTİM 21001 ÖĞRETMEN |
A. SUDİ BÜLBÜL, ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE NİTELİK SORUNU, STANDARD EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 388, 27-28, (1994). |