|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
51 |
21000 ÖĞRENME 13840 EĞİTİM 25190 TUTUM
|
AYTEN İFLAZOĞLU, KÜME DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN TEMEL EĞİTİM BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI VE MATEMATİĞE İLİŞKİN TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 159-172, (2000). |
|
52 |
13840 EĞİTİM 25190 TUTUM 21000 ÖĞRENME 21001 ÖĞRETMEN
|
SABAHATTİN DENİZ, İLKÖĞRETİM DÖNEMİNDEKİ ÇOCUKLARIN YENİ DAVRANIŞLAR KAZANMALARINDA TUTUMLARIN ÖĞRENİLMESİ VE ÖĞRETMENİN ROLÜ, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 87-91, (2000). |
|
53 |
26799 YABANCI DİL 21000 ÖĞRENME
|
NAZAN TUTAŞ, YABANCI DİL ÖĞRENMEDE YAŞ FAKTÖRÜ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 6, 365-370, (2000). |
|
54 |
21000 ÖĞRENME 20990 ÖĞRENEN ORGANİZASYON 21120 ÖRGÜT VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ 18930 LİDERLİK
|
SEMRA ARIKAN, ÖĞRENEN ÖRGÜTLERDE LİDERLİĞİN ROLÜ VE ÖNEMİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 2, 17-34, (1999). |
|
55 |
13789 EDEBİYAT 26799 YABANCI DİL 21000 ÖĞRENME
|
YILMAZ KOÇ, CD İLE ALMANCA ÖĞRENİMİ VE EDEBİYAT DERSİ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 5, 307-318, (1999). |
|
56 |
26799 YABANCI DİL 16940 İLETİŞİM 21000 ÖĞRENME
|
AYHAN SELÇUK, KÜLTÜRLER ARASI İLETİŞİMİ ENGELLEYEN BAZI FAKTÖRLER, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 5, 319-324, (1999). |
|
57 |
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 21000 ÖĞRENME 13840 EĞİTİM
|
OSMAN ATAY, YÜKSEK ÖĞRETİMDE NİTELİĞİ ARTIRMA, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 445, 39-44, (1999). |
|
58 |
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM 21000 ÖĞRENME 13840 EĞİTİM
|
OSMAN ATAY, YÜKSEK ÖĞRETİMDE NİTELİĞİ ARTIRMA, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 445, 39-44, (1999). |
|
59 |
12660 DAVRANIŞ BİLİMLERİ 21000 ÖĞRENME 10470 ANKET 10310 ALGILAMA
|
A. CAN BAYSAL - HÜSEYİN ÇIRPAN, AMİRLERİN ALGILANAN ÖZELLİKLERİNİN MODEL ALMAYA ETKİSİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 27, Sayı: 1, 23-38, (1998). |
|
60 |
18591 KONTROL MODELLERİ 21000 ÖĞRENME 25810 ÜRETİM YÖNETİMİ
|
GÜNEŞ GENÇYILMAZ - M. FATİH TAŞGETİREN, ZEKİ BİR KONTROL KARTI GÖRÜNTÜ TANIYICISI: YAPAY SİNİR AĞI YAKLAŞIMI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 27, Sayı: 2, 5-17, (1998). |
|
61 |
21000 ÖĞRENME 13840 EĞİTİM
|
ABDULKADİR ÇAKIR, TEACHING THROUGH TESTING, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 4, 287-292, (1998). |
|
62 |
19290 MALİYET 21000 ÖĞRENME
|
S. BURAK ARZOVA, TECRÜBE MALİYETLERİ (ÖĞRENME EĞRİSİ TEORİSİ), YAKLAŞIM, Sayı: 54, 135-140, (1997). |
|
63 |
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME
|
CAVİDE UYARGİL, İNSAN KAYNAKLARININ EĞİTİM VE GELİŞTİRİLMESİNDE "FACILITATOR" ROLÜ VE ÖĞRENME SÜRECİNİN ETKİNLİĞİNE KATKISI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 1, 19-27, (1996). |
|
64 |
21000 ÖĞRENME
|
M.SABİH AKSOY, A REVIEW OF INDUCTIVE LEARNING ALGORITHMS, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 2, 171-186, (1996). |
|
65 |
11580 BİLGİSAYAR 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME
|
AYLANUR ATAKLI, BİREYSEL ÖĞRENİMDE BİLGİSAYAR KULLANIMI, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 24, Sayı: 3, 99-122, (1991). |
|
66 |
26799 YABANCI DİL 21000 ÖĞRENME
|
AYŞE AKYEL, ARE PATTERN DRILLS USELESS IN LANGUAGE TEACHING?, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1-2, Sayı: 5, 669-673, (1988). |
|
67 |
21000 ÖĞRENME 11661 BİREYSEL DAVRANIŞ
|
YURDAL TOPSEVER, BİREYSEL AYRILIKLARIN İNCELENİŞİNDE KULLANILAN ÖĞRENME MALZEMELERİ VE YÖNTEM SORUNLARI, EGE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 1, 231-240, (1980). |
|
68 |
26799 YABANCI DİL 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME
|
L. A. HILL (ÇEVİREN: ERSAN SÖZER), İNGİLİZCE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN BİR İNCELEMESİ, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: XII, Sayı: 1, 466-477, (1976). |
|
69 |
26799 YABANCI DİL 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME
|
AUDREY L. WRIGHT (ÇEVİREN: BEKİR ÖZER), İNGİLİZCE'NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDEKİ BAŞLICA İLKELER, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: XII, Sayı: 1, 478-486, (1976). |
|
70 |
21630 PAZARLAMA 21000 ÖĞRENME
|
KEMAL KURTULUŞ, DOĞRUSAL ÖĞRENME MODELİ VE PAZARLAMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 180-189, (1972). |
|