Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
|
Bulunan Kayıt Sayısı: 70
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
Anahtar Kavram | Künye | Dewey No | |
26 | 21000 ÖĞRENME 10470 ANKET 10430 ANALİZ YÖNTEMLERİ |
AYŞEN GÜRCAN NAMLU, BİLİŞÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİ ÖLÇME ARACININ GELİŞTİRİLMESİ : GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 2, 123-136, (2004). | |
27 | 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
NESRİN ÖZSOY - NAZLI YILDIZ İKİKARDEŞ, MATEMATİK EĞİTİMİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENMENİN YERİ VE ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 512, 51-55, (2004). | |
28 | 16970 İMALAT SANAYİİ 24611 TEKNOLOJİ 21000 ÖĞRENME |
MESUT ALBENİ, TÜRKİYE'DE TEKNOLOJİK ÖĞRENMENİN ALANSAL ANALİZİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 22, 19-37, (2004). | |
29 | 25321 TÜRKİYE 24611 TEKNOLOJİ 21000 ÖĞRENME 16970 İMALAT SANAYİİ |
MESUT ALBENİ, TÜRKİYE'DE TEKNOLOJİK ÖĞRENMENİN ALANSAL ANALİZİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 22, 19-37, (2004). | |
30 | 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
HABİBE ALDAĞ - M. EMRE SEZGİN, ÇOK ORTAMLI ÖĞRENMEDE İKİLİ KODLAMA KURAMI VE BİLİŞSEL MODEL, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 11, 121-135, (2003). | |
31 | 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
AHMET DUMAN, BAZI EĞİTİM BİLİMİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN GENEL BİR DEĞERLENDİRME, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 10, 17-29, (2003). | |
32 | 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
İZZET GÖRGEN, TAM ÖĞRENME MODELİNE GÖRE DÜZENLENEN SOSYAL BİLGİLER DERSİ GÜNLÜK PLANININ ÖĞRENCİ ERİŞİSİNE ETKİSİ, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 11, 13-24, (2003). | |
33 | 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
GÜRSAN SARAÇ, ÖĞRENME KURAMLARINA GÖRE BİR YAYLI ÇALGI OLARAK VİYOLONSEL EĞİTİMİ VE VİYOLONSEL ÖĞRETİM PROGRAMI SÜRECİ, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 11, 25-37, (2003). | |
34 | 25750 ÜRETİM 19290 MALİYET 21000 ÖĞRENME |
RECEP GÜNEŞ, ÖĞRENME FAKTÖRÜNÜN ÜRETİM MALİYETLERİ ÜZERİNE ETKİSİNİN GENEL BİR DEĞERLENDİRMESİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 1-2, 275-289, (2003). | |
35 | 27171 YENİ ÜRÜN 21000 ÖĞRENME 10470 ANKET |
ALİ E. AKGÜN - BÜLENT SEZEN - GARY LYNN, YENİ ÜRÜN GELİŞTİREN TAKIMLARDA GERİ ÖĞRENMEYİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE GERİ ÖĞRENMENİN PROJE PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ, GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1, 101-125, (2002). | |
36 | 18830 KÜRESELLEŞME 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
BİLAL DUMAN, KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE ÖĞRENME-ÖĞRETME NASIL YAPILMALIDIR?, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 9, Sayı: 9, 40-55, (2002). | |
37 | 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
MEDİHA SARI, İKİ DİLLİ ÇOCUKLARIN ÇÖZÜMLEME YÖNTEMİYLE OKUMA - YAZMA ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 9, Sayı: 9, 108-122, (2002). | |
38 | 17350 İŞLETME 11570 BİLGİ YÖNETİMİ 13990 ELEKTRONİK İŞLETME 21000 ÖĞRENME |
AYŞE N. YERELİ, GÜNÜMÜZ İŞLETMELERİNDE BİLGİ YÖNETİMİ VE E-LEARNING (ELEKTRONİK ÖĞRENİM)'İN ÖNEMİ, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 7, 139-153, (2002). | |
39 | 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 21000 ÖĞRENME 21001 ÖĞRETMEN 10549 ARAŞTIRMA |
IŞIK GÜRŞİMŞEK, ÖĞRETMEN ADAYLARINDA ÖĞRENMEYE İLİŞKİN MOTİVASYONEL İNANÇLAR VE STRATEJİ KULLANIMI, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 8, 135-155, (2002). | |
40 | 21928 POLİS 21000 ÖĞRENME 26799 YABANCI DİL |
YUSUF YÜKSEL, POLİSİN BİREYSEL OLARAK YABANCI DİL ÖĞRENME ÇABALARINA BİR KATKI, POLİS BİLİMLERİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 3-4, 141-154, (2002). | |
41 | 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
ARZU ÖZEN - ÇİMEN ACAR - ÖZLEM TAVLAR - ÖZLEM ÇETİN , ÖZBAKIM BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE İPUCUNUN GİDEEK AZALTILMASIYLA ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİLİLİĞİ, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 147-168, (2002). | |
42 | 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
BÜNYAMİN BİRKAN, GELİŞİM YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLARA RENK ÖĞRETİMİNDE EŞZAMANLI İPUCUYLA ÖĞRETİMİN ETKİLİLİĞİ, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 169-186, (2002). | |
43 | 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
MÜFİT GÖMLEKSİZ - AYTEN İFLAZOĞLU, KÜME DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN TEMEL EĞİTİM BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI VE BENLİK SAYGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 7, 1-18, (2001). | |
44 | 21000 ÖĞRENME 21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ |
ALİ SAYILIR, BİREYSEL ÖĞRENME, ÖRGÜTSEL ÖĞRENME VE ARALARINDAKİ BAĞ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 25, 229-243, (2001). | |
45 | 21000 ÖĞRENME 11530 BİLGİ 13840 EĞİTİM |
İZZET GÖRGEN, METNİ ANLAMA TEKNİĞİNDE "BİLGİ HARİTALARI", MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 5-6, 151-162, (2001). | |
46 | 26799 YABANCI DİL 21000 ÖĞRENME |
BAHAR CANTÜRK, GRAMMAR INSTRUCTION FOR EFL LEARNERS : COMPREHENSION-BASED OR PRODUCTION-BASED?, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 63-100, (2001). | |
47 | 13840 EĞİTİM 21000 ÖĞRENME |
NURDAN KALAYCI - SEVİL BÜYÜKALAN, SORU SORMA BECERİSİNDE USTALAŞMAK, SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (GAZİ KİTABEVİ), Cilt: 1, Sayı: 1, 57-70, (2001). | |
48 | 26799 YABANCI DİL 21000 ÖĞRENME 13840 EĞİTİM |
İ. HAKKI MİRİCİ, SOME SUGGESTIONS FOR SYLLABUS DESIGN TO TEACH GRAMMAR COMMUNICATIVELY, SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (GAZİ KİTABEVİ), Cilt: 1, Sayı: 1, 141-148, (2001). | |
49 | 20990 ÖĞRENEN ORGANİZASYON 21000 ÖĞRENME 21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME |
SERKAN BAYRAKTAROĞLU, BİR ÖĞRENEN ÖRGÜT UYGULAMASI, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 6, 71-84, (2000). | |
50 | 26799 YABANCI DİL 21000 ÖĞRENME |
RANA YILDIRIM - GÜLDEN MERSİNLİGİL, USE OF MOTHER TONGUE IN ELT CLASSES: WHEN AND WHY?, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 131-142, (2000). |