Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 Ä°lgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile baÅŸvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 70
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
26 21000 ÖĞRENME
10470 ANKET
10430 ANALİZ YÖNTEMLERİ

AYÅžEN GÃœRCAN NAMLU, BÄ°LİŞÖTESÄ° ÖĞRENME STRATEJÄ°LERÄ° ÖLÇME ARACININ GELÄ°ÅžTÄ°RÄ°LMESÄ° : GEÇERLÄ°LÄ°K VE GÃœVENÄ°LÄ°RLÄ°K ÇALIÅžMASI, ANADOLU ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 4, Sayı: 2, 123-136, (2004).  
27 13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME


NESRÄ°N ÖZSOY - NAZLI YILDIZ Ä°KÄ°KARDEÅž, MATEMATÄ°K EĞİTÄ°MÄ°NDE Ä°ÅžBÄ°RLÄ°KLÄ° ÖĞRENMENÄ°N YERÄ° VE ÖNEMÄ°, STANDARD: TEKNÄ°K VE EKONOMÄ°K DERGÄ°, Sayı: 512, 51-55, (2004).  
28 16970 Ä°MALAT SANAYÄ°Ä°
24611 TEKNOLOJÄ°
21000 ÖĞRENME

MESUT ALBENÄ°, TÃœRKÄ°YE'DE TEKNOLOJÄ°K ÖĞRENMENÄ°N ALANSAL ANALÄ°ZÄ°, ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 22, 19-37, (2004).  
29 25321 TÃœRKÄ°YE
24611 TEKNOLOJÄ°
21000 ÖĞRENME
16970 Ä°MALAT SANAYÄ°Ä°
MESUT ALBENÄ°, TÃœRKÄ°YE'DE TEKNOLOJÄ°K ÖĞRENMENÄ°N ALANSAL ANALÄ°ZÄ°, ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 22, 19-37, (2004).  
30 13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME


HABÄ°BE ALDAÄž - M. EMRE SEZGÄ°N, ÇOK ORTAMLI ÖĞRENMEDE Ä°KÄ°LÄ° KODLAMA KURAMI VE BÄ°LÄ°ÅžSEL MODEL, ÇUKUROVA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 11, Sayı: 11, 121-135, (2003).  
31 13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME


AHMET DUMAN, BAZI EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MÄ° KAVRAMLARINA Ä°LÄ°ÅžKÄ°N GENEL BÄ°R DEÄžERLENDÄ°RME, MUÄžLA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Sayı: 10, 17-29, (2003).  
32 13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME


Ä°ZZET GÖRGEN, TAM ÖĞRENME MODELÄ°NE GÖRE DÃœZENLENEN SOSYAL BÄ°LGÄ°LER DERSÄ° GÃœNLÃœK PLANININ ÖĞRENCÄ° ERİŞİSÄ°NE ETKÄ°SÄ°, MUÄžLA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Sayı: 11, 13-24, (2003).  
33 13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME


GÃœRSAN SARAÇ, ÖĞRENME KURAMLARINA GÖRE BÄ°R YAYLI ÇALGI OLARAK VÄ°YOLONSEL EĞİTÄ°MÄ° VE VÄ°YOLONSEL ÖĞRETÄ°M PROGRAMI SÃœRECÄ°, MUÄžLA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Sayı: 11, 25-37, (2003).  
34 25750 ÃœRETÄ°M
19290 MALÄ°YET
21000 ÖĞRENME

RECEP GÃœNEÅž, ÖĞRENME FAKTÖRÃœNÃœN ÃœRETÄ°M MALÄ°YETLERÄ° ÃœZERÄ°NE ETKÄ°SÄ°NÄ°N GENEL BÄ°R DEÄžERLENDÄ°RMESÄ°, ATATÃœRK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 17, Sayı: 1-2, 275-289, (2003).  
35 27171 YENÄ° ÃœRÃœN
21000 ÖĞRENME
10470 ANKET

ALÄ° E. AKGÃœN - BÃœLENT SEZEN - GARY LYNN, YENÄ° ÃœRÃœN GELÄ°ÅžTÄ°REN TAKIMLARDA GERÄ° ÖĞRENMEYÄ° ETKÄ°LEYEN UNSURLAR VE GERÄ° ÖĞRENMENÄ°N PROJE PERFORMANSI ÃœZERÄ°NE ETKÄ°LERÄ°, GAZÄ° ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 4, Sayı: 1, 101-125, (2002).  
36 18830 KÃœRESELLEÅžME
13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME

BÄ°LAL DUMAN, KÃœRESELLEÅžME SÃœRECÄ°NDE ÖĞRENME-ÖĞRETME NASIL YAPILMALIDIR?, ÇUKUROVA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 9, Sayı: 9, 40-55, (2002).  
37 13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME


MEDÄ°HA SARI, Ä°KÄ° DÄ°LLÄ° ÇOCUKLARIN ÇÖZÃœMLEME YÖNTEMÄ°YLE OKUMA - YAZMA ÖĞRENÄ°RKEN KARÅžILAÅžTIKLARI GÜÇLÃœKLER, ÇUKUROVA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 9, Sayı: 9, 108-122, (2002).  
38 17350 Ä°ÅžLETME
11570 BİLGİ YÖNETİMİ
13990 ELEKTRONÄ°K Ä°ÅžLETME
21000 ÖĞRENME
AYÅžE N. YERELÄ°, GÃœNÃœMÃœZ Ä°ÅžLETMELERÄ°NDE BÄ°LGÄ° YÖNETÄ°MÄ° VE E-LEARNING (ELEKTRONÄ°K ÖĞRENÄ°M)'Ä°N ÖNEMÄ°, MUÄžLA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Sayı: 7, 139-153, (2002).  
39 19930 MOTÄ°VASYON (GÃœDÃœLEME)
21000 ÖĞRENME
21001 ÖĞRETMEN
10549 ARAÅžTIRMA
IÅžIK GÃœRŞİMÅžEK, ÖĞRETMEN ADAYLARINDA ÖĞRENMEYE Ä°LÄ°ÅžKÄ°N MOTÄ°VASYONEL Ä°NANÇLAR VE STRATEJÄ° KULLANIMI, MUÄžLA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Sayı: 8, 135-155, (2002).  
40 21928 POLÄ°S
21000 ÖĞRENME
26799 YABANCI DÄ°L

YUSUF YÃœKSEL, POLÄ°SÄ°N BÄ°REYSEL OLARAK YABANCI DÄ°L ÖĞRENME ÇABALARINA BÄ°R KATKI, POLÄ°S BÄ°LÄ°MLERÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 4, Sayı: 3-4, 141-154, (2002).  
41 13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME


ARZU ÖZEN - ÇİMEN ACAR - ÖZLEM TAVLAR - ÖZLEM ÇETÄ°N , ÖZBAKIM BECERÄ°LERÄ°NÄ°N ÖĞRETÄ°MÄ°NDE Ä°PUCUNUN GÄ°DEEK AZALTILMASIYLA ÖĞRETÄ°M YÖNTEMÄ°NÄ°N ETKÄ°LÄ°LİĞİ, ANADOLU ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 2, Sayı: 2, 147-168, (2002).  
42 13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME


BÃœNYAMÄ°N BÄ°RKAN, GELİŞİM YETERSÄ°ZLİĞİ OLAN ÇOCUKLARA RENK ÖĞRETÄ°MÄ°NDE EÅžZAMANLI Ä°PUCUYLA ÖĞRETÄ°MÄ°N ETKÄ°LÄ°LİĞİ, ANADOLU ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 2, Sayı: 2, 169-186, (2002).  
43 13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME


MÃœFÄ°T GÖMLEKSÄ°Z - AYTEN Ä°FLAZOÄžLU, KÃœME DESTEKLÄ° BÄ°REYSELLEÅžTÄ°RME TEKNİĞİNÄ°N TEMEL EĞİTÄ°M BEŞİNCÄ° SINIF ÖĞRENCÄ°LERÄ°NÄ°N MATEMATÄ°K BAÅžARISI VE BENLÄ°K SAYGILARI ÃœZERÄ°NDEKÄ° ETKÄ°SÄ°, ÇUKUROVA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 7, Sayı: 7, 1-18, (2001).  
44 21000 ÖĞRENME
21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ

ALÄ° SAYILIR, BÄ°REYSEL ÖĞRENME, ÖRGÃœTSEL ÖĞRENME VE ARALARINDAKÄ° BAÄž, Ä°STANBUL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SÄ°YASAL BÄ°LGÄ°LER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 25, 229-243, (2001).  
45 21000 ÖĞRENME
11530 BÄ°LGÄ°
13840 EĞİTİM

Ä°ZZET GÖRGEN, METNÄ° ANLAMA TEKNİĞİNDE "BÄ°LGÄ° HARÄ°TALARI", MUÄžLA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Sayı: 5-6, 151-162, (2001).  
46 26799 YABANCI DÄ°L
21000 ÖĞRENME


BAHAR CANTÃœRK, GRAMMAR INSTRUCTION FOR EFL LEARNERS : COMPREHENSION-BASED OR PRODUCTION-BASED?, ANADOLU ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 1, Sayı: 2, 63-100, (2001).  
47 13840 EĞİTİM
21000 ÖĞRENME


NURDAN KALAYCI - SEVÄ°L BÃœYÃœKALAN, SORU SORMA BECERÄ°SÄ°NDE USTALAÅžMAK, SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ° (GAZÄ° KÄ°TABEVÄ°), Cilt: 1, Sayı: 1, 57-70, (2001).  
48 26799 YABANCI DÄ°L
21000 ÖĞRENME
13840 EĞİTİM

Ä°. HAKKI MÄ°RÄ°CÄ°, SOME SUGGESTIONS FOR SYLLABUS DESIGN TO TEACH GRAMMAR COMMUNICATIVELY, SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ° (GAZÄ° KÄ°TABEVÄ°), Cilt: 1, Sayı: 1, 141-148, (2001).  
49 20990 ÖĞRENEN ORGANİZASYON
21000 ÖĞRENME
21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME

SERKAN BAYRAKTAROÄžLU, BÄ°R ÖĞRENEN ÖRGÃœT UYGULAMASI, CELAL BAYAR ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° YÖNETÄ°M VE EKONOMÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 6, 71-84, (2000).  
50 26799 YABANCI DÄ°L
21000 ÖĞRENME


RANA YILDIRIM - GÃœLDEN MERSÄ°NLÄ°GÄ°L, USE OF MOTHER TONGUE IN ELT CLASSES: WHEN AND WHY?, ÇUKUROVA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 6, Sayı: 6, 131-142, (2000).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | Sonraki Sayfa