Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 3
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 20233 MÜŞTERİ PAZARLAMASI
20228 MÜŞTERİ DENEYİMİ
20594 ONLİNE ALIŞVERİŞ
15821 GÖZ TAKİBİ ( EYE TRACKİNG )
YENER GİRİŞKEN - EZGİ UZEL, CİNSİYETİN ONLİNE ALIŞVERİŞ YAPANLARIN DENEYİMLERİ ÜZERİNDE ETKİSİ: BİZ GÖZ TAKİBİ ÇALIŞMASI, FİNANSAL POLİTİK & EKONOMİK YORUMLAR, Cilt: 52, Sayı: 607, 9-26, (2015).  
2 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
20233 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
20234 MÜŞTERİ SADAKATİ

EMİNE ÇOBANOĞLU - MÜGE YALÇIN - İREM ERDOĞMUŞ, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ ODAKLI PERFORMANS ÖLÇÜMÜ: İSTANBUL'DA ORGANİZE GIDA PERAKENDE İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ KARTLARI KONUSUNDA BİR UYGULAMA, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 221-235, (2007). S 658.8 ULU 2007
3 21720 PERAKENDECİLİK
20233 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ


HÜSEYİN ÖZER - ERKAN OKTAY - FUAT LEBE, MARKET MÜŞTERİLERİNİN MEMNUNİYET ARAŞTIRMASI: ERZURUM İÇİN BİR UYGULAMA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 13, 323-337, (2007).