|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
51 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
ESRA ALEMDAR, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 179-182, (1999). |
S 350 pek 1999 |
52 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17350 İŞLETME
|
BERRİN YÜKSEL - MEHMET DEMİRTAŞ, İŞLETMELERDE MÜŞTERİ TATMİNİ: ANTALYA VE YÖRESİ KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ TATMİNİ SAĞLAMA YÖNLÜ ÇABALARIN ARAŞTIRILMASI, YÖNETİM VE EKONOMİ, Sayı: 5, 423-439, (1999). |
|
53 |
17440 İŞLETME YÖNETİMİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 16300 HİYERARŞİ
|
HÜSEYİN YILMAZ, YÖNETİMDE SIFIR HİYERARŞİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 440, 78-82, (1998). |
|
54 |
17440 İŞLETME YÖNETİMİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 16300 HİYERARŞİ
|
HÜSEYİN YILMAZ, YÖNETİMDE SIFIR HİYERARŞİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 440, 78-82, (1998). |
|
55 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17290 İŞ TATMİNİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996). |
|
56 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996). |
|
57 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17290 İŞ TATMİNİ
|
GAMZE GÖKÇİN, İÇ/DIŞ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 66-74, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
58 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
VEDAT MONKUL - HALUK ERKUT - O. GÖKSAL - B. GÜRCAN , HZMET İŞLETMELERİNDE DIŞ MÜŞTERİNİN TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK SAYISAL BİR MODEL VE UYGULAMASI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 2, 280-288, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
59 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996). |
|
60 |
17831 KAMU YÖNETİMİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
GÜLTEKİN YILDIZ, KAMU YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ, KAMU YÖNETİMİ DİSİPLİNİ SEMPOZYUMU BİLDİRİLERİ 2. CİLT KAMU YÖNETİMİ VE İŞLETME YÖNETİMİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, Cilt: 2, 77-87, (1995). |
S 350 kam 1995 c.2 |