Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 60
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
51 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


ESRA ALEMDAR, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 179-182, (1999). S 350 pek 1999
52 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17350 İŞLETME


BERRİN YÜKSEL - MEHMET DEMİRTAŞ, İŞLETMELERDE MÜŞTERİ TATMİNİ: ANTALYA VE YÖRESİ KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ TATMİNİ SAĞLAMA YÖNLÜ ÇABALARIN ARAŞTIRILMASI, YÖNETİM VE EKONOMİ, Sayı: 5, 423-439, (1999).  
53 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
16300 HİYERARŞİ

HÜSEYİN YILMAZ, YÖNETİMDE SIFIR HİYERARŞİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 440, 78-82, (1998).  
54 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
16300 HİYERARŞİ

HÜSEYİN YILMAZ, YÖNETİMDE SIFIR HİYERARŞİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 440, 78-82, (1998).  
55 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 İŞ TATMİNİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996).  
56 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996).  
57 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 İŞ TATMİNİ


GAMZE GÖKÇİN, İÇ/DIŞ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 66-74, (1996). S 658.562 Özg 1996
58 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


VEDAT MONKUL - HALUK ERKUT - O. GÖKSAL - B. GÜRCAN , HZMET İŞLETMELERİNDE DIŞ MÜŞTERİNİN TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK SAYISAL BİR MODEL VE UYGULAMASI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 2, 280-288, (1996). S 658.562 Özg 1996
59 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996).  
60 17831 KAMU YÖNETİMİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


GÜLTEKİN YILDIZ, KAMU YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ, KAMU YÖNETİMİ DİSİPLİNİ SEMPOZYUMU BİLDİRİLERİ 2. CİLT KAMU YÖNETİMİ VE İŞLETME YÖNETİMİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, Cilt: 2, 77-87, (1995). S 350 kam 1995 c.2
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 |