Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 Ä°lgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile baÅŸvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 60
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
26 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17650 KALÄ°TE
25750 ÃœRETÄ°M

NURETTÄ°N PARILTI, MÜŞTERÄ° MEMNUNÄ°YETÄ°NÄ°N SAÄžLANMASINDA HATASIZ ÃœRETÄ°M ARACI: POKA YOKE, GAZÄ° ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 5, Sayı: 1, 143-152, (2003).  
27 20210 MÜŞTERİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
10470 ANKET
ÖZKAN TÃœTÃœNCÃœ - ÖZLEM Ä°PEKGÄ°L DOÄžAN, MÜŞTERÄ° TATMÄ°NÄ° KAPSAMINDA ÖĞRENCÄ° MEMNUNÄ°YETÄ°NÄ°N ÖLÇÜLMESÄ° VE DOKUZ EYLÃœL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ UYGULAMASI, DOKUZ EYLÃœL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Cilt: 5, Sayı: 4, 130-151, (2003).  
28 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


TEOMAN DUMAN, RICHARD L. OLIVER'Ä°N TÃœKETÄ°CÄ° MEMNUNÄ°YETÄ° (CONSUMER SATISFACTION) VE TÃœKETÄ°CÄ° DEÄžER ALGISI (CONSUMER VALUE) KAVRAMLARI HAKKINDAKÄ° GÖRÜŞLERÄ°: TEORÄ°K BÄ°R KARÅžILAÅžTIRMA, DOKUZ EYLÃœL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Cilt: 5, Sayı: 2, 45-56, (2003).  
29 20145 MÃœHENDÄ°SLÄ°K
12740 DEÄžER ANALÄ°ZÄ°
19300 MALÄ°YET ANALÄ°ZÄ°
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
ALÄ° ÅžAHÄ°N ÖRNEK, BÄ°R YÖNETÄ°M TEKNİĞİ OLARAK DEÄžER MÃœHENDÄ°SLİĞİ, DOKUZ EYLÃœL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Cilt: 5, Sayı: 2, 213-230, (2003).  
30 18760 KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
11890 BULANIK MANTIK

Ä°SMAÄ°L EROL - MEHMET BARUT, DEVELOPINGKNOWLEDGE BASED DECISION SUPPORT TOOL FOR ENTERPRISE RESOURCES PLANNING (ERP) SOFTWARE SELECTION, ANKARA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SÄ°YASAL BÄ°LGÄ°LER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 58, Sayı: 1, 71-96, (2003).  
31 17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


ATILHAN NAKTÄ°YOK - ORHAN KÜÇÜK, Ä°ÅžGÖREN (İÇ MÜŞTERÄ°) VE MÜŞTERÄ° (DIÅž MÜŞTERÄ°) TATMÄ°NÄ°: Ä°ÅžGÖREN TATMÄ°NÄ°NÄ°N MÜŞTERÄ° TATMÄ°NÄ° ÃœZERÄ°NE ETKÄ°LERÄ°: AMPÄ°RÄ°K BÄ°R DEÄžERLENDÄ°RME, ATATÃœRK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 17, Sayı: 1-2, 225-243, (2003).  
32 25321 TÃœRKÄ°YE
16940 İLETİŞİM
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
SÜPHAN NASİR, TÜRKİYE'DE GSM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ: KULLANICILARIN OPERATÖR DEĞİŞTİRME EĞİLİMLERİNİN SAPTANMASI, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 211-228, (2003). S 658-8 SEK 2003
33 17782 KAMU KURUMLARI
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
10549 ARAÅžTIRMA
BÄ°LÇİN TAK, KAMU KURULUÅžLARINDA MÜŞTERÄ° ODAKLI YÖNETÄ°M ANLAYIÅžINA GEÇİŞ ARACI OLARAK VATANDAÅž TATMÄ°N ARAÅžTIRMALARI VE BURSA HALKINA YÖNELÄ°K GÖRGÃœL BÄ°R ÇALIÅžMA, ULUDAÄž ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: XXI, Sayı: 2, 143-159, (2002).  
34 17650 KALÄ°TE
20120 MUTLAK ÃœSTÃœNLÃœK TEORÄ°SÄ°
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ

OSMAN ATAY, Ä°ÅžLETMELERDE ÃœRETÄ°M KALÄ°TESÄ°NÄ°N ÖNEMÄ° VE MÜŞTERÄ° BEKLENTÄ°LERÄ°, STANDART: EKONOMÄ°K VE TEKNÄ°K DERGÄ°, Sayı: 483, 72-76, (2002).  
35 22655 SAÄžLIK
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


MERYEM AKOÄžLAN KOZAK - DÄ°LEK ACAR, KARÄ°YER DANIÅžMANLIÄžI, STANDART: EKONOMÄ°K VE TEKNÄ°K DERGÄ°, Sayı: 486, 65-72, (2002).  
36 22655 SAÄžLIK
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


BÄ°LAL AK, HASTA MEMNUNÄ°YETÄ°NÄ°N DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°NDE YENÄ° BÄ°R YAKLAÅžIM: HASTA DENEYÄ°MÄ°NÄ°N ÖLÇÜMÃœ, STANDART: EKONOMÄ°K VE TEKNÄ°K DERGÄ°, Sayı: 486, 60-64, (2002).  
37 17830 KAMU SEKTÖRÜ
17831 KAMU YÖNETİMİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
YÃœCEL Ä°SLAM, KAMU YÖNETÄ°MÄ°NDE MÜŞTERÄ° ANLAYIÅžININ OLUÅžMASI VE TOPLAM KALÄ°TE YÖNETÄ°MÄ°NÄ°N ETKÄ°LERÄ°, STANDART: EKONOMÄ°K VE TEKNÄ°K DERGÄ°, Sayı: 487, 51-55, (2002).  
38 25870 ÃœRÃœN(MAMUL) DÄ°ZAYNI
17650 KALÄ°TE
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ

C. HAKAN KAÄžNICIOÄžLU, ÃœRÃœN TASARIMINDA KALÄ°TE FONKSÄ°YON YAYILIMI, ULUDAÄž ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 21, Sayı: 1, 177-188, (2002).  
39 13840 EĞİTİM
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
10310 ALGILAMA
AYÅžE KURUÃœZÃœM, A MAXIMIZATION MODEL TO SATISFY THE PERCEIVED QUALITY IN EDUCATION, ODTÃœ GELÄ°ÅžME DERGÄ°SÄ°, Cilt: 28, Sayı: 3-4, 383-397, (2001).  
40 21630 PAZARLAMA
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI

AYPAR TOPKARA USLU, TÃœKETÄ°CÄ° ŞİKAYET DAVRANIÅž MODELLERÄ° ÃœZERÄ°NE BÄ°R DEÄžERLENDÄ°RME, MARMARA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 16, Sayı: 1, 379-386, (2000).  
41 17831 KAMU YÖNETİMİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


GENCAY ÅžAHLAN, KAMU YÖNETÄ°MÄ° DÄ°SÄ°PLÄ°NÄ°NÄ°NDE BUNALIM VE YENÄ° AÇILIMLAR ÃœZERÄ°NE DÜŞÜNCELER, AMME Ä°DARESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 33, Sayı: 2, 1-22, (2000).  
42 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
21630 PAZARLAMA

HALİL NADİRİ - TURGAY AVCI, MÜŞTERİ TATMİNİNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖNEMİ VE PAZARLAMA ÇALIŞMALARINA OLAN ETKİSİ: KKTC 'DE BANKA MÜŞTERİLERİNE YÖNELİK BİR SAHA ÇALIŞMASI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 165, (2000). S 658.8 Beş 2000
43 16330 HÄ°ZMET Ä°ÅžLETMELERÄ°
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI

OYA İNCİ BOLAT , KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARTIRILMASINDA PAZARLAMA ARAŞTIRMALARININ ROLÜ VE BİR UYGULAMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 167, (2000). S 658.8 Beş 2000
44 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17290 Ä°Åž TATMÄ°NÄ°
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ

ŞEVKİNAZ GÜMÜŞOĞLU - ÖMÜR TİMURCANDAY ÖZMEN, REKABET AVANTAJINI SAĞLAMADA BİR STRATEJİ OLARAK TOPLAM KALİTE: BİR ENDÜSTRİ KURULUŞUNDA 1998-2000 YILLARI ARASINDA MÜŞTERİ VE ÇALIŞAN DOYUMUNUN ÖLÇÜLMESİNE İLİŞKİN BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 237, (2000). S 658.8 Beş 2000
45 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
11660 BÄ°REYSEL PAZARLAMA


AHMET BARDAKÇI - REMZİ ALTUNIŞIK - JERYL WHITELOCK, MÜŞTERİ TATMİNİNİ MAKSİMİZE ETMEYE YÖNELİK BİR YAKLAŞIM: BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ PAZARLAMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 237, (2000). S 658.8 Beş 2000
46 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
21630 PAZARLAMA


REMZİ ALTUNIŞIK - EKREM TATOĞLU , YERLİ VE İTHAL ÜRÜNLERİN MÜŞTERİ TATMİNİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI: SONUÇLARIN ULUSAL VE ULUSLARARASI PAZARLAMA AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 489, (2000). S 658.8 Beş 2000
47 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ



LEYLA ÅžENTÃœRK ÖZER, MÜŞTERÄ° TATMÄ°NÄ°NE YÖNELÄ°K LÄ°TERATÃœRDEKÄ° KURAMSAL TARTIÅžMALAR, HACETTEPE ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 17, Sayı: 2, 159-180, (1999).  
48 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 Ä°Åž TATMÄ°NÄ°
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
14630 FAKTÖR ANALİZİ
MUHSÄ°N HALÄ°S, İÇ MÜŞTERÄ° TATMÄ°NÄ°NÄ° ETKÄ°LEYEN FAKTÖRLERÄ°N BELÄ°RLENMESÄ°NE Ä°LÄ°ÅžKÄ°N Ä°STATÄ°STÄ°KSEL BÄ°R ANALÄ°Z, Ä°ÅžLETME VE FÄ°NANS DERGÄ°SÄ°, Sayı: 160, 74-88, (1999).  
49 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
11160 BANKA


BÄ°REYSEL BANKACILIK ÇÖZÃœMLERÄ°, BANKA VE PARA TEKNOLOJÄ°LERÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 3, 44-45, (1999).  
50 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
21928 POLÄ°S


NİHAT DÜNDAR, POLİS'TE İÇ MÜŞTERİNİN TATMİNİ VE YÖNETİME KATILMALARINA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA:" HİZMETE İLİŞKİN PROBLEMLERİ TESPİT VE ALTERNATİF ÇÖZÜMLERE YÖNLENDİRME UYGULAMASI", KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 307-322, (1999). S 350 pek 1999
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | Sonraki Sayfa