|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
26 |
11660 BİREYSEL PAZARLAMA 11160 BANKA 20210 MÜŞTERİ
|
CENK KIRAL, BANKALAR BİREYSEL MÜŞTERİLERİNİ TANIYORLAR MI?, ACTIVE BANKACILIK VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 6, 26-30, (1999). |
|
27 |
20210 MÜŞTERİ 16940 İLETİŞİM
|
MÜŞTERİ ÇAĞRI MERKEZLERİ (CALL CENTER), BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 2, 18-23, (1999). |
|
28 |
18680 KREDİ KARTLARI 20210 MÜŞTERİ
|
MÜŞTERİ KARTLARIYLA GELEN GÜÇ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 4, 20-23, (1999). |
|
29 |
11160 BANKA 18690 KREDİLER 10470 ANKET 20210 MÜŞTERİ
|
İZAK ATİYAS - HASAN ERSEL - EMİN ÖZTÜRK, TÜRK BANKALARINDA MÜŞTERİ DESENİ VE KREDİ TAYINLAMASI, TÜRKİYE CUMHURİYET MERKEZ BANKASI EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: TOPLU SAYI, 1-32, (1993). |
|
30 |
20210 MÜŞTERİ 20220 MÜŞTERİ DEĞERLEME
|
HANS HINTERHUBER (ÇEVİREN: Ö. KILIÇ), DEĞERLİ MÜŞTERİ 'CANAVAR' OLURSA, YÖNETİM - İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME İKTİSADI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 16, 23-24, (1993). |
|
31 |
20210 MÜŞTERİ 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
|
NECDET TİMUR, BÜYÜK MAĞAZALARDA MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİN ELE ALINMASI VE DÜZELTİCİ ÖNLEMLER, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 2, 111-121, (1989). |
|