Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 2
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 25878 ÜRÜN TAT PANELLERİ
22745 SATIŞ GELİŞTİRME
19525 MARKA ALGILAMASI

KURBAN ÜNLÜÖNEN - ALİ YAYLI - SEDAT YÜKSEL, PERAKENDECİLİKTE ÜRÜN TADIM PANELLERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA ALGILARINA ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARŞTIRMA: ET ÜRÜNLERİ GRUBU ÖRNEĞİ, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 285-297, (2007). S 658.8 ULU 2007
2 19525 MARKA BAĞLILIĞI
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
25265 TÜKETİCİ İLGİSİ

SAİM SANER ÇİFTYILDIZ - NİHAL SÜTÜTEMİZ, TÜKETİCİ İLGİSİNİN MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ , KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 13, 37-55, (2007).