|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
76 |
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI 19520 MARKA 25830 ÃœRÃœN (MAMUL)
|
YEŞİM UZUN - SABRİ ERDİL, MARKA YAYMA STRATEJİLERİNDE ÜRÜN BENZERLİĞİNİN TÜKETİCİ DEĞERLENDİRMESİNDEKİ ETKİSİ VE SEÇİLEN MARKALARDA BİR UYGULAMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 171-196, (2003). |
S 658-8 SEK 2003 |
77 |
19520 MARKA 22731 SATIN ALMA 22541 RÄ°SK
|
AHMET BARDAKÇI - HAKAN SARITAŞ - İRFAN GÖZLÜKAYA, ÖZEL MARKA TERCİHİNİN SATINALMA RİSKLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 21, 33-42, (2003). |
|
78 |
19520 MARKA
|
GÜVEN SAYILGAN, MARKA DEĞERİNİN HESAPLANMASI, MUHASEBE BİLİM DÜNYASI DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 2, 75-95, (2002). |
|
79 |
17150 Ä°STÄ°HDAM 19060 MAÄžAZALAR 19520 MARKA 24810 TEÅžVÄ°KLER
|
TALHA APAK, YURTDIŞINDA OFİS-MAĞAZA AÇMA, İŞLETME VE MARKA TANITIM FAALİYETLERİNİN DESTEKLENMESİ İLE İSTİHDAM YARDIMI, YAKLAŞIM, Sayı: 118, 162-166, (2002). |
|
80 |
19520 MARKA 16000 HALKLA Ä°LÄ°ÅžKÄ°LER
|
NURHAN BABÜR TOSUN, MARKA VE MARKA İMAJI OLUŞTURMADA HALKLA İLİŞKİLERİN ROLÜ VE ÖNEMİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1, 363-367, (2000). |
|
81 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 19520 MARKA 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
SELİME SEZGİN - ELİF KARAOSMANOĞLU - TOLGA AÇAN, KURUMSAL PAZARLAMA İMAJ VE MARKA DEĞERLERİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ İLE KONUMLANDIRILMASI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 238, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
82 |
21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K 19520 MARKA
|
İKBAL AKSULU, TÜKETİCİYİ PERAKENDECİ MARKASINA YÖNELTEN NEDENLER, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 327-347, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
83 |
21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K 19520 MARKA
|
SEMA KURTULUŞ - KEMAL KURTULUŞ - TÜLAY YENİÇERİ - EYÜP YARAŞ, TÜKETİCİLERİN PERAKENDECİ MARKASI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR PİLOT ARAŞTIRMA, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 349-371, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
84 |
25321 TÜRKİYE 10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB) 19520 MARKA
|
HAYRİYE KUBİLAY, AVRUPA BİRLİĞİ'NDE VE TÜRKİYE'DE MARKALARIN TESCİLİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 1, 287-310, (1999). |
|
85 |
21570 PATENT 19520 MARKA 20171 MÃœLKÄ°YET
|
UĞUR G. YALÇINER, SINAİ MÜLKİYET KORUMASI VE TÜRKİYE' DEKİ GELİŞMELER, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 433, 36-38, (1998). |
|
86 |
21570 PATENT 19520 MARKA 20171 MÃœLKÄ°YET
|
UĞUR G. YALÇINER, SINAİ MÜLKİYET KORUMASI VE TÜRKİYE' DEKİ GELİŞMELER, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 433, 36-38, (1998). |
|
87 |
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI 19520 MARKA 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
NURİ ÇALIK, MARKA BAĞLILIĞI VE MARKA BAĞLILIĞINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIII, Sayı: 1-2, 109-120, (1997). |
|
88 |
19520 MARKA 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
NURİ ÇALIK, MARKAYA YÖNELİK TÜKETİCİ DAVRANIŞI, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: X, Sayı: 1-2, 293-306, (1992). |
|
89 |
10470 ANKET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 14340 ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° 19520 MARKA
|
M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN DİŞ FIRÇALAMA ALIŞKANLIKLARI VE DİŞ MACUNU MARKASI TECİHLERİ KONUSUNA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 9, 87-99, (1991). |
|
90 |
19520 MARKA 24870 TÄ°CARET HUKUKU
|
SAMİ KARAHAN, MARKALARDA İLTİBAS, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ HUKUK FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 1, 215-239, (1990). |
|
91 |
19520 MARKA 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 21630 PAZARLAMA
|
ESER BORAK, A STUDY ON THE RELATIONSHIP BETWEEN PERCEIVED RISK AND BRAND LOYALTY, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 3, 455-470, (1986). |
|
92 |
19520 MARKA 17530 Ä°THALAT
|
MARY VITORIA (ÇEVİREN : AYŞE YÜRÜK), MARKALAR : PARALEL İTHALAT, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: I, Sayı: 2, 255-260, (1983). |
|
93 |
11220 BASIN-YAYIN 19520 MARKA
|
RUDOLF KRASSER (ÇEVİREN : AKAR ÖÇAL), GAZETE, SÜRELİ YAYIN VE ESER İSİMLERİNİN KORUNMASI, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: XVII, Sayı: 1, 261-272, (1981). |
|
94 |
15980 HAKSIZ REKABET 19520 MARKA 11220 BASIN-YAYIN
|
ANDRE FRANÇON (ÇEVİREN : AKAR ÖÇAL), GAZETE İSİMLERİNİN MARKALAR HUKUKUNA VE HAKSIZ REKABETE GÖRE HİMAYESİ, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: XVII, Sayı: 2, 439-447, (1981). |
|
95 |
19520 MARKA 24870 TÄ°CARET HUKUKU
|
HAMDÄ° YASAMAN, TANINMIÅž MARKALAR, Ä°STANBUL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° HUKUK FAKÃœLTESÄ°-HALÄ°L ARSLANLI' NIN ANISINA ARMAÄžAN, 691-704, (1978). |
|
96 |
19520 MARKA 21630 PAZARLAMA
|
MUSTAFA DİLBER - UĞUR YAVAŞ, PAZARLAMADA "MARKAYA BAĞLILIK" KAVRAMI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 2, 53-71, (1977). |
|
97 |
19520 MARKA 12970 DEVÄ°R
|
ERWIN MATTER (ÇEVİREN: AKAR ÖÇAL), İSVİÇRE HUKUKUNDA MARKALARIN DEVRİ, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: XII, Sayı: 1, 405-411, (1976). |
|
98 |
19520 MARKA
|
EKREM EDGÜ, MARKALAR, İSTANBUL İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER DERGİSİ, Sayı: 1, 179-185, (1973). |
|
99 |
19520 MARKA 16380 HUKUK
|
EDOUARD PETITPIERRE (ÇEVİREN: AKAR ÖÇAL), İSVİÇRE MARKALAR KANUNUNUN DEĞİŞTİRİLMESİ KONUSUNDA BAZI DÜŞÜNCELER, ESKİŞEHİR İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ, Cilt: IX, Sayı: 1, 283-293, (1973). |
|
100 |
19520 MARKA
|
YILMAZ ALTUĞ, MARKALARLA İLGİLİ BİR KONU, AKADEMİ ( BURSA İKTİSADİ VE TİCARİ İLİMLER AKADEMİSİ DERGİSİ), Cilt: II, Sayı: 1, 530-532, (1973). |
|