|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
51 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 19520 MARKA 19060 MAÄžAZALAR 15140 FRANCHISING (FÄ°NANSAL TEKNÄ°KLER)
|
ÇAĞATAY ÜNÜSAN - SERDAR PİRTİNİ - OSMAN FAİK BİLGE, TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARI AÇISINDAN MARKA, MAĞAZA VE FRANCHISING SİSTEMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HAKEMLİ DERGİSİ - ÖNERİ, Cilt: 6, Sayı: 22, 45-57, (2004). |
|
52 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 19520 MARKA 10470 ANKET
|
SABRİ ERDİL - MEHMET TIĞLI - HAKAN KİTAPÇI, TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞINDA MARKA BAĞLILIĞININ ETKİSİ VE KÜÇÜK EV ALETLERİNİN SATIN ALINMASINDA DİKEY VE YATAY MARKA BAĞLILIĞININ ETKİSİNİN TEST EDİLMESİNE İLİŞKİN BİR SAHA ÇALIŞMASI, MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HAKEMLİ DERGİSİ - ÖNERİ, Cilt: 6, Sayı: 22, 117-127, (2004). |
|
53 |
12421 ÇİN 19520 MARKA 24640 TEKSTİL SEKTÖRÜ
|
ZÜLFÜ MERT BOZOĞLU, TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE ÇİN TEHDİDİNE KARŞI MARKALAŞMA, İGEME'DEN BAKIŞ, Cilt: 3, Sayı: 28, 44-47, (2004). |
|
54 |
25150 TURÄ°ZM 25321 TÃœRKÄ°YE 19520 MARKA
|
ÜLKÜ GÜNAY, TÜRKİYE'NİN VE TÜRK ÜRÜNLERİNİN MARKALAŞMASINDA SPOR TURİZMİNİN ÖNEMİ, İGEME'DEN BAKIŞ, Cilt: 3, Sayı: 28, 52-53, (2004). |
|
55 |
16600 Ä°HRACAT 19520 MARKA 17650 KALÄ°TE
|
ÖMER FARUK DOĞAN, İHRACATTA MARKA YARATMANIN ÖNEMİ VE TURQUALITY, İGEME'DEN BAKIŞ, Cilt: 2, Sayı: 27, 24-27, (2004). |
|
56 |
19520 MARKA
|
ABDULLAH KİĞILI, MARKA OLDUĞUMU 20 YIL SONRA ANLADIM, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 40-45, (2004). |
S. 658.421 Gir 2004 |
57 |
15700 GİRİŞİMCİ(MÜTEŞEBBİS) 19520 MARKA
|
TOLGA YÜCEL, "MADE IN BURSA", 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 57, (2004). |
S. 658.421 Gir 2004 |
58 |
19520 MARKA 15710 GİRİŞİMCİLİK
|
ALİ SAYDAM, İRİLEŞMEMEK İÇİN, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 58-60, (2004). |
S. 658.421 Gir 2004 |
59 |
19520 MARKA 23741 STRATEJÄ°
|
FATOŞ KARAHASAN, 11 MARKA, 11 STRATEJİ, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 61-67, (2004). |
S. 658.421 Gir 2004 |
60 |
19520 MARKA 16940 İLETİŞİM 22470 REKLAM
|
TANER İÇTEN, REKLAMDA DOĞRU TERCİHLER, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 68-70, (2004). |
S. 658.421 Gir 2004 |
61 |
15710 GİRİŞİMCİLİK 19520 MARKA
|
MAHMUT YILMAZ, FARK YARATMAK İÇİN, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 99-100, (2004). |
S. 658.421 Gir 2004 |
62 |
10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB) 19520 MARKA 21600 PAZAR
|
MEHMET ÖKTEMGİL, AB PAZARINDA BAŞARILI MARKA YARATMA VE GELİŞTİRMEDE YENİ YÖNTEMLER , AB PAZARINDA BAŞARILI MARKA YARATMA VE GELİŞTİRMEDE YENİ YÖNTEMLER - SEMİNER (26.10.2004), 11-28, (2004). |
S 658.827 Avr 2004 |
63 |
22410 REKABET 19520 MARKA 25860 ÃœRÃœN GELÄ°ÅžTÄ°RME
|
ARMAN KIRIM - NAFİ GÜRAL - CEMALETTİN SARAR - KUTHAN ERGİNBİLGİÇ - MEHMET GÜVEY, ÜRÜNDE REKABET EDEBİLMENİN YOLLARI, İSTANBUL SANAYİ ODASI III. SANAYİ KONGRESİ (SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET GÜCÜ "KÜRESEL DEĞİŞİME UYUM"), 87-103, (2004). |
S 338.6048 Ä°st 2004 |
64 |
22699 SANAYİ 21630 PAZARLAMA 19520 MARKA 25510 ULUSLARARASI İŞBİRLİĞİ
|
YILMAZ KANBAK - MEHMED EVYAP - ŞADİ BURAT - AHMET BAYRAKTAR - UFUK GÜÇLÜ, SANAYİNİN DIŞA AÇILMA STRATEJİLERİ, İSTANBUL SANAYİ ODASI III. SANAYİ KONGRESİ (SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET GÜCÜ "KÜRESEL DEĞİŞİME UYUM"), 219-248, (2004). |
S 338.6048 Ä°st 2004 |
65 |
19520 MARKA 12790 DEÄžERLEME 22970 SERMAYE PÄ°YASASI
|
YUSUF KAYA, MARKA DEĞERLEME METOTLARI VE BU METOTLARIN KULLANIMDA SERMAYE PİYASASI MEVZUATI AÇISINDAN ÇIKABİLECEK SORUNLAR, CUMHURİYETİN 80. YILINA ARMAĞAN - SERMAYE PİYASASI KURULU, Cilt: 2, 559-622, (2004). |
S 330 Cum 2004 c.2 |
66 |
19520 MARKA 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 16600 İHRACAT
|
AYKUT BEDÜK, MARKA İMAJI VE İHRACATA ETKİLERİ, DIŞ TİCARET DERGİSİ, Sayı: 28, 11-19, (2003). |
|
67 |
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 19520 MARKA 10310 ALGILAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
AHMET ŞEKER KAYA, SİGARA KULLANAN TÜKETİCİLERİN KULLANDIKLARI SİGARA MARKASININ İMAJINA YÖNELİK ALGILARINA GÖRE GRUPLANDIRILMASI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 32, Sayı: 2, 29-50, (2003). |
|
68 |
19520 MARKA 21600 PAZAR 24640 TEKSTİL SEKTÖRÜ
|
YÜKSEL AKKUZUGİL, MARKALAŞMA ALANINDAKİ GELİŞMELERİN VE MARKALI ÜRÜNLER İÇİN PAZARA GİRİŞ STRATEJİLERİNİN TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜ AÇISINDAN ANALİZİ, İGEME'DEN BAKIŞ, Sayı: 23, 134-139, (2003). |
|
69 |
19520 MARKA
|
TALHA APAK, TÜRK ÜRÜNLERİNİN YURT DIŞINDA MARKALAŞMASI VE BU KONUDA FAALİYETLERİN DESTEKLENMESİ, YAKLAŞIM, Sayı: 131, 169-173, (2003). |
|
70 |
19520 MARKA 22731 SATIN ALMA 22541 RÄ°SK
|
AHMET BARDAKÇI - HAKAN SARITAŞ - İRFAN GÖZLÜKAYA, ÖZEL MARKA TERCİHİNİN SATINALMA RİSKLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 21, 33-42, (2003). |
|
71 |
19520 MARKA 22731 SATIN ALMA 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
TÜLAY KORKMAZ - F. BAHAR IŞIN, MARKA TANIDIKLIĞI VE KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİMİN MARKAYA KARŞI TUTUM VE SATINALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 3-4, 287-301, (2003). |
|
72 |
19520 MARKA 26961 YARGITAY
|
ŞABAN KAYIHAN, YARGITAY KARARLARI IŞIĞINDA TANINMIŞ MARKA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ERZİNCAN HUKUK FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 1-2, 423-448, (2003). |
|
73 |
19520 MARKA 21570 PATENT 18510 KOBÄ°'LER 24810 TEÅžVÄ°KLER
|
ARÄ°F ESÄ°N, MARKA / PATENT TEÅžVÄ°KLERDE AB'YE UYUM, II. KOBÄ° ZÄ°RVESÄ° BÄ°LDÄ°RÄ°LER KÄ°TABI, 161-166, (2003). |
S 338.642 Kob 2004 |
74 |
19520 MARKA 18510 KOBÄ°'LER
|
ALİ ÖZKAN, EN ÖNEMLİ KONUMUZ MARKALAŞMAK, II. KOBİ ZİRVESİ BİLDİRİLER KİTABI, 169-171, (2003). |
S 338.642 Kob 2004 |
75 |
19520 MARKA 17530 Ä°THALAT
|
YAŞAR TEKDEMİR, MARKA HAKKININ TÜKENMESİ İLKESİ VE PARALEL İTHALAT SORUNUNA İKTİSADİ BİR YAKLAŞIM 1.FİYAT TÜKENME REJİMLERİ 2. TÜRKİYE İÇİN POLİTİKA ÖNERİSİ, REKABET DERGİSİ, Sayı: 13, 3-31, (2003). |
|