Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 Ä°lgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile baÅŸvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 109
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
51 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
19520 MARKA
19060 MAÄžAZALAR
15140 FRANCHISING (FÄ°NANSAL TEKNÄ°KLER)
ÇAÄžATAY ÃœNÃœSAN - SERDAR PÄ°RTÄ°NÄ° - OSMAN FAÄ°K BÄ°LGE, TÃœKETÄ°CÄ°LERÄ°N SATINALMA DAVRANIÅžLARI AÇISINDAN MARKA, MAÄžAZA VE FRANCHISING SÄ°STEMÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°SÄ°NÄ°N Ä°NCELENMESÄ° ÃœZERÄ°NE BÄ°R ARAÅžTIRMA, MARMARA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ HAKEMLÄ° DERGÄ°SÄ° - ÖNERÄ°, Cilt: 6, Sayı: 22, 45-57, (2004).  
52 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
19520 MARKA
10470 ANKET

SABRÄ° ERDÄ°L - MEHMET TIÄžLI - HAKAN KÄ°TAPÇI, TÃœKETÄ°CÄ°LERÄ°N SATIN ALMA DAVRANIÅžINDA MARKA BAÄžLILIÄžININ ETKÄ°SÄ° VE KÜÇÜK EV ALETLERÄ°NÄ°N SATIN ALINMASINDA DÄ°KEY VE YATAY MARKA BAÄžLILIÄžININ ETKÄ°SÄ°NÄ°N TEST EDÄ°LMESÄ°NE Ä°LÄ°ÅžKÄ°N BÄ°R SAHA ÇALIÅžMASI, MARMARA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ HAKEMLÄ° DERGÄ°SÄ° - ÖNERÄ°, Cilt: 6, Sayı: 22, 117-127, (2004).  
53 12421 ÇİN
19520 MARKA
24640 TEKSTİL SEKTÖRÜ

ZÃœLFÃœ MERT BOZOÄžLU, TÃœRK HAZIR GÄ°YÄ°M SEKTÖRÃœNDE ÇİN TEHDÄ°DÄ°NE KARÅžI MARKALAÅžMA, Ä°GEME'DEN BAKIÅž, Cilt: 3, Sayı: 28, 44-47, (2004).  
54 25150 TURÄ°ZM
25321 TÃœRKÄ°YE
19520 MARKA

ÃœLKÃœ GÃœNAY, TÃœRKÄ°YE'NÄ°N VE TÃœRK ÃœRÃœNLERÄ°NÄ°N MARKALAÅžMASINDA SPOR TURÄ°ZMÄ°NÄ°N ÖNEMÄ°, Ä°GEME'DEN BAKIÅž, Cilt: 3, Sayı: 28, 52-53, (2004).  
55 16600 Ä°HRACAT
19520 MARKA
17650 KALÄ°TE

ÖMER FARUK DOÄžAN, Ä°HRACATTA MARKA YARATMANIN ÖNEMÄ° VE TURQUALITY, Ä°GEME'DEN BAKIÅž, Cilt: 2, Sayı: 27, 24-27, (2004).  
56 19520 MARKA



ABDULLAH KİĞILI, MARKA OLDUĞUMU 20 YIL SONRA ANLADIM, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 40-45, (2004). S. 658.421 Gir 2004
57 15700 GİRİŞİMCİ(MÜTEŞEBBİS)
19520 MARKA


TOLGA YÜCEL, "MADE IN BURSA", 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 57, (2004). S. 658.421 Gir 2004
58 19520 MARKA
15710 GİRİŞİMCİLİK


ALİ SAYDAM, İRİLEŞMEMEK İÇİN, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 58-60, (2004). S. 658.421 Gir 2004
59 19520 MARKA
23741 STRATEJÄ°


FATOŞ KARAHASAN, 11 MARKA, 11 STRATEJİ, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 61-67, (2004). S. 658.421 Gir 2004
60 19520 MARKA
16940 İLETİŞİM
22470 REKLAM

TANER İÇTEN, REKLAMDA DOĞRU TERCİHLER, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 68-70, (2004). S. 658.421 Gir 2004
61 15710 GİRİŞİMCİLİK
19520 MARKA


MAHMUT YILMAZ, FARK YARATMAK İÇİN, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 99-100, (2004). S. 658.421 Gir 2004
62 10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB)
19520 MARKA
21600 PAZAR

MEHMET ÖKTEMGİL, AB PAZARINDA BAŞARILI MARKA YARATMA VE GELİŞTİRMEDE YENİ YÖNTEMLER , AB PAZARINDA BAŞARILI MARKA YARATMA VE GELİŞTİRMEDE YENİ YÖNTEMLER - SEMİNER (26.10.2004), 11-28, (2004). S 658.827 Avr 2004
63 22410 REKABET
19520 MARKA
25860 ÃœRÃœN GELÄ°ÅžTÄ°RME

ARMAN KIRIM - NAFİ GÜRAL - CEMALETTİN SARAR - KUTHAN ERGİNBİLGİÇ - MEHMET GÜVEY, ÜRÜNDE REKABET EDEBİLMENİN YOLLARI, İSTANBUL SANAYİ ODASI III. SANAYİ KONGRESİ (SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET GÜCÜ "KÜRESEL DEĞİŞİME UYUM"), 87-103, (2004). S 338.6048 İst 2004
64 22699 SANAYÄ°
21630 PAZARLAMA
19520 MARKA
25510 ULUSLARARASI İŞBİRLİĞİ
YILMAZ KANBAK - MEHMED EVYAP - ŞADİ BURAT - AHMET BAYRAKTAR - UFUK GÜÇLÜ, SANAYİNİN DIŞA AÇILMA STRATEJİLERİ, İSTANBUL SANAYİ ODASI III. SANAYİ KONGRESİ (SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET GÜCÜ "KÜRESEL DEĞİŞİME UYUM"), 219-248, (2004). S 338.6048 İst 2004
65 19520 MARKA
12790 DEÄžERLEME
22970 SERMAYE PÄ°YASASI

YUSUF KAYA, MARKA DEĞERLEME METOTLARI VE BU METOTLARIN KULLANIMDA SERMAYE PİYASASI MEVZUATI AÇISINDAN ÇIKABİLECEK SORUNLAR, CUMHURİYETİN 80. YILINA ARMAĞAN - SERMAYE PİYASASI KURULU, Cilt: 2, 559-622, (2004). S 330 Cum 2004 c.2
66 19520 MARKA
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)
16600 Ä°HRACAT

AYKUT BEDÃœK, MARKA Ä°MAJI VE Ä°HRACATA ETKÄ°LERÄ°, DIÅž TÄ°CARET DERGÄ°SÄ°, Sayı: 28, 11-19, (2003).  
67 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
19520 MARKA
10310 ALGILAMA
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
AHMET ÅžEKER KAYA, SÄ°GARA KULLANAN TÃœKETÄ°CÄ°LERÄ°N KULLANDIKLARI SÄ°GARA MARKASININ Ä°MAJINA YÖNELÄ°K ALGILARINA GÖRE GRUPLANDIRILMASI, Ä°STANBUL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°ÅžLETME FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 32, Sayı: 2, 29-50, (2003).  
68 19520 MARKA
21600 PAZAR
24640 TEKSTİL SEKTÖRÜ

YÃœKSEL AKKUZUGÄ°L, MARKALAÅžMA ALANINDAKÄ° GELÄ°ÅžMELERÄ°N VE MARKALI ÃœRÃœNLER İÇİN PAZARA GÄ°RÄ°Åž STRATEJÄ°LERÄ°NÄ°N TÃœRK HAZIR GÄ°YÄ°M SEKTÖRÃœ AÇISINDAN ANALÄ°ZÄ°, Ä°GEME'DEN BAKIÅž, Sayı: 23, 134-139, (2003).  
69 19520 MARKA



TALHA APAK, TÃœRK ÃœRÃœNLERÄ°NÄ°N YURT DIÅžINDA MARKALAÅžMASI VE BU KONUDA FAALÄ°YETLERÄ°N DESTEKLENMESÄ°, YAKLAÅžIM, Sayı: 131, 169-173, (2003).  
70 19520 MARKA
22731 SATIN ALMA
22541 RÄ°SK

AHMET BARDAKÇI - HAKAN SARITAÅž - Ä°RFAN GÖZLÃœKAYA, ÖZEL MARKA TERCÄ°HÄ°NÄ°N SATINALMA RÄ°SKLERÄ° AÇISINDAN DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°, ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 21, 33-42, (2003).  
71 19520 MARKA
22731 SATIN ALMA
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
TÃœLAY KORKMAZ - F. BAHAR IÅžIN, MARKA TANIDIKLIÄžI VE KULAKTAN KULAÄžA Ä°LETİŞİMÄ°N MARKAYA KARÅžI TUTUM VE SATINALMA EĞİLÄ°MÄ° ÃœZERÄ°NDEKÄ° ETKÄ°SÄ°NÄ°N BELÄ°RLENMESÄ° ÃœZERÄ°NE BÄ°R ARAÅžTIRMA, ATATÃœRK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 17, Sayı: 3-4, 287-301, (2003).  
72 19520 MARKA
26961 YARGITAY


ÅžABAN KAYIHAN, YARGITAY KARARLARI IÅžIÄžINDA TANINMIÅž MARKA, ATATÃœRK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° ERZÄ°NCAN HUKUK FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: VII, Sayı: 1-2, 423-448, (2003).  
73 19520 MARKA
21570 PATENT
18510 KOBÄ°'LER
24810 TEÅžVÄ°KLER
ARÄ°F ESÄ°N, MARKA / PATENT TEÅžVÄ°KLERDE AB'YE UYUM, II. KOBÄ° ZÄ°RVESÄ° BÄ°LDÄ°RÄ°LER KÄ°TABI, 161-166, (2003). S 338.642 Kob 2004
74 19520 MARKA
18510 KOBÄ°'LER


ALİ ÖZKAN, EN ÖNEMLİ KONUMUZ MARKALAŞMAK, II. KOBİ ZİRVESİ BİLDİRİLER KİTABI, 169-171, (2003). S 338.642 Kob 2004
75 19520 MARKA
17530 Ä°THALAT


YAÅžAR TEKDEMÄ°R, MARKA HAKKININ TÃœKENMESÄ° Ä°LKESÄ° VE PARALEL Ä°THALAT SORUNUNA Ä°KTÄ°SADÄ° BÄ°R YAKLAÅžIM 1.FÄ°YAT TÃœKENME REJÄ°MLERÄ° 2. TÃœRKÄ°YE İÇİN POLÄ°TÄ°KA ÖNERÄ°SÄ°, REKABET DERGÄ°SÄ°, Sayı: 13, 3-31, (2003).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Sonraki Sayfa