|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
101 |
12870 DENETİM 17350 İŞLETME
|
ALİ İHSAN AKGÜN, İŞLETMELERDE İÇ DENETİM UYGULAMASI, VERGİ DÜNYASI, Sayı: 212, 110-130, (1999). |
|
102 |
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 17350 İŞLETME 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - ELİF KARABULUT, BÜYÜK ÖLÇEKLİ ENDÜSTRİ İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ UYGULAMALARI, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 160, 18-27, (1999). |
|
103 |
17240 İŞ HUKUKU 17350 İŞLETME
|
İBRAHİM AYDINLI, İŞ HUKUKUNDA İŞYERİ VE İŞLETME KAVRAMLARININ MUHTEVASI VE ÖNEMİ , KAMU İŞ - İŞ HUKUKU VE İKTİSAT DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 4, 171-216, (1999). |
|
104 |
17350 İŞLETME 25750 ÜRETİM
|
ÖMER SELÇUK EMSEN - KEREM KARABULUT, BAYBURT İLİNDE ÜRETİME YÖNELİK İŞLETMELERİN MEVCUT DURUMLARI , 10. YILINDA BAYBURT VİLAYETİ SEMPOZYUMU, Cilt: 1, 205-213, (1999). |
|
105 |
17350 İŞLETME 25750 ÜRETİM
|
ÖMER SELÇUK EMSEN - KEREM KARABULUT, BAYBURT İLİNDE ÜRETİME YÖNELİK İŞLETMELERİN MEVCUT DURUMLARI -POTANSİYELLERİ - SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, 10.YILINDA BAYBURT VİLAYETİ SEMPOZYUMU, Cilt: 1., 205-218, (1999). |
S 330.56329 YIL 2002 |
106 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17350 İŞLETME
|
BERRİN YÜKSEL - MEHMET DEMİRTAŞ, İŞLETMELERDE MÜŞTERİ TATMİNİ: ANTALYA VE YÖRESİ KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ TATMİNİ SAĞLAMA YÖNLÜ ÇABALARIN ARAŞTIRILMASI, YÖNETİM VE EKONOMİ, Sayı: 5, 423-439, (1999). |
|
107 |
25980 VARYANS ANALİZİ 17350 İŞLETME 26939 YARATICILIK
|
RAUF NİŞEL, İŞLETMELERİN YAPISAL ÖZELLİKLERİNİN YARATICILIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN VARYANS ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ KONULU BİR ARAŞTIRMA, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 2, 227-239, (1998). |
|
108 |
13130 DIŞ TİCARET 14909 FİNANSMAN 16600 İHRACAT 17350 İŞLETME
|
ERKİN ONURSAL, DIŞ TİCARETİN FİNANSMANI, DIŞ TİCARET DERGİSİ, Sayı: ÖZEL SAYI, 171-198, (1998). |
|
109 |
17430 İŞLETME SERMAYESİ VE YÖNETİMİ (ÇALIŞMA SERMAYESİ) 17350 İŞLETME 18510 KOBİ'LER 14900 FİNANSAL YÖNETİM
|
NAİM ATA ATABEY, İŞLETMELERDE ÇALIŞMA SERMAYESİ YÖNETİMİNİN ÖNEMİ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU DERGİSİ, Sayı: 1, 189-197, (1998). |
|
110 |
20990 ÖĞRENEN ORGANİZASYON 17350 İŞLETME 21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME
|
İNAN ÖZALP - ÖZLEM UZUN - NAZAN YELKİKALAN, ÖĞRENEN ORGANİZASYONLAR VE İŞLETMELER AÇISINDAN ÖĞRENEN ORGANİZASYON OLMANIN ÖNEMİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIV, Sayı: 1-2, 17-28, (1998). |
|
111 |
17350 İŞLETME 14440 ETİK
|
AZİZE ERGENELİ, BUSINESS ETHICS: FUTURE MANAGERS' ETHICAL THINKING PROFILE, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 2, 71-83, (1997). |
|
112 |
17350 İŞLETME 21900 PLANLAMA 10549 ARAŞTIRMA 10470 ANKET
|
EROL EREN - SELİM AREN - LÜTFİHAK ALPKAN, İŞLETMELERDE PLANLAMA VE KONTROL FAALİYETLERİNİ DEĞERLENDİRME ARAŞTIRMASI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 26, Sayı: 1, 17-34, (1997). |
|
113 |
17350 İŞLETME 24611 TEKNOLOJİ 26803 YABANCILAŞMA 23500 SOSYOLOJİ
|
HÜNER ŞENCAN, İŞLETMELEDE TEKNOLOJİ VE YABANCILAŞMA İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 26, Sayı: 1, 61-80, (1997). |
|
114 |
26520 VERGİ YÜKÜ 17350 İŞLETME 26980 YATIRIM
|
AZZEM ÖZKAN - AYTEKİN ALTIPARMAK, VERGİ YÜKÜNÜN İŞLETMELERİN YATIRIM KARARLARI ÜZERİNE ETKİSİ, YAKLAŞIM, Sayı: 55, 123-128, (1997). |
|
115 |
17350 İŞLETME 18399 KİRA-KİRALAMA 18270 KAYNAKTA KESME USULÜ (STOPAJ) (TEVKİFAT)
|
DOĞAN ŞENYÜZ, İŞLETMELERDE KAYITLI MAL VE HAKLARIN KİRALANMASINDA TEVKİFAT, YAKLAŞIM, Sayı: 56, 46-50, (1997). |
|
116 |
17350 İŞLETME 18100 KARİYER YÖNETİMİ 10470 ANKET 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
FERİT ÖLÇER, İŞLETMELERDE KARİYER YÖNETİMİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 30, Sayı: 4, 87-103, (1997). |
|
117 |
18920 LİDER 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 12530 DAĞITIM KANALLARI 17350 İŞLETME
|
ÇAĞATAY ÜNÜSAN, GÜNÜMÜZ İŞLETMELERİNDE LİDER VE GÜÇ KAVRAMININ PAZARLAMA DAĞITIM KANALI YÖNETİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIII, Sayı: 1-2, 81-88, (1997). |
|
118 |
17350 İŞLETME 13909 EKONOMİ (İKTİSAT) 20690 ORGANİZASYON
|
BAHAETTİN BALÇIK, KÜÇÜK İŞLETMELERİN EKONOMİYE KATKILARI VE ÜLKEMİZDE KÜÇÜK İŞLETMELERE HİZMET GÖTÜREN ÖRGÜTLER, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 3-4, 63-73, (1997). |
|
119 |
25150 TURİZM 17020 İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 17350 İŞLETME
|
SABAHAT YURDAKUL, TURİZM İŞLETMELERİNDE İŞGÜCÜ PLANLAMASININ ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 159-170, (1996). |
|
120 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 17650 KALİTE 16340 HİZMET KALİTESİ
|
MUSTAFA KOYUNCU, TURİZM İŞLETMELERİNDE TEMEL KALİTE FAKTÖRLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 171-175, (1996). |
|
121 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17670 KALİTE YÖNETİMİ
|
ABDULVAHAP BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 45-64, (1996). |
|
122 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 17350 İŞLETME
|
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 104-114, (1996). |
|
123 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 17350 İŞLETME
|
HALİL DEMİRER, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 115-122, (1996). |
|
124 |
17350 İŞLETME 25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 142-148, (1996). |
|
125 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 17650 KALİTE
|
MUSTAFA KOYUNCU, TURİZM İŞLETMELERİNDE TEMEL KALİTE FAKTÖRLETİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 171-175, (1996). |
|