Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 91
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
51 17290 İŞ TATMİNİ
25722 ÜNİVERSİTE
10470 ANKET

FATMA KÜSKÜ, DIMENSIONS OF EMPLOYEE SATISFACTION: A STATE UNIVERSITY EXAMPLE, ODTÜ GELİŞME DERGİSİ, Cilt: 28, Sayı: 3-4, 399-430, (2001).  
52 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
17290 İŞ TATMİNİ
17330 İŞGÜCÜ(EMEK)

OSMAN KARATEPE - ALPTEKİN SÖKMEN, İŞLETMENİN SINIR BİRİMLERİNDE ÇALIŞAN İŞGÖRENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞI, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 34, Sayı: 4, 157-181, (2001).  
53 27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK)
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
17290 İŞ TATMİNİ
10470 ANKET
GÜLSÜN ERİGÜÇ - YAVUZ YILDIRIM, DEĞER ALGI UYUMSUZLUĞU MODELİNE GÖRE HASTANE YÖNETİCİLERİNİN İŞ DOYUMU VE GÖREVDEN AYRILMA İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 34, Sayı: 4, 183-204, (2001).  
54 18930 LİDERLİK
17290 İŞ TATMİNİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
27310 YÖNETİM
FUNDA FERİK, İŞLETMELERDEKİ LİDERLİK TARZLARININ ÇALIŞANLARIN İŞ TATMİNLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, ACTIVE BANKACILIK VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 19, 74-79, (2001).  
55 17290 İŞ TATMİNİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ


NURDAN ÖZARALLI, SUPERIOR - SUBORDINATE RELATIONSHIP AND ITS IMPACT ON THE PERCEIVED LEVELS OF JOB SATISFACTION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1, 299-308, (2000).  
56 17290 İŞ TATMİNİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ


MEHMET TURAN - ÜNAL AY, AN INVESTIGATION OF TURKISH EMPLOYEE'S JOB DISSATISFACTION RESPONSES: AN EXPLORATORY STUDY, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 227-238, (2000).  
57 17290 İŞ TATMİNİ
10470 ANKET
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ

İLKER H. ÇARIKÇI, ÇALIŞANLARIN İŞ TATMİNLERİNİ ETKİLEYEN KİŞİSEL ÖZELLİKLER -SÜPERMARKET ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA-, SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 155-168, (2000).  
58 17220 İŞ DEĞERLENDİRME
19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
17290 İŞ TATMİNİ

ÖZNUR AŞAN, İŞ ÖZELLİKLERİ MODELİNDE KRİTİK PSİKOLOJİK HALLERİN ARACILIK ROLÜ : AMPİRİK BİR ÇALIŞMA, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 2, 103-119, (2000).  
59 17290 İŞ TATMİNİ
21001 ÖĞRETMEN
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
10470 ANKET
RUHİ SARPKAYA, LİSELERDE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN İŞ DOYUMU (MANİSA İLİ DERNEĞİ), AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 3, 111-124, (2000).  
60 17830 KAMU SEKTÖRÜ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17290 İŞ TATMİNİ

ATILHAN NAKTİYOK - MUHSİN HALİS, KAMU SEKTÖRÜNDE İÇ MÜŞTERİ TATMİNİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 183-200, (2000).  
61 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17290 İŞ TATMİNİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ

ŞEVKİNAZ GÜMÜŞOĞLU - ÖMÜR TİMURCANDAY ÖZMEN, REKABET AVANTAJINI SAĞLAMADA BİR STRATEJİ OLARAK TOPLAM KALİTE: BİR ENDÜSTRİ KURULUŞUNDA 1998-2000 YILLARI ARASINDA MÜŞTERİ VE ÇALIŞAN DOYUMUNUN ÖLÇÜLMESİNE İLİŞKİN BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 237, (2000). S 658.8 Beş 2000
62 17290 İŞ TATMİNİ
17330 İŞGÜCÜ(EMEK)


TURGAY AVCI-OSMAN M. KARATEPE, HİZMET SEKTÖRÜNDE İŞLETMENİN SINIR BİRİMLERİNDE ÇALIŞAN İŞGÖRENLERİN İŞ TATMİNİ BELİRLEYEN DEĞİŞKENLERE YÖNELİK AMPİRİK BİR DEĞERLENDİRME, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ 8. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ, 543-570, (2000). S 658 SEK 2000
63 17290 İŞ TATMİNİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
10470 ANKET
14395 ESNEK ÇALIŞMA
ÇİĞDEM KIREL, ESNEK ÇALIŞMA SAATLERİ UYGULAMALARINDA CİNSİYET, İŞ TATMİNİ VE İŞ BAĞLILIĞI İLİŞKİSİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 28, Sayı: 2, 115-136, (1999).  
64 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 İŞ TATMİNİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
14630 FAKTÖR ANALİZİ
MUHSİN HALİS, İÇ MÜŞTERİ TATMİNİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE İLİŞKİN İSTATİSTİKSEL BİR ANALİZ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 160, 74-88, (1999).  
65 17290 İŞ TATMİNİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
26720 VERİMLİLİK
ORHAN BATMAN - RECEP YILDIRGAN - H. MUSTAFA PAKSOY, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN VERİMLİLİK VE İŞ TATMİNİ İLE İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 455, 34-41, (1999).  
66 17290 İŞ TATMİNİ
19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
17650 KALİTE

MELTEM ONAY ÖZKAYA, İŞ DOYUMU + MOTİVASYON = KALİTE VE MÜKEMMELLİK, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 279-290, (1999). S 350 pek 1999
67 17290 İŞ TATMİNİ
17830 KAMU SEKTÖRÜ
17831 KAMU YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
CANAN AY - AYLİN GÜLGÜN, KAMU SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRIILMASINDA ETKEN BİR ARAÇ OLARAK; İŞ TATMİNİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 249-264, (1999). S 350 pek 1999
68 17290 İŞ TATMİNİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
26720 VERİMLİLİK
ORHAN BATMAN - RECEP YILDIRGAN - H. MUSTAFA PAKSOY, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN VERİMLİLİK VE İŞ TATMİNİ İLE İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 455, 34-41, (1999).  
69 10120 ADALET
11270 BAŞARI DEĞERLEME
17290 İŞ TATMİNİ

DERYA EREL, BAŞARIM DEĞERLEMEDE ADALET VE İŞGÖRENLERİN DOYUMU, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ (PROF. DR CEMAL MIHÇIOĞLU'NA ARMAĞAN) , Cilt: 52, Sayı: 1-4, 287-298, (1997).  
70 20030 MUHASEBECİLİK MESLEĞİ
17290 İŞ TATMİNİ


ORHAN SEVİLENGÜL - BEYHAN MARŞAP, MUHASEBE MESLEĞİNDE İŞ TATMİNİ, MÖDAV (MUHASEBE ÖĞRETİM ÜYELERİ BİLİM VE DAYANIŞMA VAKFI) BÜLTENİ, Sayı: 6, 22-23, (1997).  
71 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 İŞ TATMİNİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996).  
72 17290 İŞ TATMİNİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ


MEHMET SİLAH, İŞ TATMİNİ, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 269-278, (1996).  
73 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 İŞ TATMİNİ


GAMZE GÖKÇİN, İÇ/DIŞ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 66-74, (1996). S 658.562 Özg 1996
74 16940 İLETİŞİM
17290 İŞ TATMİNİ


BERKER TELEK - AYŞEM ERTOPUZ - BAHADIR AKIN, İLETİŞİMİN İÇ MÜŞTERİ TATMİNİNDEKİ ROLÜ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 2, 248-257, (1996). S 658.562 Özg 1996
75 10420 ANALİTİK HİYERARŞİ YAKLAŞIMI
17290 İŞ TATMİNİ


İBRAHİM İNCEÇAM - N. KAVUŞTURAN - E. BOZDAĞ - H. ERKUT , ÇALIŞANLARIN TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK ANALİTİK HİYARARŞİ YÖNTEMİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 3, 484-493, (1996). S 658.562 Özg 1996
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | Sonraki Sayfa