|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
51 |
17290 İŞ TATMİNİ 25722 ÜNİVERSİTE 10470 ANKET
|
FATMA KÜSKÜ, DIMENSIONS OF EMPLOYEE SATISFACTION: A STATE UNIVERSITY EXAMPLE, ODTÜ GELİŞME DERGİSİ, Cilt: 28, Sayı: 3-4, 399-430, (2001). |
|
52 |
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 17290 İŞ TATMİNİ 17330 İŞGÜCÜ(EMEK)
|
OSMAN KARATEPE - ALPTEKİN SÖKMEN, İŞLETMENİN SINIR BİRİMLERİNDE ÇALIŞAN İŞGÖRENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞI, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 34, Sayı: 4, 157-181, (2001). |
|
53 |
27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK) 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 17290 İŞ TATMİNİ 10470 ANKET
|
GÜLSÜN ERİGÜÇ - YAVUZ YILDIRIM, DEĞER ALGI UYUMSUZLUĞU MODELİNE GÖRE HASTANE YÖNETİCİLERİNİN İŞ DOYUMU VE GÖREVDEN AYRILMA İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 34, Sayı: 4, 183-204, (2001). |
|
54 |
18930 LİDERLİK 17290 İŞ TATMİNİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 27310 YÖNETİM
|
FUNDA FERİK, İŞLETMELERDEKİ LİDERLİK TARZLARININ ÇALIŞANLARIN İŞ TATMİNLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, ACTIVE BANKACILIK VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 19, 74-79, (2001). |
|
55 |
17290 İŞ TATMİNİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
NURDAN ÖZARALLI, SUPERIOR - SUBORDINATE RELATIONSHIP AND ITS IMPACT ON THE PERCEIVED LEVELS OF JOB SATISFACTION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1, 299-308, (2000). |
|
56 |
17290 İŞ TATMİNİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
MEHMET TURAN - ÜNAL AY, AN INVESTIGATION OF TURKISH EMPLOYEE'S JOB DISSATISFACTION RESPONSES: AN EXPLORATORY STUDY, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 6, 227-238, (2000). |
|
57 |
17290 İŞ TATMİNİ 10470 ANKET 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
İLKER H. ÇARIKÇI, ÇALIŞANLARIN İŞ TATMİNLERİNİ ETKİLEYEN KİŞİSEL ÖZELLİKLER -SÜPERMARKET ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA-, SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 155-168, (2000). |
|
58 |
17220 İŞ DEĞERLENDİRME 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 17290 İŞ TATMİNİ
|
ÖZNUR AŞAN, İŞ ÖZELLİKLERİ MODELİNDE KRİTİK PSİKOLOJİK HALLERİN ARACILIK ROLÜ : AMPİRİK BİR ÇALIŞMA, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 2, 103-119, (2000). |
|
59 |
17290 İŞ TATMİNİ 21001 ÖĞRETMEN 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 10470 ANKET
|
RUHİ SARPKAYA, LİSELERDE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN İŞ DOYUMU (MANİSA İLİ DERNEĞİ), AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 3, 111-124, (2000). |
|
60 |
17830 KAMU SEKTÖRÜ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17290 İŞ TATMİNİ
|
ATILHAN NAKTİYOK - MUHSİN HALİS, KAMU SEKTÖRÜNDE İÇ MÜŞTERİ TATMİNİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 183-200, (2000). |
|
61 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17290 İŞ TATMİNİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
ŞEVKİNAZ GÜMÜŞOĞLU - ÖMÜR TİMURCANDAY ÖZMEN, REKABET AVANTAJINI SAĞLAMADA BİR STRATEJİ OLARAK TOPLAM KALİTE: BİR ENDÜSTRİ KURULUŞUNDA 1998-2000 YILLARI ARASINDA MÜŞTERİ VE ÇALIŞAN DOYUMUNUN ÖLÇÜLMESİNE İLİŞKİN BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 237, (2000). |
S 658.8 Beş 2000 |
62 |
17290 İŞ TATMİNİ 17330 İŞGÜCÜ(EMEK)
|
TURGAY AVCI-OSMAN M. KARATEPE, HİZMET SEKTÖRÜNDE İŞLETMENİN SINIR BİRİMLERİNDE ÇALIŞAN İŞGÖRENLERİN İŞ TATMİNİ BELİRLEYEN DEĞİŞKENLERE YÖNELİK AMPİRİK BİR DEĞERLENDİRME, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ 8. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ, 543-570, (2000). |
S 658 SEK 2000 |
63 |
17290 İŞ TATMİNİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 10470 ANKET 14395 ESNEK ÇALIŞMA
|
ÇİĞDEM KIREL, ESNEK ÇALIŞMA SAATLERİ UYGULAMALARINDA CİNSİYET, İŞ TATMİNİ VE İŞ BAĞLILIĞI İLİŞKİSİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 28, Sayı: 2, 115-136, (1999). |
|
64 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17290 İŞ TATMİNİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 14630 FAKTÖR ANALİZİ
|
MUHSİN HALİS, İÇ MÜŞTERİ TATMİNİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE İLİŞKİN İSTATİSTİKSEL BİR ANALİZ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 160, 74-88, (1999). |
|
65 |
17290 İŞ TATMİNİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 26720 VERİMLİLİK
|
ORHAN BATMAN - RECEP YILDIRGAN - H. MUSTAFA PAKSOY, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN VERİMLİLİK VE İŞ TATMİNİ İLE İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 455, 34-41, (1999). |
|
66 |
17290 İŞ TATMİNİ 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 17650 KALİTE
|
MELTEM ONAY ÖZKAYA, İŞ DOYUMU + MOTİVASYON = KALİTE VE MÜKEMMELLİK, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 279-290, (1999). |
S 350 pek 1999 |
67 |
17290 İŞ TATMİNİ 17830 KAMU SEKTÖRÜ 17831 KAMU YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
CANAN AY - AYLİN GÜLGÜN, KAMU SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRIILMASINDA ETKEN BİR ARAÇ OLARAK; İŞ TATMİNİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 249-264, (1999). |
S 350 pek 1999 |
68 |
17290 İŞ TATMİNİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 26720 VERİMLİLİK
|
ORHAN BATMAN - RECEP YILDIRGAN - H. MUSTAFA PAKSOY, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN VERİMLİLİK VE İŞ TATMİNİ İLE İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 455, 34-41, (1999). |
|
69 |
10120 ADALET 11270 BAŞARI DEĞERLEME 17290 İŞ TATMİNİ
|
DERYA EREL, BAŞARIM DEĞERLEMEDE ADALET VE İŞGÖRENLERİN DOYUMU, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ (PROF. DR CEMAL MIHÇIOĞLU'NA ARMAĞAN) , Cilt: 52, Sayı: 1-4, 287-298, (1997). |
|
70 |
20030 MUHASEBECİLİK MESLEĞİ 17290 İŞ TATMİNİ
|
ORHAN SEVİLENGÜL - BEYHAN MARŞAP, MUHASEBE MESLEĞİNDE İŞ TATMİNİ, MÖDAV (MUHASEBE ÖĞRETİM ÜYELERİ BİLİM VE DAYANIŞMA VAKFI) BÜLTENİ, Sayı: 6, 22-23, (1997). |
|
71 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17290 İŞ TATMİNİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996). |
|
72 |
17290 İŞ TATMİNİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
MEHMET SİLAH, İŞ TATMİNİ, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 269-278, (1996). |
|
73 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17290 İŞ TATMİNİ
|
GAMZE GÖKÇİN, İÇ/DIŞ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 66-74, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
74 |
16940 İLETİŞİM 17290 İŞ TATMİNİ
|
BERKER TELEK - AYŞEM ERTOPUZ - BAHADIR AKIN, İLETİŞİMİN İÇ MÜŞTERİ TATMİNİNDEKİ ROLÜ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 2, 248-257, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
75 |
10420 ANALİTİK HİYERARŞİ YAKLAŞIMI 17290 İŞ TATMİNİ
|
İBRAHİM İNCEÇAM - N. KAVUŞTURAN - E. BOZDAĞ - H. ERKUT , ÇALIŞANLARIN TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK ANALİTİK HİYARARŞİ YÖNTEMİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 3, 484-493, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |