|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
76 |
21630 PAZARLAMA 17060 İNTERNET 14000 ELEKTRONİK TİCARET 16940 İLETİŞİM
|
AZMİ YALÇIN - MERT DEMİRCİOĞLU, BİR İLETİŞİM ARACI OLARAK İNTERNET: EN BÜYÜK 100 SANAYİ FİRMASININ İNTERNET SİTELERİNİN İÇERİK ANALİZİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 21, Sayı: 1, 111-127, (2002). |
|
77 |
24611 TEKNOLOJİ 16940 İLETİŞİM 11560 BİLGİ TEKNOLOJİSİ
|
TARKAN ERDOĞAN - HAKAN BİLİR, BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ: GELİŞMELER, YANSIMALAR VE PİYASALARIN YENİDEN DÜZENLENMESİ, REKABET DERGİSİ, Sayı: 11, 47-75, (2002). |
|
78 |
19980 MUHASEBE 16940 İLETİŞİM
|
BERNA DEMİR , İŞLETMELERDE MUHASEBE İLETİŞİMİ, MUHASEBE BİLİM DÜNYASI DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 4, 13-28, (2001). |
|
79 |
23801 SUÇ 16940 İLETİŞİM
|
H. İBRAHİM YUMUŞAK, ÇIKAR AMAÇLI SUÇ ÖRGÜTÜ VE İLETİŞİMİN DİNLENMESİ, VERGİ DÜNYASI, Sayı: 238, 77-83, (2001). |
|
80 |
16000 HALKLA İLİŞKİLER 17440 İŞLETME YÖNETİMİ 16940 İLETİŞİM
|
NURİ TORTOP, HALKLA İLİŞKİLERİN GELİŞMESİ VE UYULMASI GEREKEN TEMEL İLKELERİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 34, Sayı: 2, 69-77, (2001). |
|
81 |
12530 DAĞITIM KANALLARI 12310 ÇATIŞMA 16940 İLETİŞİM
|
JANSET ÖZEN İŞBAŞI, ULUSLARARASI DAĞITIM KANALLARINDA İLİŞKİLER : BİR YAZIN TARAMASI, AKDENİZ İ. İ. B. F. DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 62-80, (2001). |
|
82 |
21370 ÖZELLEŞTİRME 16940 İLETİŞİM
|
SAHİN ARDIYOK, TÜRK TELEKOMÜNİKASYON AŞ'NİN ÖZELLEŞTİRİLMESİ: SEKTÖRDE DOĞUM SANCILARI, REKABET DERGİSİ, Sayı: 5, 17-58, (2001). |
|
83 |
16940 İLETİŞİM 11160 BANKA 10470 ANKET 12255 ÇALIŞMA HAYATI (ÇALIŞMA YAŞAMI)
|
SİBEL GÖK, ÇALIŞMA YAŞAMINDA BEDEN DİLİNİN KULLANIMI: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 6, 185-200, (2000). |
|
84 |
16940 İLETİŞİM 16000 HALKLA İLİŞKİLER 14440 ETİK
|
ZÜLFİKAR DAMLAPINAR, KAMUSAL İLETİŞİM BİÇİMİ OLARAK HALKLA İLİŞKİLER VE ETİK, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 6, 299-309, (2000). |
|
85 |
23840 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA 11530 BİLGİ 11560 BİLGİ TEKNOLOJİSİ 16940 İLETİŞİM
|
TÜLAY URGANCI, SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMADA VAZGEÇİLMEYEN UNSUR -BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ-, UZMAN DER - BAŞBAKANLIK VE BAĞLI KURULUŞLARI UZMAN VE UZMAN YARDIMCILARI MESLEKİ DAYANIŞMA DERNEĞİ YAYIN ORGANI, Sayı: 11-12, 25-27, (2000). |
|
86 |
17790 KAMU HUKUKU 16940 İLETİŞİM
|
ALİ ULUSOY, TELEKOMÜNİKASYON ALANINDAKİ SON YASAL DÜZENLEMELER VE UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, PERŞEMBE KONFERANSLARI (11) - REKABET KURUMU, 57-92, (2000). |
S 343.0721 Rek 2000 |
87 |
16000 HALKLA İLİŞKİLER 16940 İLETİŞİM 17060 İNTERNET
|
TÜRKSEL KAYA BENSGHİR, HALKLA İLİŞKİLERDE ETKİLİ İLETİŞİM : WEB (WWW), AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 1, 111-131, (2000). |
|
88 |
16940 İLETİŞİM 16000 HALKLA İLİŞKİLER 17060 İNTERNET 11630 BİLİŞİM SEKTÖRÜ
|
TÜRKSEL KAYA BENSGHİR, DEVLET - VATANDAŞ İLETİŞİMİNDE E-POSTA, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 4, 49-61, (2000). |
|
89 |
21180 ÖRGÜTSEL HABERLEŞME 16940 İLETİŞİM 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 10549 ARAŞTIRMA
|
MUHSİN HALİS, ÖRGÜTSEL İLETİŞİM VE İLETİŞİM TATMİNİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 217-230, (2000). |
|
90 |
13130 DIŞ TİCARET 11530 BİLGİ 16940 İLETİŞİM 24611 TEKNOLOJİ
|
TÜLAY URGANCI, BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ IŞIĞINDA DIŞ TİCARET İLİŞKİLERİNİN KOLAYLAŞTIRILMASI, DIŞ TİCARET DERGİSİ, Sayı: 13, 79-92, (1999). |
|
91 |
26799 YABANCI DİL 16940 İLETİŞİM 21000 ÖĞRENME
|
AYHAN SELÇUK, KÜLTÜRLER ARASI İLETİŞİMİ ENGELLEYEN BAZI FAKTÖRLER, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 5, 319-324, (1999). |
|
92 |
21701 PAZARLIK 16940 İLETİŞİM
|
MİNU EDİS, MÜZAKERE NEDİR?, ACTIVE BANKACILIK VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 9, 88-90, (1999). |
|
93 |
16940 İLETİŞİM 24611 TEKNOLOJİ
|
İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 1, 37-39, (1999). |
|
94 |
16940 İLETİŞİM 15951 HABERLEŞME
|
SESLİ YANIT SİSTEMLERİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 1, 40-44, (1999). |
|
95 |
20210 MÜŞTERİ 16940 İLETİŞİM
|
MÜŞTERİ ÇAĞRI MERKEZLERİ (CALL CENTER), BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 2, 18-23, (1999). |
|
96 |
16940 İLETİŞİM 24611 TEKNOLOJİ
|
İLETİŞİ TEKNOLOJİLERİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 2, 53-54, (1999). |
|
97 |
16940 İLETİŞİM
|
ÇAĞRI MERKEZİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 3, 48-49, (1999). |
|
98 |
16940 İLETİŞİM
|
ÇAĞRI MERKEZLERİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 4, 26-27, (1999). |
|
99 |
16940 İLETİŞİM 24611 TEKNOLOJİ
|
İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 4, 48-51, (1999). |
|
100 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16940 İLETİŞİM
|
MEHMET TİKİCİ - SELAM KARATEPE, İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ'NDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNE GEÇİŞ AŞAMASINDA ETKİN İLETİŞİMİN YETERLİLİĞİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 109-120, (1999). |
S 350 pek 1999 |