Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 135
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
76 21630 PAZARLAMA
17060 İNTERNET
14000 ELEKTRONİK TİCARET
16940 İLETİŞİM
AZMİ YALÇIN - MERT DEMİRCİOĞLU, BİR İLETİŞİM ARACI OLARAK İNTERNET: EN BÜYÜK 100 SANAYİ FİRMASININ İNTERNET SİTELERİNİN İÇERİK ANALİZİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 21, Sayı: 1, 111-127, (2002).  
77 24611 TEKNOLOJİ
16940 İLETİŞİM
11560 BİLGİ TEKNOLOJİSİ

TARKAN ERDOĞAN - HAKAN BİLİR, BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ: GELİŞMELER, YANSIMALAR VE PİYASALARIN YENİDEN DÜZENLENMESİ, REKABET DERGİSİ, Sayı: 11, 47-75, (2002).  
78 19980 MUHASEBE
16940 İLETİŞİM


BERNA DEMİR , İŞLETMELERDE MUHASEBE İLETİŞİMİ, MUHASEBE BİLİM DÜNYASI DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 4, 13-28, (2001).  
79 23801 SUÇ
16940 İLETİŞİM


H. İBRAHİM YUMUŞAK, ÇIKAR AMAÇLI SUÇ ÖRGÜTÜ VE İLETİŞİMİN DİNLENMESİ, VERGİ DÜNYASI, Sayı: 238, 77-83, (2001).  
80 16000 HALKLA İLİŞKİLER
17440 İŞLETME YÖNETİMİ
16940 İLETİŞİM

NURİ TORTOP, HALKLA İLİŞKİLERİN GELİŞMESİ VE UYULMASI GEREKEN TEMEL İLKELERİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 34, Sayı: 2, 69-77, (2001).  
81 12530 DAĞITIM KANALLARI
12310 ÇATIŞMA
16940 İLETİŞİM

JANSET ÖZEN İŞBAŞI, ULUSLARARASI DAĞITIM KANALLARINDA İLİŞKİLER : BİR YAZIN TARAMASI, AKDENİZ İ. İ. B. F. DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 62-80, (2001).  
82 21370 ÖZELLEŞTİRME
16940 İLETİŞİM


SAHİN ARDIYOK, TÜRK TELEKOMÜNİKASYON AŞ'NİN ÖZELLEŞTİRİLMESİ: SEKTÖRDE DOĞUM SANCILARI, REKABET DERGİSİ, Sayı: 5, 17-58, (2001).  
83 16940 İLETİŞİM
11160 BANKA
10470 ANKET
12255 ÇALIŞMA HAYATI (ÇALIŞMA YAŞAMI)
SİBEL GÖK, ÇALIŞMA YAŞAMINDA BEDEN DİLİNİN KULLANIMI: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 6, 185-200, (2000).  
84 16940 İLETİŞİM
16000 HALKLA İLİŞKİLER
14440 ETİK

ZÜLFİKAR DAMLAPINAR, KAMUSAL İLETİŞİM BİÇİMİ OLARAK HALKLA İLİŞKİLER VE ETİK, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 6, 299-309, (2000).  
85 23840 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA
11530 BİLGİ
11560 BİLGİ TEKNOLOJİSİ
16940 İLETİŞİM
TÜLAY URGANCI, SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMADA VAZGEÇİLMEYEN UNSUR -BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ-, UZMAN DER - BAŞBAKANLIK VE BAĞLI KURULUŞLARI UZMAN VE UZMAN YARDIMCILARI MESLEKİ DAYANIŞMA DERNEĞİ YAYIN ORGANI, Sayı: 11-12, 25-27, (2000).  
86 17790 KAMU HUKUKU
16940 İLETİŞİM


ALİ ULUSOY, TELEKOMÜNİKASYON ALANINDAKİ SON YASAL DÜZENLEMELER VE UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, PERŞEMBE KONFERANSLARI (11) - REKABET KURUMU, 57-92, (2000). S 343.0721 Rek 2000
87 16000 HALKLA İLİŞKİLER
16940 İLETİŞİM
17060 İNTERNET

TÜRKSEL KAYA BENSGHİR, HALKLA İLİŞKİLERDE ETKİLİ İLETİŞİM : WEB (WWW), AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 1, 111-131, (2000).  
88 16940 İLETİŞİM
16000 HALKLA İLİŞKİLER
17060 İNTERNET
11630 BİLİŞİM SEKTÖRÜ
TÜRKSEL KAYA BENSGHİR, DEVLET - VATANDAŞ İLETİŞİMİNDE E-POSTA, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 4, 49-61, (2000).  
89 21180 ÖRGÜTSEL HABERLEŞME
16940 İLETİŞİM
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
10549 ARAŞTIRMA
MUHSİN HALİS, ÖRGÜTSEL İLETİŞİM VE İLETİŞİM TATMİNİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 217-230, (2000).  
90 13130 DIŞ TİCARET
11530 BİLGİ
16940 İLETİŞİM
24611 TEKNOLOJİ
TÜLAY URGANCI, BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ IŞIĞINDA DIŞ TİCARET İLİŞKİLERİNİN KOLAYLAŞTIRILMASI, DIŞ TİCARET DERGİSİ, Sayı: 13, 79-92, (1999).  
91 26799 YABANCI DİL
16940 İLETİŞİM
21000 ÖĞRENME

AYHAN SELÇUK, KÜLTÜRLER ARASI İLETİŞİMİ ENGELLEYEN BAZI FAKTÖRLER, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 5, 319-324, (1999).  
92 21701 PAZARLIK
16940 İLETİŞİM


MİNU EDİS, MÜZAKERE NEDİR?, ACTIVE BANKACILIK VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 9, 88-90, (1999).  
93 16940 İLETİŞİM
24611 TEKNOLOJİ


İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 1, 37-39, (1999).  
94 16940 İLETİŞİM
15951 HABERLEŞME


SESLİ YANIT SİSTEMLERİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 1, 40-44, (1999).  
95 20210 MÜŞTERİ
16940 İLETİŞİM


MÜŞTERİ ÇAĞRI MERKEZLERİ (CALL CENTER), BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 2, 18-23, (1999).  
96 16940 İLETİŞİM
24611 TEKNOLOJİ


İLETİŞİ TEKNOLOJİLERİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 2, 53-54, (1999).  
97 16940 İLETİŞİM



ÇAĞRI MERKEZİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 3, 48-49, (1999).  
98 16940 İLETİŞİM



ÇAĞRI MERKEZLERİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 4, 26-27, (1999).  
99 16940 İLETİŞİM
24611 TEKNOLOJİ


İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 4, 48-51, (1999).  
100 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16940 İLETİŞİM


MEHMET TİKİCİ - SELAM KARATEPE, İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ'NDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNE GEÇİŞ AŞAMASINDA ETKİN İLETİŞİMİN YETERLİLİĞİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 109-120, (1999). S 350 pek 1999
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Sonraki Sayfa