|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
101 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17782 KAMU KURUMLARI 16940 İLETİŞİM
|
NURULLAH ÖZTÜRK, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ BAĞLAMINDA KAMU KURUMLARINDA İLETİŞİM KALİTESİ: EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN HALKLA İLİŞKİSİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 165-174, (1999). |
S 350 pek 1999 |
102 |
13789 EDEBİYAT 16940 İLETİŞİM
|
GÜLİN ÖĞÜT EKER, İLETİŞİMDE YÜKLENDİĞİ FONKSİYONLA BAYBURT' TA MÂNİ SÖYLEME GELENEĞİ, 10. YILINDA BAYBURT VİLAYETİ SEMPOZYUMU, Cilt: 1, 113-127, (1999). |
|
103 |
13789 EDEBİYAT 16940 İLETİŞİM
|
GÜLİN ÖĞÜT EKER, İLETİŞİMDE YÜKLENDİĞİ FONKSİYONLA BAYBURT'TA MANİ SÖYLEME GELENEĞİ, 10.YILINDA BAYBURT VİLAYETİ SEMPOZYUMU, Cilt: 1., 113-127, (1999). |
S 330.56329 YIL 2002 |
104 |
16940 İLETİŞİM 17623 KADIN 22470 REKLAM
|
ZUHAL AKÜNAL OKAN, DİL VE CİNSİYET: REKLAM DİLİ ÇÖZÜMLEMESİ, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 5, 187-198, (1998). |
|
105 |
27523 YÖNETSEL İLETİŞİM 27460 YÖNETİMDE İNSAN İLİŞKİLERİ 16940 İLETİŞİM 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
GÜNEŞ BERBEROĞLU, YÖNETSEL BAŞARIDA İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ ÖNEMİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIII, Sayı: 1-2, 71-80, (1997). |
|
106 |
16940 İLETİŞİM 21120 ÖRGÜT VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
SELAMİ YILDIRIM - SEMRA ARIKAN - ÖZNUR AŞAN, ÖRGÜTLERİN YÖNETİMİNDE İLETİŞİMİN ÖNEMİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 177-187, (1996). |
|
107 |
25323 TÜRK CUMHURİYETLERİ 16940 İLETİŞİM
|
B. ZAKİR AVŞAR, TÜRK CUMHURİYETLERİ ARASINDA İLETİŞİM, AVRASYA ETÜDLERİ, Cilt: 3, Sayı: 1, 101-113, (1996). |
|
108 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16940 İLETİŞİM 14470 ETKİNLİK
|
AYŞEM ERTOPUZ - BAHADIR AKIN, İLETİŞİM SİSTEMİ ETKİNLİK DEĞERLENDİRMESİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 160-170, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
109 |
16940 İLETİŞİM
|
HAKAN YILMAZ - GÜNTER ARNDT, WALTZ IN THE SILENCE WITHOUT A PARTNER : REFLECTIONS OF ONE - WAY COMMUNICATION, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 172-179, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
110 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16940 İLETİŞİM
|
H. TUĞRUL ÇELEBİ, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE İLETİŞİMİN ÖNEMİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 180-187, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
111 |
16940 İLETİŞİM 17650 KALİTE
|
DOĞAN CÜCELOĞLU, İLETİŞİMİN KALİTEYİ YARATMA GÜCÜ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 1, 188-189, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
112 |
16940 İLETİŞİM 17290 İŞ TATMİNİ
|
BERKER TELEK - AYŞEM ERTOPUZ - BAHADIR AKIN, İLETİŞİMİN İÇ MÜŞTERİ TATMİNİNDEKİ ROLÜ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 2, 248-257, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
113 |
16940 İLETİŞİM 25073 TOPLUMSAL YAPI
|
NÜKHET GÜZ, BABİL KULESİNİN TEPESİNDEKİ UZLAŞMA, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 3, 699-701, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
114 |
16940 İLETİŞİM 25073 TOPLUMSAL YAPI
|
ÜSTÜN DÖKMEN, UZLAŞMA, İLETİŞİM VE DİL, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 3, 703-707, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
115 |
16940 İLETİŞİM
|
YAVUZ ERDİVANLI, GEÇERLİ ÇÖZÜMLERE VARILABİLMESİ İÇİN KARAR ALMA SÜREÇLERİNE TOPLUMUN KATILIMININ ÖNEMİ, TÜRK TOPLUMUNDAKİ İYİLEŞTİRMEYE AÇIK YANLARI, EN AZ SAĞLANMASI GEREKEN KOŞULLAR, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 3, 708-713, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
116 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16940 İLETİŞİM 27523 YÖNETSEL İLETİŞİM
|
AHMET KOVANCI, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ (TKY) FAALİYETLERİNİ BAŞARIYA ULAŞTIRMADA İŞLETME İÇİ İLETİŞİMİN ÖNEMİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 900-911, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
117 |
16940 İLETİŞİM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
SEDEFHAN OĞUZ - SERDAR PİRTİNİ, TOPLAM KALİTE UYGULAMALARININ BAŞARISINDA TEMEL BİR ÖĞE OLARAK İLETİŞİM, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 946-952, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
118 |
16940 İLETİŞİM 21180 ÖRGÜTSEL HABERLEŞME
|
MARSHALL E. DIMOCK (ÇEVİREN: MEHMET USTA), İLETİŞİMİN ÖNEMİ, TÜRK İDARE DERGİSİ, Sayı: 408, 169-174, (1995). |
|
119 |
18820 KÜLTÜR 16940 İLETİŞİM 27310 YÖNETİM
|
HELMUT GACHOWETZ, MANAGERIAL COMMUNICATION IN INTERCULTUREL RELATIONS, YÖNETİM - İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME İKTİSADI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 18, 11-21, (1994). |
|
120 |
16940 İLETİŞİM 12829 DEĞİŞİM
|
SACİDE VURAL, DEĞİŞME VE İLETİŞİM, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 4, 139-146, (1992). |
|
121 |
10781 AVRUPA 20740 ORTAK PAZAR 16940 İLETİŞİM 11220 BASIN-YAYIN
|
F. MUTLU BİNARK, 1992 YILI VE AVRUPA ORTAK İLETİŞİM PAZARINI KURULMASI: EKONOMİK BİR DEĞERLENDİRME, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 24, Sayı: 4, 131-137, (1990). |
|
122 |
16000 HALKLA İLİŞKİLER 16940 İLETİŞİM
|
İNAL CEM AŞKUN, HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VIII, Sayı: 1-2, 7-15, (1990). |
|
123 |
21180 ÖRGÜTSEL HABERLEŞME 17440 İŞLETME YÖNETİMİ 16940 İLETİŞİM 27523 YÖNETSEL İLETİŞİM
|
İNAL CEM AŞKUN, YÖNETİM - ÖRGÜT ALANINDA İLETİŞİM KAVRAMININ BOYUTLARI, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 1, 23-47, (1989). |
|
124 |
16940 İLETİŞİM 27310 YÖNETİM
|
İNAL CEM AŞKUN, YÖNETİM-ÖRGÜT ALANINDA İLETİŞİM KAVRAMININ BOYUTLARI, İDARECİNİN SESİ, Cilt: 1, Sayı: 6, 15-28, (1987). |
|
125 |
23220 SİSTEM YAKLAŞIMI VE ANALİZİ 16940 İLETİŞİM 21780 PERSONEL YÖNETİMİ 27523 YÖNETSEL İLETİŞİM
|
MERAL AŞIKOĞLU, SİSTEM YAKLAŞIMI AÇISINDAN İŞGÖREN YÖNETİMİNDE İLETİŞİM, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: IV, Sayı: 1, 56-59, (1986). |
|