|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
51 |
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 13840 EĞİTİM 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
MEHMET SİLAH, EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE HİZMETİN NİTELİĞİNİ ARTTIRMAK İÇİN PERSONELİN ÖDÜLLENDİRİLMESİ, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 93-107, (2001). |
|
52 |
22655 SAĞLIK 16340 HİZMET KALİTESİ 21630 PAZARLAMA 10470 ANKET
|
KEREM KARABULUT - ŞÜKRÜ YAPRAKLI, SAĞLIK MERKEZLERİNDE ALGILANAN KALİTE DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 1-2, 117-130, (2001). |
|
53 |
13840 EĞİTİM 16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 10310 ALGILAMA
|
AYŞE KURUÜZÜM, A MAXIMIZATION MODEL TO SATISFY THE PERCEIVED QUALITY IN EDUCATION, ODTÜ GELİŞME DERGİSİ, Cilt: 28, Sayı: 3-4, 383-397, (2001). |
|
54 |
22655 SAĞLIK 16340 HİZMET KALİTESİ 23650 STANDARTLAR
|
BİLAL AK - MUSTAFA METE, HEMŞİRELİK HİZMETLERİNDE STANDARDLAR, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 10-15, (2001). |
|
55 |
22655 SAĞLIK 16340 HİZMET KALİTESİ 23650 STANDARTLAR
|
BİLAL AK - MUSTAFA METE, HEMŞİRELİK HİZMETLERİNDE STANDARDLAR, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 10-15, (2001). |
|
56 |
22650 SAFİ VERGİ YÜKÜ 17650 KALİTE 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
MEHMET BİÇKES, SAĞLIK HİZMETLERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 458, 29-36, (2000). |
|
57 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
İNAN ÖZALP - ZÜMRÜT TONUS, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNİN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE KOÇFİNANS ÖRNEĞİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ ( PROF. DR. GÜNERİ ERGÜLEN' İN HATIRASINA ARMAĞAN) , Cilt: XVI, Sayı: 1,2, 1-21, (2000). |
|
58 |
17650 KALİTE 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
MEHVEŞ TARIM, HİZMET ORGANİZASYONLARINDA (HASTANELERDE) KALİTE, PROF. DR. NUSRET EKİN'E ARMAĞAN (TÜRK AĞIR SANAYİİ VE HİZMET SEKTÖRÜ SENDİKASI YAYINI), 1025-1040, (2000). |
S 330 Nus 2000 |
59 |
10470 ANKET 22655 SAĞLIK 16350 HİZMET PAZARLAMASI 16340 HİZMET KALİTESİ
|
UĞR GÜLLÜLÜ - SEVTAP ÖZER - BURCU CANDAN, MUAYENEHANELERDEN ALINAN SAĞLIK HİZMETİ KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASI, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 91-109, (2000). |
S 658.8 Beş 2000 |
60 |
16350 HİZMET PAZARLAMASI 16340 HİZMET KALİTESİ 13690 DUYGUSAL ZEKA
|
KASIM KARAHAN, HİZMET PAZARLAMASINDA HİZMET KALİTE DÜZEYİNİ ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK DUYGUSAL ZEKANIN (EQ) ROLÜ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 160, (2000). |
S 658.8 Beş 2000 |
61 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 16340 HİZMET KALİTESİ 21630 PAZARLAMA
|
HALİL NADİRİ - TURGAY AVCI, MÜŞTERİ TATMİNİNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖNEMİ VE PAZARLAMA ÇALIŞMALARINA OLAN ETKİSİ: KKTC 'DE BANKA MÜŞTERİLERİNE YÖNELİK BİR SAHA ÇALIŞMASI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 165, (2000). |
S 658.8 Beş 2000 |
62 |
17650 KALİTE 21720 PERAKENDECİLİK 16340 HİZMET KALİTESİ
|
İNCİ VARİNLİ - KENAN GÜLLÜ - SEMA BABAYİĞİT, PERAKENDECİLİK HİZMET KALİTESİ VE TÜKETİCİLERİN KALİTE DEĞERLENDİRMELERİNE YAÖNELİK BİR ARAŞTIRMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 321, (2000). |
S 658.8 Beş 2000 |
63 |
21720 PERAKENDECİLİK 16340 HİZMET KALİTESİ
|
İNCİ VARİNLİ - KENAN GÜLLÜ - SEMA BABAYİĞİT, PERAKENDECİLİKTE HİZMET KALİTESİ VE TÜKETİCİLERİN KALİTE DEĞERLENDİRMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 487, (2000). |
S 658.8 Beş 2000 |
64 |
22650 SAFİ VERGİ YÜKÜ 17650 KALİTE 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
MEHMET BİÇKES, SAĞLIK HİZMETLERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 458, 29-36, (2000). |
|
65 |
16340 HİZMET KALİTESİ 24612 TEKNOLOJİ YÖNETİMİ 14470 ETKİNLİK 11570 BİLGİ YÖNETİMİ
|
ADEM ÖĞÜT, BİLGİ ÇAĞI ORGANİZASYONLARINDA HİZMET KALİTESİ VE KURUMSAL ETKİNLİK AÇISINDAN BİLGİ VE TEKNOLOJİ YÖNETİMİ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 5, 5-36, (1999). |
|
66 |
17290 İŞ TATMİNİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 26720 VERİMLİLİK
|
ORHAN BATMAN - RECEP YILDIRGAN - H. MUSTAFA PAKSOY, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN VERİMLİLİK VE İŞ TATMİNİ İLE İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 455, 34-41, (1999). |
|
67 |
17782 KAMU KURUMLARI 16000 HALKLA İLİŞKİLER 16340 HİZMET KALİTESİ
|
BELKIS ÖZKARA, KAMU ÖRGÜTLERİNDE HALKLA İLİŞKİLER YOLUYLA HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 32, Sayı: 3, 95-113, (1999). |
|
68 |
16340 HİZMET KALİTESİ 10549 ARAŞTIRMA
|
OSMAN M. KARATEPE, HİZMET KALİTESİ ÖLÇEĞİ İLE YAPILAN AMPİRİK ÇALIŞMALARIN GÜVENİLİRLİK VE GEÇERLİLİK BOYUTLARINA YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 54, Sayı: 4, 47-66, (1999). |
|
69 |
16340 HİZMET KALİTESİ
|
HİZMET KALİTESİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 1, 65-66, (1999). |
|
70 |
16340 HİZMET KALİTESİ 17770 KAMU GÖREVLİLERİ
|
ÖMER TORLAK-ŞUAYİP ÖZDEMİR, HİZMET KALİTESİNİ İYİLEŞTİRMEDE KAMU GÖREVLİLERİNİN TATMİNİNİN ROLÜ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 323-332, (1999). |
S 350 pek 1999 |
71 |
17290 İŞ TATMİNİ 17830 KAMU SEKTÖRÜ 17831 KAMU YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
CANAN AY - AYLİN GÜLGÜN, KAMU SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRIILMASINDA ETKEN BİR ARAÇ OLARAK; İŞ TATMİNİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 249-264, (1999). |
S 350 pek 1999 |
72 |
11359 BELEDİYE 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ÖMER TORLAK, HİZMET KALİTESİNİ İYİLEŞTİRMEDE BELEDİYE HİZMET KULLANICILARININ ŞİKAYET SÜRECİNİN DÜZENLENMESİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 357-370, (1999). |
S 350 pek 1999 |
73 |
11359 BELEDİYE 16340 HİZMET KALİTESİ
|
MAHMUT ÖZDEVECİOĞLU, BELEDİYELERDE HİZMET KALİTESİ VE GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK ÖNERİLER, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 389-400, (1999). |
S 350 pek 1999 |
74 |
17290 İŞ TATMİNİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 26720 VERİMLİLİK
|
ORHAN BATMAN - RECEP YILDIRGAN - H. MUSTAFA PAKSOY, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN VERİMLİLİK VE İŞ TATMİNİ İLE İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 455, 34-41, (1999). |
|
75 |
11560 BİLGİ TEKNOLOJİSİ 17830 KAMU SEKTÖRÜ 17781 KAMU HİZMETİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ADEM ÖĞÜT, THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN PUBLIC SECTOR AND ITS IMPACTS ON THE QUALITY OF PUBLIC SERVICE, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 151-172, (1998). |
|