Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 153
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
51 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
13840 EĞİTİM
16340 HİZMET KALİTESİ
10470 ANKET
MEHMET SİLAH, EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE HİZMETİN NİTELİĞİNİ ARTTIRMAK İÇİN PERSONELİN ÖDÜLLENDİRİLMESİ, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 93-107, (2001).  
52 22655 SAĞLIK
16340 HİZMET KALİTESİ
21630 PAZARLAMA
10470 ANKET
KEREM KARABULUT - ŞÜKRÜ YAPRAKLI, SAĞLIK MERKEZLERİNDE ALGILANAN KALİTE DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 1-2, 117-130, (2001).  
53 13840 EĞİTİM
16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
10310 ALGILAMA
AYŞE KURUÜZÜM, A MAXIMIZATION MODEL TO SATISFY THE PERCEIVED QUALITY IN EDUCATION, ODTÜ GELİŞME DERGİSİ, Cilt: 28, Sayı: 3-4, 383-397, (2001).  
54 22655 SAĞLIK
16340 HİZMET KALİTESİ
23650 STANDARTLAR

BİLAL AK - MUSTAFA METE, HEMŞİRELİK HİZMETLERİNDE STANDARDLAR, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 10-15, (2001).  
55 22655 SAĞLIK
16340 HİZMET KALİTESİ
23650 STANDARTLAR

BİLAL AK - MUSTAFA METE, HEMŞİRELİK HİZMETLERİNDE STANDARDLAR, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 10-15, (2001).  
56 22650 SAFİ VERGİ YÜKÜ
17650 KALİTE
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
MEHMET BİÇKES, SAĞLIK HİZMETLERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 458, 29-36, (2000).  
57 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ

İNAN ÖZALP - ZÜMRÜT TONUS, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNİN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE KOÇFİNANS ÖRNEĞİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ ( PROF. DR. GÜNERİ ERGÜLEN' İN HATIRASINA ARMAĞAN) , Cilt: XVI, Sayı: 1,2, 1-21, (2000).  
58 17650 KALİTE
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
MEHVEŞ TARIM, HİZMET ORGANİZASYONLARINDA (HASTANELERDE) KALİTE, PROF. DR. NUSRET EKİN'E ARMAĞAN (TÜRK AĞIR SANAYİİ VE HİZMET SEKTÖRÜ SENDİKASI YAYINI), 1025-1040, (2000). S 330 Nus 2000
59 10470 ANKET
22655 SAĞLIK
16350 HİZMET PAZARLAMASI
16340 HİZMET KALİTESİ
UĞR GÜLLÜLÜ - SEVTAP ÖZER - BURCU CANDAN, MUAYENEHANELERDEN ALINAN SAĞLIK HİZMETİ KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASI, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 91-109, (2000). S 658.8 Beş 2000
60 16350 HİZMET PAZARLAMASI
16340 HİZMET KALİTESİ
13690 DUYGUSAL ZEKA

KASIM KARAHAN, HİZMET PAZARLAMASINDA HİZMET KALİTE DÜZEYİNİ ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK DUYGUSAL ZEKANIN (EQ) ROLÜ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 160, (2000). S 658.8 Beş 2000
61 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
16340 HİZMET KALİTESİ
21630 PAZARLAMA

HALİL NADİRİ - TURGAY AVCI, MÜŞTERİ TATMİNİNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖNEMİ VE PAZARLAMA ÇALIŞMALARINA OLAN ETKİSİ: KKTC 'DE BANKA MÜŞTERİLERİNE YÖNELİK BİR SAHA ÇALIŞMASI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 165, (2000). S 658.8 Beş 2000
62 17650 KALİTE
21720 PERAKENDECİLİK
16340 HİZMET KALİTESİ

İNCİ VARİNLİ - KENAN GÜLLÜ - SEMA BABAYİĞİT, PERAKENDECİLİK HİZMET KALİTESİ VE TÜKETİCİLERİN KALİTE DEĞERLENDİRMELERİNE YAÖNELİK BİR ARAŞTIRMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 321, (2000). S 658.8 Beş 2000
63 21720 PERAKENDECİLİK
16340 HİZMET KALİTESİ


İNCİ VARİNLİ - KENAN GÜLLÜ - SEMA BABAYİĞİT, PERAKENDECİLİKTE HİZMET KALİTESİ VE TÜKETİCİLERİN KALİTE DEĞERLENDİRMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 487, (2000). S 658.8 Beş 2000
64 22650 SAFİ VERGİ YÜKÜ
17650 KALİTE
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
MEHMET BİÇKES, SAĞLIK HİZMETLERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 458, 29-36, (2000).  
65 16340 HİZMET KALİTESİ
24612 TEKNOLOJİ YÖNETİMİ
14470 ETKİNLİK
11570 BİLGİ YÖNETİMİ
ADEM ÖĞÜT, BİLGİ ÇAĞI ORGANİZASYONLARINDA HİZMET KALİTESİ VE KURUMSAL ETKİNLİK AÇISINDAN BİLGİ VE TEKNOLOJİ YÖNETİMİ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 5, 5-36, (1999).  
66 17290 İŞ TATMİNİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
26720 VERİMLİLİK
ORHAN BATMAN - RECEP YILDIRGAN - H. MUSTAFA PAKSOY, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN VERİMLİLİK VE İŞ TATMİNİ İLE İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 455, 34-41, (1999).  
67 17782 KAMU KURUMLARI
16000 HALKLA İLİŞKİLER
16340 HİZMET KALİTESİ

BELKIS ÖZKARA, KAMU ÖRGÜTLERİNDE HALKLA İLİŞKİLER YOLUYLA HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 32, Sayı: 3, 95-113, (1999).  
68 16340 HİZMET KALİTESİ
10549 ARAŞTIRMA


OSMAN M. KARATEPE, HİZMET KALİTESİ ÖLÇEĞİ İLE YAPILAN AMPİRİK ÇALIŞMALARIN GÜVENİLİRLİK VE GEÇERLİLİK BOYUTLARINA YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME, ANKARA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 54, Sayı: 4, 47-66, (1999).  
69 16340 HİZMET KALİTESİ



HİZMET KALİTESİ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 1, 65-66, (1999).  
70 16340 HİZMET KALİTESİ
17770 KAMU GÖREVLİLERİ


ÖMER TORLAK-ŞUAYİP ÖZDEMİR, HİZMET KALİTESİNİ İYİLEŞTİRMEDE KAMU GÖREVLİLERİNİN TATMİNİNİN ROLÜ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 323-332, (1999). S 350 pek 1999
71 17290 İŞ TATMİNİ
17830 KAMU SEKTÖRÜ
17831 KAMU YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
CANAN AY - AYLİN GÜLGÜN, KAMU SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRIILMASINDA ETKEN BİR ARAÇ OLARAK; İŞ TATMİNİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 249-264, (1999). S 350 pek 1999
72 11359 BELEDİYE
16340 HİZMET KALİTESİ


ÖMER TORLAK, HİZMET KALİTESİNİ İYİLEŞTİRMEDE BELEDİYE HİZMET KULLANICILARININ ŞİKAYET SÜRECİNİN DÜZENLENMESİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 357-370, (1999). S 350 pek 1999
73 11359 BELEDİYE
16340 HİZMET KALİTESİ


MAHMUT ÖZDEVECİOĞLU, BELEDİYELERDE HİZMET KALİTESİ VE GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK ÖNERİLER, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 389-400, (1999). S 350 pek 1999
74 17290 İŞ TATMİNİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
26720 VERİMLİLİK
ORHAN BATMAN - RECEP YILDIRGAN - H. MUSTAFA PAKSOY, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN VERİMLİLİK VE İŞ TATMİNİ İLE İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 455, 34-41, (1999).  
75 11560 BİLGİ TEKNOLOJİSİ
17830 KAMU SEKTÖRÜ
17781 KAMU HİZMETİ
16340 HİZMET KALİTESİ
ADEM ÖĞÜT, THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN PUBLIC SECTOR AND ITS IMPACTS ON THE QUALITY OF PUBLIC SERVICE, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 151-172, (1998).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Sonraki Sayfa