|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
26 |
16340 HİZMET KALİTESİ 19980 MUHASEBE 20030 MUHASEBECİLİK MESLEĞİ
|
HİLMİ ERDOĞAN YAYLA - EKREM CENGİZ, MUHASEBE BÜROLARINDAN ALGILANAN HİZMET KALİTESİ VE MÜKELLEFLERİN TATMİN DÜZEYLERİNE YÖNELİK YAPISAL BİR MODEL ÖNERİSİ -1, MUHASEBE VE FİNANSMAN DERGİSİ, Sayı: 29, 176-181, (2006). |
|
27 |
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 17650 KALÄ°TE
|
MAHİR NAKİP - İNCİ VARİNLİ - KENAN GÜLLÜ, SÜPERMARKETLERDE ÇALIŞANLARIN VE TÜKETİCİLERİN HİZMET KALİTESİ BEKLENTİLERİNİN VE ALGILAMALARININ KARŞILAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 20, Sayı: 2, 373-386, (2006). |
|
28 |
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 17650 KALÄ°TE
|
MAHİR NAKİP - İNCİ VARİNLİ - KENAN GÜLLÜ, SÜPERMARKETLERDE ÇALIŞANLARIN VE TÜKETİCİLERİN HİZMET KALİTESİ BEKLENTİLERİNİN VE ALGILAMALARININ KARŞILAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 20, Sayı: 2, 373-386, (2006). |
|
29 |
16340 HİZMET KALİTESİ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 10470 ANKET
|
ERHAN ADA - İPEK SAVAŞÇI - BURCU ARACIOĞLU - KETI VENTURA - YİĞİT KAZANÇOĞLU, HAVAYOLU VE KARAYOLU TAŞIMACILIĞINDA ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 228, 42-53, (2005). |
|
30 |
17781 KAMU HİZMETİ 17670 KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
İBRAHİM YILDIRIM, KAMU HİZMETLERİNDE KALİTE YÖNETİMİ, TÜRK İDARE DERGİSİ, Sayı: 446, 17-39, (2005). |
|
31 |
13840 EĞİTİM 16340 HİZMET KALİTESİ 10549 ARAŞTIRMA 10470 ANKET
|
ESEN GÜRBÜZ, DEVLET VE ÖZEL İLKÖĞRETİM OKULLARINDA HİZMET KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRILMASINA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA, GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 97-119, (2005). |
|
32 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 11160 BANKA 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
ERDOĞAN TAŞKIN - FAZIL GÜLER, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNERİLERİ: BİR BANKADA ÇALIŞANLARA ULAŞAN ŞİKAYETLERİN İSTATİSTİK ANALİZİ, 2. KOBİ'LER VE VERİMLİLİK KONGRESİ "AB KOBİ'LERİ İLE İŞBİRLİĞİ", 371-380, (2005). |
S 338.642 Kob 2005 |
33 |
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 25371 ULAÅžIM 10470 ANKET
|
KAHRAMN ÇATI - SELAMİ YILDIZ, ŞEHİRLERARASI OTOBÜS İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ VE BİR UYGULAMA, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 23, Sayı: 2, 121-144, (2005). |
|
34 |
11160 BANKA 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 23061 SERVEQUAL ANALÄ°ZÄ°
|
ŞENOL ALTAN - MURAT ALTAN, BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SERVEQUAL ANALİZİ VE ÖLÇÜMÜ, GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 17-32, (2004). |
|
35 |
16340 HİZMET KALİTESİ 21630 PAZARLAMA 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 14630 FAKTÖR ANALİZİ
|
AHMET ŞEKERKAYA, HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK BİR YAKLAŞIM: OTOMOBİL SERVİS İSTASYONLARINDA MÜŞTERİLERİN ALGILADIKLARI HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜ VE BİR ÖLÇEK ÖNERİSİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 2, 7-28, (2004). |
|
36 |
16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 17670 KALİTE YÖNETİMİ
|
TEKİN AKGEYİK, HİZMET SEKTÖRLERİNDE KALİTE YÖNETİMİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT FAKÜLTESİ MECMUASI , Cilt: 54, Sayı: 2, 77-115, (2004). |
|
37 |
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25371 ULAÅžIM 10470 ANKET
|
M. HAKAN ALTINTAŞ, TÜKETİCİLERİN KAMU ULAŞIM HİZMETLERİNE YÖNELİK DEĞERLENDİRMELERİ VE GENEL MEMNUNİYET İLİŞKİSİ: YAPISAL DENKLEM MODELLEMESİ YARDIMIYLA ANALİZ , DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 193-204, (2004). |
|
38 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 14630 FAKTÖR ANALİZİ 11359 BELEDİYE
|
KADİR ARDIÇ - FATİH YÜKSEL - OSMAN ÇEVİK, BELEDİYELERDE HİZMET KALİTESİNİN (VATANDAŞ TATMİNİNİN) ÖLÇÜLMESİ (TOKAT BELEDİYESİ'NDE BİR UYGULAMA), ÇAĞDAŞ YEREL YÖNETİMLER (TODAİE), Cilt: 13, Sayı: 3, 63-81, (2004). |
|
39 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
SUZAN ÇOBAN, TURİZMDE BAŞARININ ANAHTARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 513, 23-28, (2004). |
|
40 |
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 22655 SAÄžLIK 12740 DEÄžER ANALÄ°ZÄ° 10549 ARAÅžTIRMA
|
YUNUS DURSUN - MERAL ÇERÇİ, ALGILANAN SAĞLIK HİZMETİ KALİTESİ, ALGILANAN DEĞER, HASTA TATMİNİ VE DAVRANIŞSAL NİYET İLİŞKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 23, 1-16, (2004). |
|
41 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
SUZAN ÇOBAN, TURİZMDE BAŞARININ ANAHTARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 513, 23-28, (2004). |
|
42 |
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 22655 SAÄžLIK 12740 DEÄžER ANALÄ°ZÄ° 10549 ARAÅžTIRMA
|
YUNUS DURSUN - MERAL ÇERÇİ, ALGILANAN SAĞLIK HİZMETİ KALİTESİ, ALGILANAN DEĞER, HASTA TATMİNİ VE DAVRANIŞSAL NİYET İLİŞKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 23, 1-16, (2004). |
|
43 |
22655 SAÄžLIK 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
YUNUS DURSUN - MERAL ÇERÇİ, ALGILANAN SAĞLIK HİZMETİ KALİTESİ,ALGILANAN DEĞER,HASTA TATMİNİ VE DAVRANIŞSAL NİYET İLİŞKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 23, 1-16, (2004). |
|
44 |
18280 KAYSERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 16340 HİZMET KALİTESİ 22655 SAĞLIK
|
İNCİ VARİNLİ, HİZMET KALİTESİ,DEĞER HASTA TATMİNİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİ:KAYSERİ'DE POLİNİKLİK HASTALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 17, 33-52, (2004). |
|
45 |
22655 SAĞLIK 16340 HİZMET KALİTESİ 26720 VERİMLİLİK 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
ADNAN KÖKSAL, HASTANE HİZMETLERİNDE KALİTE VE VERİMLİLİĞİN ARTILMASINDA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ FELSEFESİNDEN YARARLANMA, STANDARD EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 516, 78-84, (2004). |
|
46 |
18280 KAYSERÄ° 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
İNCİ VARİNLİ, HİZMET KALİTESİ, DEĞER, HASTA TATMİNİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİ: KAYSERİ'DE POLİNİKLİK HASTALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 17, 33-52, (2004). |
|
47 |
20210 MÜŞTERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
ÖZKAN TÜTÜNCÜ - ÖZLEM İPEKGİL DOĞAN, MÜŞTERİ TATMİNİ KAPSAMINDA ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ UYGULAMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 4, 130-151, (2003). |
|
48 |
13840 EĞİTİM 16340 HİZMET KALİTESİ 25722 ÜNİVERSİTE 10470 ANKET
|
NEVZAT DEVEBAKAN - HİLAL KOÇDOR - BERNA MUSAL - GÜL GÜNER, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜNDE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM KALİTESİNİN ARTTIRILMASI KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERİN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 30-44, (2003). |
|
49 |
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 16330 HÄ°ZMET Ä°ÅžLETMELERÄ° 10470 ANKET
|
NEVZAT DEVEBAKAN - MEHMET AKSARAYLI, SAĞLIK İŞLETMELERİNDE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜNDE SERVQUAL SKORLARININ KULLANIMI VE ÖZEL ALTINORDU HASTANESİ UYGULAMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 38-54, (2003). |
|
50 |
17650 KALİTE 13840 EĞİTİM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
ALİ NAZIM SÖZER - ÖZKAN TÜTÜNCÜ - ÖZLEM İPEKGİL DOĞAN - UFUK GENCEL - HÜSEYİN GÜL - GÖKHAN TENİKLER - DENİZ TARLAN - MEHMET AKSARAYLI - DİLEK ESER - BARIŞ ŞEÇER - KAMİL YAĞCI - MERT TOPOYAN - NEVZAT DEVEBAKAN, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ'NDE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM KALİTESİNİN ARTTIRILMASINA YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , Cilt: 4, Sayı: 2, 41-65, (2002). |
|