Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 153
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
151 16340 HİZMET KALİTESİ
11160 BANKA


NERMİN UYGUÇ, HİZMETLERDE KALİTE: BANKALARDA HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ, YA/EM93 YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ 15. ULUSAL KONGRESİ "KÜRESELLEŞME VE TÜRK ENDÜSTRİSİ" BİLDİRİLER KİTABI -7-9 TEMMUZ 1993- BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ-YÖNEYLEM ARAŞTIRMA DERNEĞİ, 89-89, (1993). S 330.122 yön 1993
152 23650 STANDARTLAR
25140 TSE
16340 HİZMET KALİTESİ

OLCAY ÖZTÜRK, HİZMET STANDARDLARI VE TSE'NİN BU KONUDAKİ ÇALIŞMALARI, STANDARD EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 314, 41-44, (1988).  
153 11160 BANKA
16340 HİZMET KALİTESİ
24941 TİCARİ BANKALAR

RAMAZAN GEYLAN, TİCARİ BANKA ŞUBELERİNDE VERİLEN HİZMET KALİTESİNİ OLUMSUZ YÖNDE ETKİLEYEN SORUNLAR, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: IV, Sayı: 1, 43-47, (1986).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |